Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Een meisje! :)

2. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Ik begrijp je gevoel! Hier ook een beetje gezonde jaloerzie...maar luister, we komen er wel hoor!!

En wat betreft de man (weet even niet hoe ik het anders moet noemen:roflmao:) kijk het aan en neem vooral je tijd!! Luister ook goed naar je gevoel

Lill vindt dit leuk.
  3. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Hoe zien jullie dat toch @novemberzes en @Sylva? Ik weet van de nub theorie. Maar ik zie niks :roflmao:

4. Chantaa89

Chantaa89 Actief lid

11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    @novemberzes :) ik hoop dat we gelijk hebben. 2 meiden lijkt ons erg leuk :D

Ze hadden de echo ook nog even kort in 3D gezet altijd bijzonder om te zien

Bijgevoegde bestanden:

Sylva, novemberzes, pinklady en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    :)

Zo dan wat gaat de kwaliteit achteruit :eek:
    Er staat "nub" haha

Bijgevoegde bestanden:

Salvatore en Sylva vinden dit leuk.
  6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Meisje! :D Idd met de nub zoals @novemberzes hem aangegeven heeft! :thumup: Mooi hoor die 3D foto's! ❤️

Ik snap je! ❤️

Lastig hoor, zeker als je toch eigenlijk ook wel iets voelt. Maar je moet niets hè! Als je je niet fijn voelt bij de situatie of wat het dan ook is, zou ik zeggen geef dat duidelijk aan. En wees ook eerlijk en vraag om ruimte als je dat nodig hebt. Je bent hem niets verplicht.

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.262
    6.911
    113
    Vrouw
    Nee weet ik. Hij doet gewoon erg veel met me en ik ben heel graag bij hem.
    Het klinkt misschien gek. Maar bij hem vind ik een bepaalde rust die ik soms moeilijk zelf kan vinden. Altijd al hoor, dat is niet nieuw. We zijn al ons halve leven bevriend :) hebben ook al eens eerder een relatie gehad lang geleden. Maar ik beschouwde dat als een afgesloten hoofdstuk. Kennelijk is/was het dat voor hem nog niet.. of niet meer. Ik weet het niet.

Sylva en pinklady vinden dit leuk.
  8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.262
    6.911
    113
    Vrouw
    Altijd zo mooi om te zien ❤

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.262
    6.911
    113
    Vrouw
    Tuurlijk komen we er wel :) zal wel moeten hahaha ;)
    Meestal kan ik wel goed relativeren, maar soms is het gewoon even te heftig.

Sylva en pinklady vinden dit leuk.
  10. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Begrijp ik hoor. Gister had ik echt even een ***dag

11. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Dat klinkt wel fijn. Ik zou idd ook gewoon kijken waar het naartoe gaat. Ongedwongen daten en zien wat er gebeurt.

Lill vindt dit leuk.
  12. Chantaa89

Chantaa89 Actief lid

11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    @Lill ik had hem ook zeker een kans gegeven. Maar ik was misschien ondertussen ook wel eerlijk geweest over het traject waar je nu mee bezig bent. Zeker na een paar dates. Als het voor hem een no go is, dan breek jij eventueel je hart niet mocht het wel wat worden. Een kennis van mij heeft haar huidige man ook ontmoet toen ze net prill zwanger was (na wild avondje) hij is vanaf begin mee geweest naar alle afspraken en beschouwd het kindje als de zijne. Erg mooi om te zien, omdat hij alles meekreeg vanaf begin voelt het kindje ook als zijn eigen dochter. Dus wie weet staat hij er ook open voor mocht er wat meer tussen jullie ontstaan :oops: Maar ik had ook zeker doorgegaan met de donor, je krijgt spijt als je je kinderwens on hold zet.

Sylva en Salvatore vinden dit leuk.
  13. Fissie

Fissie Actief lid

6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Wat fijn om te zien dat het deze maand bij veel van jullie is gelukt:)!

Hier beetje aan het balen, nog steeds geen menstruatie... Stuur die menstruatie maar naar mij:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Sylva en Salvatore vinden dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.262
    6.911
    113
    Vrouw
    Ja, maar ben erg bang te verliezen wat er nu is. Als het toch niet werkt. Zoals eerder ook.
    Beetje het klassieke dating your best friend scenario.

Hij weet dat ik met dit traject bezig ben. Hij weet alleen niet dat ik ook al actief een poging heb gedaan zwanger te worden.
    Ik merk dat ik dat erg lastig vind omdat ik niet wil dat hij het idee krijgt dat ik iets van hem verwacht. En daarmee ergens dan ook zijn mogelijkheid op een biologisch kindje de grond in boor als hij wel met mij verder zou willen.
    Ik geloof niet dat hij daar zwaar aan tilt trouwens. Aan dat laatste. Maar toch.
    En stel dat. Dan heb ik straks 2 kinderen van 2 verschillende mannen. En een relatie met een 3e. Is toch bizar :roflmao:
    Krijg mn hoofd er niet omheen. Daarnaast blijft zich maar aandienen dat het eerder ook niet werkte. Waarom zou t nu anders gaan (ook al zijn we beide nu andere mensen).

Maar goed. Laten we het over baby's hebben. Daar hebben we dit topic voor :roflmao:

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.262
    6.911
    113
    Vrouw
    Ik ben er bijna af, ik stuur haar wel ff door ;)

16. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113

Snap je gedachtengang wel goed...pff...had hij daar niet 1 jaar eerder mee kunnen komen ;)

17. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ben je nog steeds ongesteld? De mijne was gisteren al klaar. Heb maar 3 dagen gebloed :eek:

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.262
    6.911
    113
    Vrouw
    Haha, kennelijk niet. Maar ergens heeft ie dat wel goed aangevoeld. Een jaar geleden had ik gewoon glashard nee gezegd. Het was toen allemaal nog zo erg A. en ik.
    Ik was laatst al tot de conclusie gekomen dat dat nog steeds zo is. Dat hoewel ik die intimiteit met iemand soms wel mis (niet zo zeer de seks ofzo, maar gewoon het knuffelen, praten, een arm om je heen) ik het eigenlijk alleen ook heel fijn vind.
    Laat het maar aan hem om die deur toch op een kier te wrikken :roflmao:

Ja. Ik denk dat gisteren mn laatste dag was. Toen was het al heel weinig. Misschien vandaag nog ietsje.
    Voor ik aan de anticonceptie was was ik bekend met een ruime week bloeden.
    Was al blij dat met spiraal zo weinig was. Ik vind dit ook prima acceptabel :D

Ga jij nog ovutesten gebruiken? En wanneer ga je beginnen met testen?

19. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Pfoe een week bloeden :eek:
    Ik weet mn niet wanneer en of ik ga testen. Weet bijna zeker dat mijn ei op cd 20 komt.

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.262
    6.911
    113
    Vrouw
    Haha ja. Ik ging niet voor niets al op mn 15e aan de pil ;) haha.
    Dat is dan wel handig :) je tijger ei gaat dan even een arm onschuldig zaadcelletje vangen ;)

Salvatore vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina