Ik vind het echt doodeng om weer te testen Moet zo rond half 10 even een drempel over omdat in juni m'n streepje ook ineens weer afliep. Ben bang dat dat nu weer gaat gebeuren Er is geen aanleiding nu, maar vind het echt rete spannend.
Ohjee, dat wordt rustig aan doen dus vandaag Waar ben je naartoe gelopen? Of waar heb je gelopen? Jawel, maar wil op hetzelfde tijdstip testen. Deed ik vorige keer ook.
Oh dat snap ik! Ik loop best veel op mijn werk en wandel veel met de hond. Gisterenavond naar de Efteling geweest. En net met de hojd uitlaten kwam ik bijna niet vooruit haha
Ow lieverd, logisch toch. We zijn hier als je klaar bent. Je zal zien dat het dit keer heel anders is. Jij kan dit!
Haha, dan heb je flink doorgestapt gisteren! Ja, vooral erg moe, misselijk, duizelig en hoofdpijn. Had ik bij J toen ook. Mja, toch hè. Sta er nu om een één of andere reden minder relaxt in.
@Sylva Ik herken het minder onbezorgd zijn ook van mijn tweede en derde zwangerschap. Het lijkt op de een of andere manier minder vanzelfsprekend. Je realiseert je beter wat er allemaal fout kan gaan. Probeer vast te houden aan het goede. Ik hou mezelf altijd de gezinnen van vroeger voor dat ging ook allemaal goed. En er toch geen reden om te denken dat het niet goed gaat?
Vind het wel fijn dat het herkenbaar is, dan voelt het meteen een stuk minder vreemd. Maar wel lastig hoor. Had juist verwacht omdat je eerder zwanger bent geweest dat het dan makkelijker zou zijn. Maar niets is minder waar. Nee, er is niets waardoor ik denk dat het niet goed zit. Maar toch bekruipt me dat gevoel dat alles nog mis kan gaan. Mja, dat kan het altijd ongeacht hoe ver je bent. Hey, ik had nog niet gereageerd op je eerdere berichtje. Wat fijn dat het goed blijft gaan zolang je eet! Dat scheelt echt zoveel! Reageer zo nog ff op de rest
Word gewoon extra misselijk van de spanning Heb stiekem gespiekt, hij loopt op!! Nog meer omg, omg, omg! En niet zo'n beetje ook.