De dag na je ovulatie. Dat houdt het in. Ik heb vanochtend dus weer bruinverlies gehad...gadver wat baal ik. Dus net als de afgelopen 2 keer precies hetzelfde. Ik kan er dus vanuit gaan dat het niet gelukt is...
Als ik de afgelopen 2 keer bekijk had ik precies hetzelfde....lijkt me niet....even een baaldag maar ook blij dat ik niet meteen testen hheb gehaald
Thanks! Dus in mijn geval als die naar beneden blijft gaan de test betekent het dat ik gisteren in de ochtend positief heb getest, dan is morgen 48 uur. En dan is dat 1DPO? Of die dag erna? Sorry voor al mijn vragen.. voel me het sulletje van de klas
Ik denk die van gisteren wel positief was. Tenminste, op mij komt hij aardig donker over. Maar ben er zelf ook geen ster in daarom altijd clearblue gebuikt. Betreft uitleg dpo. Stel we rekenen jou ovulatietest van gisteren positief. Dan heb je vandaag of morgen je ei. Uitgaande van vandaag ben je morgen 1dpo. Uitgaande van morgen ben je overmorgen 1dpo. DPO staat volgens mij voor : days past ovulation. Dus hoeveel dagen na je ovulatie zit je hopelijk is het zo duidelijk? edit: zag later pas dat er al gereageerd was
@pinklady he shit zeg Is het ook precies zoals je het altijd hebt? Ik blijf toch nog even hopen voor je hoor! ❤️ @thephantom het kan ook best zijn dat je je eisprong al hebt gehad. Maar de enige maniet om daar achter te komen is door te temperaturen naast de ovulatietesten. Het gaat goed hoor! Vandaag gaat het gelukkig beter dan gisteren qua misselijkheid, dus dat is fijn!
Ga denk ik vanaf de volgende cyclus ook temperaturen. Ik hoop dat het niet nodig is, maar zou wel heel bijzonder zijn in 1x raak!
@pinklady ugh! Bruinverlies is zo hatelijk hè! @thephantom ik hoop het ook niet haha En zeg nooit nooit, het is altijd een mogelijkheid! Ik heb echt de kolder in m'n kop vandaag Kwam nog oude action testen tegen die verlopen zijn met datum 29 augustus 2019. Heb er voor de grap een gedaan en hij werkt nog perfect Ook voor de grap twee ovulatietesten gedaan (altijd al willen doen, haha) en knal positief Plus digitale CB gedaan vandaag en 2-3 weken zwanger! Was bang voor weinig oploop en 1-2 op die CB omdat ik vandaag echt een stuk minder last heb van kwalen. Zo irritant hoe onzeker je daarvan kan worden..
Ja zeg dat....het is nu doorgebroken. Toch maar eens naar de huisarts. De cyclus wordt steeds korter. Menstruatie zou pas over 4 dagen zijn. Heel vreemd...
Het begon met 28, toen 26, 25 en nu 22 dagen... Ik lees net dat dat ik me niet al teveel zorgen moet maken. Het is heel normaal dat het een half jaar duurt voordat je lichaam gewend is zonder de pil. Als ik nou 10 jaar jonger was had ik wat meer geduld denk ik...
Shit zeg Ik zou even op hormoonwaardes laten prikken. Dan weet je al een hoop meer. Edit: Ooooh je bent ook net met de pil gestopt! Ik ga je vertellen dat het bij mij een jaar duurde voor m'n cyclus weer normaal deed. De pil is echt troep.. Begin er nooit meer aan. Je lichaam kan echt zeker wat tijd nodig hebben om alles weer op de rit te krijgen.
Ik ben in mei gestopt. Dit echt nooit eerder gehad. Heb daarvoor ook jaren de pil gebruikt. We gaan het zien. Net weer naar de wc geweest en was er bij het afvegen weer veel minder te zien. Stom lijf...