Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Oke dan zit je nu op CD8. En een eisprong op CD9 of 10 is wel vroeg maar volgens anderen niet onmogelijk. Wellicht is je LF wat langer dan 14 dagen. Ik ben benieuwd naar je test vanavond. Wel voor 20:00 uur doen geloof ik.
     
  2. pinklady

    pinklady Bekend lid

    10 mei 2007
    686
    376
    63
    provincie groningen
    Net weer getest en was nu een stuk lichter. We gaan morgen weer vrolijk door:)
     
  3. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
  4. Daardbei

    Daardbei Lid

    12 mei 2019
    11
    10
    3
    Vrouw
    Hoi hoi,
    Vinden jullie het goed als ik me hier aansluit om mee te kletsen?
    Wij zitten nu officieel in de eerste ronde voor ons eerste kindje. We hebben tussendoor erg getwijfeld of het wel het juiste moment was. Conclusie na al die jaren: het perfecte moment is er nooit helemaal.
    Veel succes iedereen :)
     
    Sylva, Salvatore, BloemNH en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Hier vanmorgen een test gedaan omdat we een weekendje weg gingen. Maar was wit, had ik ook wel verwacht. Het was nog heel vroeg en op zich is er deze ronde zoiezo niet heel veel kans.

    wat ik trouwens echt super raar vind, ik heb altijd last van vermoeidheid. Dit is gekomen toen ik een depressie kreeg. Maar nu sinds vorige week vrijdag heb ik opeens super veel energie. Het is echt een omslagpunt. Zou dit iets te maken kunnen hebben met zwanger zijn?? We zullen zien dinsdag.
     
  6. pinklady

    pinklady Bekend lid

    10 mei 2007
    686
    376
    63
    provincie groningen
    Is nog niet positief. Dat hoeft ook nog niet hoor. Nog een dag of 2 als ik mijn kalender mag geloven. We gaan het zien! Moet wel zeggen dat ik er wat minder mee bezig ben dan eerst. Ook druk met andere dingen qua werk en privé. Dat speelt ook mee
     
  7. pinklady

    pinklady Bekend lid

    10 mei 2007
    686
    376
    63
    provincie groningen
    Welkom!!
     
  8. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Afgelopen vrijdag bij de gyn geweest. Gelukkig goed nieuws! Bij mijn man alles goed en bij mij zag het er ook naar omstandigheden goed uit :D Dus wel pcos zoals verwacht, maar zag er vanbinnen niet zorgelijk uit.
    Nu even menstruatie afwachten en dan op cd3 starten met 5 dagen letrozol.
     
    novemberzes, Fissie en pinklady vinden dit leuk.
  9. pinklady

    pinklady Bekend lid

    10 mei 2007
    686
    376
    63
    provincie groningen
    Dat is heel fijn nieuws!! Nou hopen dat het snel raak is en jullie lekker kunnen genieten!
     
    Babywens95 vindt dit leuk.
  10. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Fissie Lekker weekend gehad? Inmiddels alweer getest?

    @Daardbei Welkom!

    @Babywens95 Wat fijn! Nu hopelijk ook snel een positieve test in jullie handen :)
    Wat betekend de pcos voor je eisprong? En vanwaar letrozol? Ben daar niet zo in thuis.
     
  11. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    ja, leuk weekend gehad. Zijn vandaag terug gekomen, was eigenlijk van plan om morgen te testen. Maar ik twijfel alweer, vandaag wat pijn in mijn been. Meestal betekend dit dat ik ongesteld ga worden, dus ik verwacht dat het gewoon gaat komen helaas.
     
  12. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @Daardbei welkom hier!

    @Fissie wat jammer dat het er naar uitziet dat je ongesteld wordt.
     
  13. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Ik ga vandaag maar even afwachten, anders ga ik morgen testen. Had vanmorgen eigenlijk geen zin in een witte test:rolleyes:
     
    pinklady en Salvatore vinden dit leuk.
  14. Babywens95

    Babywens95 Bekend lid

    22 mei 2020
    575
    438
    63
    Vrouw
    Pcos houdt eigenlijk in dat meerdere eiblaasjes 'strijden' om te kunnen springen. Waardoor ze allemaal hormonen gebruiken en er uiteindelijk geen een sterk genoeg is om daadwerkelijk te springen.
    Letrozol is vergelijkbaar met clomid. Legt je eigen hormoonhuishouding even stil en stimuleert een eisprong. Moet dan ook vanaf cd10 om de paar dagen een inwendige echo om te kijken of er een eicel groeit. Zo niet, kan de dosis 3x verhoogd worden.
     
  15. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Pfff hier weer lekker in twijfel.

    vannacht werd ik wakker en een early test van de action gedaan, hier kwam een streepje op te staan. Niet super donker maar een streepje. Had toen geen foto gemaakt, maar vanmorgen was er dus een indrooglijn bijgekomen.

    vanmorgen nog een gewone test van de action gedaan, hier lijk ik ver ver in de verte een streepje te zien maar erg onduidelijk.

    de onduidelijkheid was ook wel te verwachten, bij mijn zoontje teste ik op nod ook super licht. Vaak zoals ik hier voorbij zie komen als mensen 3 dagen voor nod testen ofzo.
     
  16. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    ik hoop dat de medicatie zijn werk gaat doen. En dat de extra inspanning beloond zal gaan worden
     
    Babywens95 vindt dit leuk.
  17. pinklady

    pinklady Bekend lid

    10 mei 2007
    686
    376
    63
    provincie groningen
    Spannend!! Wanneer wil je weer testen?
     
  18. pinklady

    pinklady Bekend lid

    10 mei 2007
    686
    376
    63
    provincie groningen
    Ik heb toch de 30e mijn eisprong gehad. Ik heb geen positieve test meer gehad. Dus we zitten weer op het wachtbankje:o:
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  19. Fissie

    Fissie Actief lid

    6 apr 2020
    394
    371
    63
    Vrouw
    Ik denk pas over een paar dagen, want heb alleen nog de weekindicator van clearblue liggen. M’n vriend is ook zo lekker nuchter, dan test je toch over een paar dagen nog een keer je moet toch nog 9 maanden :roflmao: (duidelijk een man)
     
    Salvatore, LiefenLeed en pinklady vinden dit leuk.
  20. pinklady

    pinklady Bekend lid

    10 mei 2007
    686
    376
    63
    provincie groningen
    Inderdaad...mannen denken daar toch anders over:roflmao:
     

Deel Deze Pagina