Oh jongens.. ik ben toch een portie misselijk.. Ik ben zo bang dat het allemaal tussen mijn oren zit.. hahaha!
Oooh wat spannend je NOD is al bijna! Nu wordt het jezelf gek maken gedeelte extra erg Knap van je dat je nog niet hebt getest. Ik duim voor je
En? Hebben jullie dit weekend nog een knoop doorgehakt? Inderdaad! Het bloedverlies is inmiddels helemaal gestopt, m'n baarmoedermond is nog wel een beetje gevoelig, maar dat gaat vast snel weg. Dankjewel! Wat jammer dat je je ei niet goed hebt kunnen benutten Mijn vriend heeft daar door gebeurtenissen in het verleden soms ook last van, naja vooral dat het niet lukt om in me klaar te komen. Maar ik hoop dat dat nu anders zal zijn, hij wil het zó graag (een zwangerschap). Dus ben benieuwd! Hahaha, wel super leuk dat hij zo meeleeft! Ach, die arme mannen moeten ook maar vanaf een afstandje afwachten he. Kan me zo goed voorstellen dat het voor hun ook zenuwslopend kan zijn!
Ohhhhh spannend zeg! Gelukkig is het bijna 7 mei idd. Maar zou het heel knap vinden als je nog zo "lang" kunt wachten!
Thanks allemaal! Ik blijf zelfs bij 10 mei testen! Hahaha! Ik ben enorm bang voor een valse negatieve test. En in het verleden was mijn cyclus ook wel eens wat langer dan de vorige keer (26 dagen). Dus heb in al mijn enthousiasme tegen mijn vriend gezegd; oh dan testen we 10 mei... What was I thinking.. maar goed, we zullen zien of ik tussen 7 en 10 mei niet toch van gedachten verander.
Ik doe geen ovulatie testen maar volgens mijn app is mijn eisprong morgen en ik heb sinds 2 dagen vruchtbaar slijm. Iedereen geval ik denk dat dat het is omdat dit mij al een aantal maanden opvalt.. we zijn ieder geval al 1 week goed bezig, dus gemist kan ik het niet hebben. We gaan ook gewoon nog even door voor de zekerheid haha Wat ik wel opmerk is dat ik 2 dagen heel erg moe ben. En nu bedenk ik mij in een keer dat ik dit vaker heb rond deze periode.. kan dat komen door je eisprong? Nog nooit eerder van gehoord in iedergeval.
Super knap en ook heel erg logisch. Een vroege test kan eigenlijk vaak alleen maar tot teleurstelling leiden. Bij een latere heb je gewoon meer zekerheid. Maar goed de beste stuurlui staan aan wal, want ik weet nu al dat ik dit in de praktijk niet ga toepassen en veels te vroeg ga testen
@Josje85 Ben heel benieuwd! Hou je ons op de hoogte? @Twoflowers Ik herken dit zelf niet. Ik had wel erge krampen. Deze zijn sinds gisteren over. En ook is mijn slijm veranderd.
Oh ik ben ook zo benieuwd! Fingers crossed! Ik moet het ook nog volhouden tot 13 mei van mezelf, lijkt een eeuwigheid! Vermoeidheid herken ik zelf niet als symptoom voor de eisprong. Nou moet ik zeggen dat ik sowieso m'n ei niet vaak kan vinden dus dan is t ook lastig die link te leggen
Spannend zeg! Succes met wachten! Zo was mijn man bij de eerste ook. Super lief dat hij zo meeleeft! Helaas kunnen we niet ff naar binnen gluren Nee Ik krijg maar geen duidelijk antwoord. Hij blijft eromheen draaien. Ja, maar nee en nee, maar ja. Heb gezegd dat ik er echt voor wil gaan en geen twijfels meer heb maar dat doet ook niets. Komt hij gisteren ook nog met het bericht dat z'n zus pril zwanger is en dat hij baalt dat ik het weer niet eerder ben. Nou toen brak m'n klomp. Ik ben zo boos en teleurgesteld op het moment Geef gewoon antwoord.. Probeer het vandaag nog wel een keertje en hoop dat ik dan duidelijkheid heb. Moet alleen wel m'n cool bewaren, ben behoorlijk hormonaal nu omdat m'n menstruatie eraan komt. Hoop dat alles snel rustig is daar bij jou! Dan kunnen jullie er mooi voor gaan!
