Daar was ik ook al bang voor. Mijn schoonzusje heeft PCOS en had bij haar eerste moeite om zwanger te worden. Ze had maar 4 keer een cyclus in een jaar omdat ze het zonder hulp deed. Het duurde 1,5 jaar voor ze uiteindelijk blijvend zwanger mocht zijn. De zwangerschap ervoor is geëindigd in een miskraam met 6 weken, maar dat staat daar verder los van. Na haar zwangerschap is haar cyclus gestabiliseerd en heeft ze nergens last meer van. Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt. @pinklady je houdt het echt spannend jij! @Jori88 haha, ik kan er ook niet aan wennen. Kan je geen ongelijk geven Ga maar eens op zoek naar eentje die wat meer op m'n oude lijkt. @Strijkplank ik zie ook wat! Spannend! Ohh meiden, ik ben zo moe!!!! Ben niet vooruit te branden.. Heb mezelf vandaag getrakteerd op een doppler die komt ergens volgende week aan.
@Sylva echt...niet leuk meer. Het licht roze wordt alleen maar minder. Erg weeïg gevoel onderin mijn buik en linkerlies. Ik begin een klein beetje last te krijgen van de zijkant van mijn borsten, maar dat had ik de vorige 2 keer ook. Elke keer als ik op de wc zit denk ik van...ja nu is het doorgebroken, en dan is er weer niks. Vaag hoor! Als er morgen niks is dan ga ik nog een test halen. Of misschien maandag bij de huisarts laten prikken...is misschien wel beter
@LiefenLeed Nee niks in huis. De winkel zit hier 5 minuten vandaan hoor. Ik vind het gewoon erg eng. Heb deze week alweer te vroeg getest en het frustreert me alleen maar meer. Daarom echt voor mijzelf wachten tot er morgen geen menstruatie is. Misschien is het zelfs wel beter om langer te wachten omdat mijn cyclus niet heel regelmatig is. Jullie horen wel wat er morgen gaat gebeuren
...pffff voel me zo kansloos, maar dit het resultaat met ochtendurine. Er is 1 stukje vd streep die duidelijker is en roze. Maar zeker niet het resultaat wat ik had gehoopt. Ik ga nu wachten tot NOD (2 sept) om verdere tuuracties te besparen
@Strijkplank Ik zie wel een streepje! Ik had vanochtend bloed bij afvegen. Hehe, eindelijk doorgebroken....maandag huisarts en eens vragen waar mijn lichaam mee bezig is
Wat een gekke test.. Zie toch wel een heel streepje. Hopelijk heb je op 2 september dan wel een mooie duidelijke streep! @pinklady wat ontzettend jammer zeg Maar wel duidelijkheid ipv die onzekerheid.
@pinklady Wel fijn dat je duidelijkheid hebt...al is het niet de duidelijkheid waar we op hopen @Strijkplank Ik zie hem wel! Misschien test je beter in de middag?
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje: NOD-lijst: 31 augustus Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - ronde 1 na MA 6 september Fissie - 32 jaar- tweede kindje - ronde 1 8 september Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 10 september Babywens95 - 25 jaar - eerste kindje - ronde 4 16 september Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 5 17 september BloemNH - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 24 september Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - ronde 6 Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, 11 Februari 2021 Caya - 33 jaar- eerste kindje - 14 Februari 2021 Twoflowers - tweede kindje - februari 2021 Josje85 - eerste kindje - maart 2021 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - april 2021 Curlyblonde96 - 24 jaar - eerste kindje - april 2021 Mooncalf - 30 jaar - tweede kindje - april 2021 LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - april 2021 Sylva - 33 jaar - tweede kindje - 4 mei 2021 Afspraken: Salvatore - 24 augustus - 1e echo Mooncalf - 28 augustus - intake gyn + 1e echo LiefenLeed - 31 augustus - 1ste echo Sylva - 3 september - bel afspraak gynaecoloog + afspraak maken 1e echo?? Caya - 4 september - controle VK Salvatore - 10 september - termijn echo Sylva - 22 september - 1e echo + intake vk Chantaa89 - 28 september - 20 weken echo Sylva - 13 oktober - termijnecho + controle Totaal: (17) Wachtbankje (3), Zwanger (9), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Dan zou zomaar kunnen, deed ik voorheen wel. Ik heb nog maar 1 van deze testen, dus wil er eigenlijk spaarzaam mee omgaan...bewaar heb denk tot NOD
Echt typisch zo'n test wanneer je de bevestiging nodig hebt. Ik duim voor je! @novemberzes heb jij nog getest vandaag?