Bah.. Maar het is nog niet voorbij! Je zit nu op 10 dpo en alles kan nog. Don't give up just yet! Hij is er nog net niet, hij moet inderdaad nog iets donkerder.
Wauw dames ik kreeg geen meldingen meer.. Dus ik heb straks wat om bij te lezen en reageer dan weer!!
Kan nog meer lijkt mij inderdaad, vandaag nog een keer testen, maar zou wel uitgaan van ovulatie op korte termijn
Is logisch toch als het een heftige (traumatische) weg voor een kindje was, dat je dan wil nadenken over hoe jij het hebt gevoeld. Dus vind er niets raars aan, maar ik was natuurlijk niet degene met wie je een gesprek had. Wat een goed idee van je vriend! Wellicht helpt je dat goed op de moeilijkere dagen. Ik hoop voor je dat als het je gegund is dat het de vorige ervaring niet weg neemt, maar dat dit een mooie ervaring voor je mag zijn!
Ohhhh ik test maar 1x per dag. Is het beter om 2x per dag te testen? Straks mis ik mijn ovulatie daardoor en dat wil ik niet. Al zijn we wel structureel aan het "klussen", dus in dat opzicht maakt het niet zoveel uit.
Thanks, hier gebeurt er nog vrij weinig. Hij is erg licht en als ik hem op de foto probeer te zetten dan zie je het amper.
Ik weet nog niet hoe ik ze het beste kan plakken zonder dat het eruit ziet alsof ik ze heb laten opplakken door mijn dochter van 6 maanden
Lieve dames, Ik merk dat ik me teveel bezig houdt en zorgen maak. En neem daarom afstand van meelezen/schrijven in het forum. Zodra ik weer voel ik het kan zal ik me melden , Liefs,
Gelukkig ben ik toch niet de enige Jammer maar begrijpelijk Strijkplank, ik hoop je snel weer te spreken!