Ik ben er nu achter dat ik (in ieder geval deze maand) last van mijn borsten heb tijdens de eisprong. Weer eens wat nieuws
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje! NOD-lijst: 16 september Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 5 17 september BloemNH - 27 jaar - eerste kindje - ronde 6 24 september Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - ronde 6 1 oktober Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 2 6 oktober Fissie - 32 jaar - tweede kindje - ronde 2 Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 Babywens95 - 25 jaar - eerste kindje - onderzoek bij gyn staat gepland. Onregelmatige cyclus. Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, 11 Februari 2021 Caya - 33 jaar- eerste kindje - 14 Februari 2021 Twoflowers - tweede kindje - februari 2021 Josje85 - eerste kindje - maart 2021 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - april 2021 Curlyblonde96 - 24 jaar - eerste kindje - april 2021 Mooncalf - 30 jaar - tweede kindje - april 2021 LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - april 2021 Sylva - 33 jaar - tweede kindje - 4 mei 2021 Novemberzes - 23 jaar - 10 mei 2021 Afspraken: September: Salvatore - 10 september - termijn echo Sylva - 22 september - 1e echo + intake vk Novemberzes - 24 september - vroege echo Chantaa89 - 28 september - 20 weken echo Oktober: Novemberzes - 8 oktober - echo + intake Sylva - 13 oktober - termijnecho + controle Totaal: (17) Wachtbankje (1), Zwanger (10), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik ben afgelopen woensdag ongesteld geworden. Na 30 dagen! (Vorige cyclus was 44 dagen). Was helemaal verbaasd dat ik het al weer was I.v.m. onderzoeken die lopen bij de gyn was deze ronde geen actieve poging. Binnenkort een afspraak voor de echo onderzoeken etc. Ik blijf zeker meelezen en af en toe meekletsen op deze lijst! Maar onze actieve rondes zijn dus even stilgelegd. Daarom heb ik mezelf op onbekend gezet.
Ik heb dinsdag een afspraak bij de gynaecoloog. Ik moet medicatie gaan gebruiken die bijdragen aan het voorkomen van nogmaals pre eclampsie. En donderdag bloedprikken voor nipt en de gebruikelijke onderzoeken.
Ja het is erg stil hier. Bijna alle zwangere dames zitten op het andere topic te kletsen. Ook begrijpelijk natuurlijk
Ik heb al bloed geprikt en mijn man moet eind deze week zijn potje inleveren. Met de afspraak krijgen we iig daar de uitslagen van en volgens mij een echo. Weet t niet precies verder!
sterkte met alle onderzoeken, hoop dat jullie verder komen. hier vanmorgen naar de action geweest voor ovulatietesten, maar vak was leeg.. Vorige keer hadden ze er mega veel en nu niets meer, stond ook geen kaartje dus geen idee of ze nog komen. Nu maar besteld bij zwanger en kids dus zullen morgen wel komen. Merk aan mijzelf wel dat dit echt het saaie gedeelte is van de cyclus, je weet nu dat je niet zwanger bent en maar wachten op je ei. Daarna word het pas weer spannend.
Ik kreeg geen meldingen meer Daarbij ben ik echt zo enorm misselijk en moe dat ik een hoopje ellende ben. Voel me zo belabberd. Hopelijk gaat het in het tweede trimester een stuk beter. Ik heb alles doorgelezen maar wordt een beetje veel om op alles te reageren, dus sorry als ik niet reageer op iedereen. @Chantaa89 whoehoe! Leuk hoor dat jullie eindelijk het geslacht weten! Hele mooie echo @Salvatore! Balen dat er weer meiden ongesteld zijn geworden Hopelijk is de nieuwe ronde een positieve voor jullie! @Jori88 @BloemNH hoe gaat het bij jullie? Hier afgelopen maandag de eerste echo gehad, termijn klopte en het hartje klopte ook! Dus wij kijken nu uit naar de termijnecho. Zal proberen wat meer mee te lezen
Oef, lukt het nog om te functioneren of kan je helemaal niks meer? Krijg je ook medicijnen? En lijkt het op je eerdere zwangerschap? Ik heb vandaag nod. Wel wat buikpijn en krampen dus verwacht het wel gewoon. Ook doordat ik maandag al een test had gedaan die negatief was.
is je menstruatie gekomen? Of is er nog aan kans? hier weer begonnen met ovulatietest, maar was gister omo wit.
Amper. Moet helaas ook overgeven. Ben nu sinds gisteren overgezet op Primperan ipv Emesafene en het is nu even afwachten hoe dit gaat. Maar door die medicatie word je helaas ook extra vermoeid. Het lijkt absoluut niet op m'n eerste zwangerschap. Hoe is het bij jou afgelopen? Nog ongesteld geworden of is het nog spannend? Duim nog even door! @pinklady ja irritant is dat hè.. @Fissie hopelijk vind je snel je piek!