Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Geeft niet, haha!
    Ik weet nu niet zo goed of die testen dan wel oke zijn.
    Had de laatste tijd geen 2e streepje op mijn ovulatietest, pas toen mijn ei naderde.
    Wie weet helpt het dan toch?

2. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Meen je? Precies zoals je gezegd had haha!
    Wel fijn zeg! Geniet van je vakantie :)

Babywens95 vindt dit leuk.
  3. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Had gisteren 2besure gemaild dat ik de extra gevoelige had gepakt per ongeluk, ze sturen me de gewone op haha!
    Komt het toch nog goed.

Strijkplank en pinklady vinden dit leuk.
  4. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    @Babywens95 Wat balen dat je net ongesteld wordt als je op vakantie bent! Hele fijne vakantie gewenst!

@Lill Oh nee, wat jammer :( En wat lastig allemaal. Hopelijk vind je snel wat rust terug in je leven en krijg je goed inzicht in je cyclussen. Hopelijk blijf je verder op het forum wel actief? Dan kunnen we soms nog wat van je lezen :)

@LiefenLeed Twijfel niet om aan de bel te trekken bij je huisarts als de misselijkheid niet vol te houden he. Met medicatie kun je vaak de dagen wat dragelijker doorkomen. Ik heb 2 HG zwangerschappen gehad. Bij de oudste was ik al vanaf 3,5 week kotsmisselijk. Bij de jongste kwam het pas met 7 weken en toen werd ik ook opgenomen, uitgedroogd. Dus ik herken het gevoel. En het hoeft dus niet perse een meerling zwangerschap te zijn haha ;) Maar ja, kan natuurlijk wel!

@novemberzes Fijn dat ze de gewone naar je opsturen! Ik had deze ronde ook per ongeluk de gevoelige testen besteld. Maar moet zeggen dat ik ze wel echt heel erg duidelijk vond deze keer. Dus heb er geen spijt van!

Wat een hitte he, ik kan het gewoon écht niet meer koel krijgen in huis. Heb vannacht tot 1 uur in de tuin gezeten in m'n bikini, af en toe ff een plons in ons koude zwembad. Het was gewoon niet vol te houden anders. Ben wel blij dat ik vakantie heb en niet nu nog 20 kinderen hoef te entertainen op mijn werk ;)

Babywens95 vindt dit leuk.
  5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.267
    6.912
    113
    Vrouw
    Lieve reacties allemaal meiden ❤

Ik kom hier ook nog wel eens stiekem spieken of iedereen al roze is ;)
    Maar hoor niet thuis in dit topic als ik niet actief bezig ga met die wens vervullen.
    Heb er gisteravond nog wel even om zitten huilen, maar voor nu is dit de meest verstandige keuze.

Hopelijk zijn jullie allemaal snel zwanger :) ik hou jullie wel in de gaten *creepy stalker :p *
    En ik ben ook nog wel actief in andere delen hoor @Jori88 :)

Babywens95, novemberzes, Sylva en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Babywens95 wel shit dat je ongesteld bent geworden, maar je hebt in ieder geval duidelijkheid. Hopelijk duurt het niet al te lang en ben je er snel vanaf.

@novemberzes dat zou best kunnen ja. Wel fijn dat het nog te regelen was met 2besure!

@Jori88 die hitte is inderdaad niet fijn. De afgelopen dagen was het nog wel te doen binnen met 25 graden, maar het is nu al 27 graden en de warmte is nog niet eens op z'n toppunt. Blegh!!! Wel fijn inderdaad dat je lekker vakantie hebt nu! :D Heb je mooi getimed haha.

@Lill dan ga ik je gewoon terug stalken, haha ;)

Babywens95, novemberzes en Lill vinden dit leuk.
  7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dus wie wint het? Z&K of 2BeSure? :p

Bijgevoegde bestanden:

novemberzes vindt dit leuk.
  8. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Heb jij het even lekker getimed! Tenminste ik ga er vanuit dat gisteren gelukt is?

