Haha ik dacht een hoop berichten te hebben gemist maar zijn voornamelijk lijsten @Lill ik hoop dat je een gezellige avond hebt! En idd voor hetzelfde geld is het een teken . @novemberzes wanneer ga je testen?
Ik moet nog ovulatietesten bestellen Ik denk dat ik dat zometeen nog ga doen en dan ga ik testen vanaf dag 15. Maar ik merk meestal wel wanneer ik +- mijn ei ga krijgen. Krijg de dagen ervoor enorm veel vruchtbaar slijm en groeipijn. Maar toch voor de zekerheid de testjes
Fijn is dat hè! Laten die dagen maar lekker voorbij vliegen @Lill dat hoop ik ook! Hier ga ik morgen weer beginnen met m'n ovulatietestjes. Merkte vandaag al verandering in afscheiding en libido is sinds gisteren al verhoogd. Dus m'n ei komt er weer aan!
Zou leuk zijn, maar ben bang van niet. De vooruitzichten zeggen dat het tot donderdag boven de 30 graden blijft en ik verwacht hem woensdag. Gisteren was het ook snikheet en toen hebben we het enorm gezellig gehad, dus ondanks de hitte komt dat komt wel goed
Het was heel fijn en gezellig hoor dames hij ligt nu in mijn bed te slapen. En ik zit beneden. Heb misschien een uur geslapen, maar ben het dus echt ontwent om naast iemand te slapen. Moet om 10u werken, dus ga zo nog even op de bank liggen (heel ongezellig, maar beter dan hem wakker maken met mijn gedraai). En nee, we hebben het niet 'gezellig gemaakt' op die manier
Dat was echt nog niets eens in me opgekomen tot je het zei, haha Maar fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Wel shit dat je amper hebt geslapen, zal wel een pittige dag worden vandaag. Moet je tot laat werken? Werk ze zo!
Mja heb op de bank ook niet meer geslapen. Het valt mee vandaag, van 10 tot 14u. En daarna nog een kinderverjaardag Dus dat word een pittig dagje. Maarja. Eigen schuld. Vind het wel lastig worden nu hoor. Wat iemand hier ook al zei. T lijkt wel een soap En ik zit me ineens te bedenken dat ik vandaag of morgen ook maar weer de ovutesten uit de kast moet slingeren.
Oeff.. Kun je vanmiddag na die verjaardag nog ff een beetje relaxen in de tuin? Het lijkt ook net een soap zo, te bizar eigenlijk hoe alles zo samen komt boefje!
Owww prima toch! Ik heb nog dipsticks van zw&kids, 2 doosjes van de action om midstream te proberen. En 2x 2-pak predictor early. Zit voorlopig wel snor denk ik
Ik wil over 5 dagen beginnen met testen. Dan zit ik op cd 15. Rond cd 19 of 20 komt mijn ei, denk ik. Ik zeg dat nu wel, maar je zult altijd zien dat mijn cyclus nu door de war is oid.
Ja lastig he, die van mij is nog nooit korter geweest dan 27 dagen. Dus ik ga uit van CD 10 starten met testen. Afgelopen maand mn ei gevonden op dag 13/14 dus moet vroeg genoeg zijn denk ik...
Dat lijkt mij wel! Ik had, voor de zwangerschap van mijn zoontje, een cyclus van 29 of 31 dagen. Het was echt om en om. Ene maand 29 dan 31, 29, 31 etc. Toen had ik mijn ei op cd 15. En de 2e keer dat ik zwanger werd had ik hem op cd 22 of 23. Afgelopen maand telde ik mijn curretage als cd 1 en toen was mijn ei er op cd 20. Nu ik dit zo type, weet ik eigenlijk niet wat nu verstandig is qua testen
Lastig he, heb je nog testen in huis? Zo ja, dan zou ik echt op tijd starten CD 13/14 misschien zelfs. Dan ben je voor beide gevallen op tijd