Owww ja inderdaad, zou met dit weer ook echt een uitkomst zijn! Gelukkig is het hier nu afgekoeld..is toch wat prettiger 'aan de slag' dan gutsend vh zweet
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje: NOD-lijst: 20 augustus BloemNH - 27 jaar - eerste kindje - ronde 5 21 augustus Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 4 26 augustus Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 4 29 augustus Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - ronde 5 31 augustus Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - ronde 1 na MA 2 september Strijkplank - 36 jaar - derde kindje - ronde 2 6 september Fissie - 32 jaar- tweede kindje - ronde 1 Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Babywens95 - 25 jaar - eerste kindje - ronde 4 Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, 11 Februari 2021 Caya - 33 jaar- eerste kindje - 14 Februari 2021 Twoflowers - tweede kindje - februari 2021 Josje85 - eerste kindje - maart 2021 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - april 2021 Curlyblonde96 - 24 jaar - eerste kindje - april 2021 Mooncalf - 30 jaar - tweede kindje - april 2021 LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - april 2021 Afspraken: Salvatore - 24 augustus - 1e echo Mooncalf - 28 augustus - intake gyn + 1e echo LiefenLeed - 31 augustus - 1ste echo Caya - 4 september - controle VK Salvatore - 10 september - termijn echo Chantaa89 - 28 september - 20 weken echo Totaal: (18) Wachtbankje (3), Zwanger (8), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ja!! Hier is het nu ook heerlijk afgekoeld. Sowieso hadden wij de airco op de slaapkamer staan, dus vond het geen probleem haha.
Wouw wat heerlijk! Hier was het echt niet te harden...gelukkig is m'n ei nog niet geweest want man man man dat had geen lolletje geworden haha
Mijn ovutest was vanochtend bijna wit...denk dat ik mijn ei gehad heb. Ach, we hebben goed ons best gedaan, dus we wachten af
Hij is bijna positief dus ik denk dat jullie gelijk hebben en dat hij morgenochtend positief is! Dan heb ik een super regelmatig cyclus trouwens, heel fijn Zelfs na de currettage.
Lastig he die testen, best jammer dat ze niet duidelijker zijn. hier mijn menstruatie weer over, zat zelf te denken om vanaf do te beginnen met testen is dan cd 9. Aangezien mijn cyclus vorige keer maar 21 was.
Omo witte test, kinderen bij hun vader voor 14 dagen en mijn vakantie is voorbij. Ik kruip even huilend in een hoekje
Ik denk dat hij vanavond echt positief is Heb net nog eens getest, maar volgens mijn kan hij nog wel meer knallen toch? Gisteren avond ook geen seks meer gehad, waren zo moe