Sylva vindt dit leuk.
  9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dat is zeker gelukt! :D Maar ik hij springt nog niet vanavond, denk morgenavond of woensdag nacht ergens. Ga morgen overdag ook nog even proberen ;) We zijn dan ook lekker alleen thuis, dus kunnen we ongestoord onze gang gaan :D

novemberzes en Salvatore vinden dit leuk.
  10. Fissie

Fissie Actief lid

6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    #2830 Fissie, 10 aug 2020
    Laatst bewerkt: 10 aug 2020
    Ik begin mijzelf een beetje af te vragen wanneer ga je eigenlijk naar de huisarts of gyn wanneer je geen menstruatie krijgt? Hoe lang moet je wachten...

Verloop is nu 6juli spiraal eruit, 3 dagen bloedverlies. Daarna 22juli/23juli heel klein beetje bruin (dacht dat dit mijn normale cyclus was) en verder dus niets meer.

Tijdens mijn spiraal kreeg ik alleen wat bruin zo rond de 25 dagen. Dus misschien nog wachten tot rond de 18de? Dan zijn er weer 25 dagen voorbij. Snappen jullie het nog;)

Of een zwangerschapstest doen, het schijnt dat je dus zwanger kan zijn als je een week voor het verwijderen van je spiraal seks hebt gehad... hmm...

11. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik heb geen ervaringen met een spiraal. Zou denk ik idd even afwachten tot na de 18de met bellen. Testen kan natuurlijk altijd :p

12. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Morgen komen de testjes binnen. Merk nog geen vruchtbaarslijm op, dus dan zijn de testjes sowieso op tijd :)

Houden jullie t vol met die hitte? Pfff.

13. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #2833 Sylva, 10 aug 2020
    Laatst bewerkt: 10 aug 2020
    Ook geen ervaring maar je kan altijd de huisarts bellen en vragen hoe of wat. Testen kan inderdaad altijd, dan weet je het maar ;)

Spannend! :D

Nog maar net, heb de hele dag al giga koppijn. Jij dan?

14. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Vandaag was ik jarig en heb ik onze ouders en mijn schoonzusje verrast met deze zelfgemaakte taart. Was erg leuk :)
    20200809_172923.jpg

Fissie, BloemNH, pinklady en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Een huisarts zal nu sowieso nog willen afwachten. Het is ook niet raar dat je lichaam een beetje van slag is. Ineens de hormonen eruit, dat is even wennen. En je hebt dus wel bloedverlies gehad, wellicht is dat toch al een menstruatie geweest dan. Ik snap het ongeduld als je een kinderwens hebt, maar het valt me vaker op hier op het forum dat veel vrouwen exact dezelfde cyclus verwachten na het stoppen met anticonceptie met hormonen.

Mijn lichaam reageerde al op het verwijderen van een hormoonvrij spiraaltje :|:roflmao:

Wat leuk! Nog van harte gefeliciteerd!

Salvatore vindt dit leuk.
  16. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik vind deze hitte verschrikkelijk. Ik wil eigenlijk in de koelkast gaan staan :rolleyes:

17. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Wat leuk!
    En nog gefeliciteerd :)

18. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Nog gefeliciteerd!!

Ach ja...de hitte hahaha. Hier doen we voor zover het kan heel rustig aan. De mobiele airco in de slaapkamer is wel erg fijn moet ik zeggen:D

19. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Ik werk als huishoudelijke hulp op dit moment maar ik zweet me kapot :p
    Als ik na vandaag geen 5 kilo kwijt ben, dan weet ik t ook niet meer haha

pinklady vindt dit leuk.
  20. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    @novemberzes heb ik ook jaren gedaan bij de thuiszorg. Erg leuk vond ik dat. Toen ik alleen kwam te staan met mijn 3 kinderen moest ik een andere baan hebben. Ik werk nu in de gehandicaptenzorg

novemberzes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina