Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje: NOD-lijst: 29 augustus Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - ronde 5 31 augustus Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - ronde 1 na MA 6 september Fissie - 32 jaar- tweede kindje - ronde 1 8 september Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 10 september Babywens95 - 25 jaar - eerste kindje - ronde 4 16 september Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 5 17 september BloemNH - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, 11 Februari 2021 Caya - 33 jaar- eerste kindje - 14 Februari 2021 Twoflowers - tweede kindje - februari 2021 Josje85 - eerste kindje - maart 2021 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - april 2021 Curlyblonde96 - 24 jaar - eerste kindje - april 2021 Mooncalf - 30 jaar - tweede kindje - april 2021 LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - april 2021 Sylva - 33 jaar - tweede kindje - 4 mei 2021 Afspraken: Salvatore - 24 augustus - 1e echo Mooncalf - 28 augustus - intake gyn + 1e echo LiefenLeed - 31 augustus - 1ste echo Sylva - 3 september - bel afspraak gynaecoloog + afspraak maken 1e echo?? Caya - 4 september - controle VK Salvatore - 10 september - termijn echo Sylva - 22 september - 1e echo + intake vk Chantaa89 - 28 september - 20 weken echo Sylva - 13 oktober - termijnecho + controle Totaal: (17) Wachtbankje (4), Zwanger (9), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Weer een kleine update haha. Nog steeds heel weinig lichtroze tot lichtbruin verlies. Daarbij ook wat trekkend gevoel in mijn liezen. Ik word dus nog niks wijzer haha. Morgen is de grote dag en gaan we het zien
@Mooncalf veel plezier! @novemberzes ja best wel he? Ik zal proberen de volgende keer het wat minder spannend te maken
Dat zou helemaal mooi zijn, maar heb er een hard hoofd in. Is toch raar dat ik al 4 dagen allemaal rare dingen heb
Jeetje mina, ik ben even druk, krijg geen meldingen en moet 8 pagina's bijlezen Stelletje kletskousen! @Sylva Ik moet hartstikke wennen aan je nieuwe avatar. Maarre, wat een mooie oploop heb je! Van harte! @novemberzes Jaaaa ik zie wat hoor! Voorzichtig gefeliciteerd! @Salvatore Jeetje wat een spannende echo heb je gehad, maar wat goed! Een kloppend hartje! @Lill Oehhhh super leuk dat het zo goed gaat tussen jullie! Wie weet wat er allemaal van gaat komen! @Chantaa89 Nog een meid! Leuk!! De NUB klopte dus De roze lijst wordt nu wel echt steeds groter he. Ben heel benieuwd wanneer we allemaal op roze gaan Ik ben niet bekend met PCOS, dus kan je er helaas niet mee helpen. Hopelijk is het het toch niet. En anders kan de gyn je hopelijk goed helpen om alsnog vlot zwanger te worden
In een opwelling net deze test gedaan, nu wil ik dit ienie mienie lijntje checken...doe er straks nog een van zwangerschap en kids Plas ophouden....weet iemand hoe lang ik kan nu alweer