Ik begin nu steken te voelen aan mijn linker eierstok. Daar had ik ook mijn eisprong. Maar weet niet zo goed hoe ik het uit kan leggen. Herken het niet. Niet toen ik zwanger was en niet als ik ongesteld moet worden. Maak me dan weer meteen zorgen
Moet je niet doen hoor. Herken dit namelijk wel. Heb ik nu zelfs nog regelmatig. Ook geen idee wat het is. Maar zal wel door de progesteron komen die alles lekker oprekt enzo.
Had ik gisteren ook en denk vandaag ook van alles te voelen. Heb vandaag daarom ook nog een ovulatietest gedaan. Uiteraard laag...dus geen laat ei perongeluk hihi.
Zou voor mijn vriend leuk zijn een positieve test. Hij is de 30e jarig. Mooier cadeau kan je niet krijgen natuurlijk
Oeeeh ja!! Zo leuk Zat er ook aan te denken, als het deze ronde niet raak is dan kan ik volgende maand testen precies op zijn verjaardag
Ja? Ik had nu toevallig die steken, maar denk niet direct aan een zwangerschap of iets. Ik kan trouwens niet meer checken of t mn ei is. Heb geen ovulatietesten meer, maar had dinsdagochtend die positieve ovulatietest. Wat voel jij allemaal?
Ben vnl moe, kan komen door een zekere 4-jarige die me om half 4 wakker maakt als een paar dagen In m'n buik kriebelt het, af en toe een steekje en borreltjes. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar lukt niet erg haha. Kan eerlijk gezegd niet wachten tot de vakantie eindigt dan heb ik weer meer te doen en afleiding Ben best benieuwd naar 5-7 DPO of ik daar iets kan vinden wat op een innesteling duid
Ohhh wat vroeg. Daar kan het zeker door komen haha! Wanneer is je vakantie voorbij? De rest herken ik eigenlijk niet. Wel last van mn darmen. Maar dat heb ik al snel als ik wat pittigs eet
Komende week nog vakantie en dan vanaf 31 augustus weer naar de school. De oudste meteen volle bak en de jongste gaat beginnen op de basisschool, spannende tijd. Hopelijk met een positieve test hem voor z'n eerste dag wegbrengen en anders volgende maand een super verjaardagscadeau voor m'n man ♡
Ik had woe een ovulatietest gedaan die was omo wit. Gister een test en die had een streepje maar niet mega donker. En vandaag weer een streepje maar was lichter dan gister?? Ik snap het niet echt meer. Jullie dit al meegemaakt?
Ja hoor, lh fluctueert dus kan goed. Rustig blijven, door testen je vind je ei vanzelf. Welke testen gebruik je?
Die van de action, had maar 1 pakje gekocht dus heb er maar 5 Achja heb nog 2 dagen en anders moet ik helaas weer naar de action
Ik heb de afgelopen cyclus ook geprobeerd, maar vond ze vergeleken met de zwanger&kids testen erg onduidelijk. Had daarmee m'n piek niet gevonden..misschien de moeite waard om over te stappen en qua prijs net zo interessant
Oehhh, super leuk! Dan ga ik extra duimen! ❤️ Wat @Strijkplank zegt inderdaad. Blijven testen tot je een knaller hebt. Zou zeggen bestel ze bij 2besure! Goedkoop, veel en duidelijk!
wel leuk om te horen toch als ze zich er ook in verdiepen. Mijn vriend begint nu ook wel meer dingen te vragen enzo. Hij moet ook altijd even de opmerking na seks maken ‘en ben je al zwanger?’
Was het maar zo makkelijk Vroeg mijne dus ook weer deze maand. Dus ik zei, ja ehh nee? Zo snel gaat dat niet hoor! Zegt hij, jawel man super ei en super sperma maakt super baby! Ik ging stuk
Het is wel gelukt!! Haha. Hier ook "Ik herken het meteen als je zwanger bent. Dan ben je echt niet leuk" Thanks! En net dus aan tafel dat ie zei dat t raak was omdat ik chagrijnig deed haha