Jeetje wat lastig lijkt me! Hoop dat je snel eruit komt samen want snap dat je teleurgesteld bent als hij dat dan zo zegt
@Twoflowers Je ei benut? @Sylva Beetje tegenstrijdige opmerkingen inderdaad. Nog maar eens goed over praten
Nou ik snap er niks van ik heb al sinds vrijdag geen notificaties meer gehad. Vond het al zo rustig hier dus ik besloot maar even te gaan kijken. Ben inmiddels weer bijgelezen. Welkom @TMR26 @Jori88 fijn dat het bloeden gestopt is, en helemaal lekker dat je spiraal eruit is! Mijn moeder wil inderdaad dat ik wacht vanwege Corona. Ik kies ook niet voor het beste moment. Mijn contract loopt eind oktober af, en wat als ik geen verlenging krijg wanneer ik zwanger ben... Maar zoals ik hier al zei, ik ben niet van plan om mijn wens daarom on hold te zetten. En wie weet duurt het een half jaar voordat het lukt. Zou wel heel speciaal zijn om op moederdag een positieve test in handen te hebben! Oooh mannen! Wat raar dat hij ineens zo omdraaid, hij was er eigenlijk al uit. Hopelijk komen jullie tot een positief besluit samen.
Weet je wat de reden is dat je man zo twijfelt? Gelukkig hebben jullie nog even tot je ei om er over na te denken aankomende weken. Ja zeker! We laten er geen gras over groeien nu we besloten hebben ervoor te gaan
@Sylva Wat vervelend dat je geen duidelijk antwoord krijgt maar blijf er met elkaar over praten dan komt het vanzelf goed! Ik dacht dat wij vrouwen wispelturig konden zijn @Josje85 Hoe gaat het vandaag met je? Nog zo misselijk? Zelf heb ik vanochtend en vanmiddag wat bloedverlies, heel minimaal. Eigenlijk nog te vroeg voor m'n menstruatie volgens mij op 8 DPO? En behoorlijke buikpijn alsof m'n menstruatie wel ieder moment kan komen.. ik ben heel benieuwd hoe dit verder zal gaan M'n fertiliteitsarts belde me gisteren nog, ze had al uitslagen van het bloedprikken. Nou bleek ik een te hoge waarde te hebben voor m'n schildklier, oftewel een te trage. Heb gisteren ter controle nog eens bloed moeten laten prikken. Als de waarde hetzelfde is dan moet ik wellicht naar de internist en aan de medicatie voor m'n schildklier... Moet zeggen dat m'n schildklier zo ongeveer het laatste is waar ik aan gedacht had. (Gezond, normaal gewicht, weinig andere symptomen) Wordt vervolgd dus!
Maak er even een algemeen berichtje van, dat is wat makkelijker. We gaan er vanavond echt serieus voor zitten en we hebben al het een en ander besproken qua praktische zaken. Of we de box wel of niet neerzetten, hoe we het nou echt met het kamertje gaan doen, welke spulletjes we wel en niet nodig hebben, wat we dit keer wel en niet willen etc. Vanavond in alle rust zonder J hakken we de knoop echt door. Hij was wat van slag door het bericht van z'n zusje gisteren en kon zich daardoor niet zo'n houding geven. Snap ik wel, dat had ik zelf namelijk ook. Maar met wat we besproken hebben denk ik dat die knoop al wel doorgehakt is. Kom er vanavond nog even op terug! To be continued!
@Caya wat spannend zeg! Het zou innesteling kunnen zijn. Wel fijn dat er iets uit de test is gekomen waar ze wat mee kunnen. Als alles goed is weet je nog niks.