Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - juni start Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - start mei/juni TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - start april BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - start april Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - start mei NOD-lijst: 12 mei LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 na oefenperiode 20 mei Twoflowers - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 23 mei Jori88 - 31 jaar - derde kindje - Ronde 1 25 mei BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 3 juni Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 5 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 2 13 juni LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - ronde 2 Datumloos Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 Wachtbankje (4), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik heb duidelijkheid, vandaag ongesteld geworden. Spiraal is er natuurlijk nog maar net uit, maar ziet er naar uit dat ik een cyclus van 28 dagen heb. @Twoflowers Schiet je op?
@Caya het moet je aanstaan hoor, maar is het niet een idee om te gaan temperaturen? Puur en alleen om inzicht te krijgen in je cyclus. Want ik kan me voorstellen dat het niet weten waar je zit enorm frusterend kan zijn @Chantaa89 haha heerlijke perfecte timing Dat word gezellig in de voortent doen dan Die kan vast en zeker dicht! Ach, zie het als een oefenronde met mogelijkheid. @LiefenLeed dat is balen Was er al een beetje bang voor. Op naar meer succes in ronde 2! @Twoflowers duim duim duim! Ons niet te lang in spanning houden hoor Vind het zoooo spannend!
Nou ik heb dit keer met een predictor getest (vorige keer sensitest)en ik denk dat ik iets zie, maar het zou heel goed mijn verbeelding kunnen zijn. Het is namelijk niet zo duidelijk als de vorige testjes die hoefde ik niet helemaal raar in het licht te houden om iets te zien Ik denk nu dat het te vroeg is of niet raak. Ik ben nu 9dpo. Het zou wel super leuk zijn als er in de aankomende dagen iets verschijnt, maar anders ben ik niet teleurgesteld want het is pas ronde 1
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - juni start Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - start mei/juni TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - start april BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - start april Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - start mei NOD-lijst: 12 mei LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 na oefenperiode 20 mei Twoflowers - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 23 mei Jori88 - 31 jaar - derde kindje - Ronde 1 25 mei BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 3 juni Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 5 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 2 13 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 Wachtbankje (4), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Dat zou ik heel erg fijn vinden, want mijn vriend kan ik ook echt niet serieus nemen die zegt meteen na 1 seconde. Nee niks! Vorige keer toen ik zwanger was, was het overduidelijk maar voor hem niet hoor. Daar moest een clearblue aan te pas komen die gelukkig meteen zei dat ik zwanger was. Ik weet alleen niet zo goed of het aan mijn camera ligt, maar ik krijg het er echt niet op.. mijn telefoon is dan ook wel meer dan 100x op de grond gevallen.
Mannen hebben daar ook het geduld niet voor Wij kunnen uren staren naar een test en er bij wijze van een streepje in branden, maar zij kijken even vluchtig 'ik zie niks dus weg ermee'. Mannen en streepjes testen gaan ook gewoon niet samen Mare dan wachten we gewoon nog even twee dagen en dan hopelijk wel een mooi duidelijk streepje
Ik mag 28 mei. In maart was ie iets van 145/90. Ik heb in het laatste trimester in 2018 ernstige Pre eclampsie gehad vandaar. En 12 jaar geleden zat ik ook aan de bloeddrukverlagers. Wat balen van je menstruatie. Ah ik vind het zo vervelend voor je, die onzekerheid. @Twoflowers wat een spanning! Ehm wij hebben gisteren iets stoms gedaan.... We waren zo goed op dreef dat we het zonder condoom gedaan hebben Wel met succes, want ik ben eindelijk weer eens gekomen dat kan zomaar een jaar geleden zijn . Het voelt zoveel beter zonder. Alleen ik dacht dat het nog geen kwaad kon, nu keek ik vanochtend in mijn app en blijkt dat ik tóch al in de vruchtbare dagen zat . Ik ga begin van de middag de eerste ovutest doen. Nu ben ik helemáál benieuwd naar wanneer mijn ei is! Volgens de app woensdag pas dus de kans is wel enorm klein volgens mij. Volgens de app is er medium kans. Moet ik mezelf wel op de wachtbank zetten?
Vind het zelf een grote mindfuck. En dan zit ik nog maar in ronde 1... Was gisteren wel een beetje teleurgesteld. Maar mijn man zei gelijk: we zijn nu toch ook heel gelukkig? We proberen voor een 4de, ze zullen later nooit hebben: wat als we het wel geprobeerd hebben. Voordat we begonnen hebben we namelijk best een tijdje getwijfeld Maar nu het niet raak is: we willen wel echt heel graag
Stiekeme mensen en ja, jij gaat op het wachtbankje Benieuwd naar je ovutest! Heftig van de pre-eclampsie...heb je daar bij een komende zwangerschap extra risico op?
Ja, als je een paar dagen geleden wel iets zag met een vroege test en nu niks met een andere vroege test, dan denk ik inderdaad ook dat je niet zwanger bent. Maar zeker weten doe het natuurlijk pas als je weer ongesteld wordt. Blijf voor je duimen!
@Sylva Ik heb al eens getemperatuurd en wilde dit inderdaad weer gaan proberen. Alleen ik vergeet het nu steeds het zit nog niet helemaal in m'n systeem. @Salvatore Hahaha oeps! nu moet je inderdaad op het wachtbankje. @Twoflowers ahh jammer dit! Maar we blijven nog even door duimen, zolang er geen bloed is...
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - start mei/juni TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - start april BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - start april Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - start mei NOD-lijst: 12 mei LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 na oefenperiode 20 mei Twoflowers - 27 jaar - tweede kindje - ronde 1 23 mei Jori88 - 31 jaar - derde kindje - Ronde 1 25 mei BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 3 juni Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 5 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 2 13 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 Wachtbankje (5), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hahaha Seks zonder condoom is altijd veel lekkerder Heb hier met condoom ook wel eens moeite met klaarkomen, maar zonder absoluut niet. Met je eisprong op woensdag is er zeker een kans dat het raak kan zijn. Er zijn vrouwen die zwanger zijn geworden van seks een week voor de eisprong. En wie weet is je eisprong wel een dagje eerder? Spannend zo hoor! Een tip voor als je consequent wilt temperaturen, zet je wekker voor het tijdstip dat je normaal wakker wordt. Zodra die gaat, meteen meten en invoeren. Ik vergat het soms ook wel eens, maar met een wekkertje was dat opgelost Hopelijk bij jou ook!
Eerste ovutest gedaan, was een heel licht streepje. Krijg hem amper op de foto, dus heeft nog weinig zin om te delen. Zodra hij oploopt zal ik het hier plaatsen . Zegt dit iets over hoe ver het nog weg is? Als dit nog langzaam moet gaan oplopen geloof ik wel dat het ei pas woensdag of zelfs later is. Of kan het ineens over bijvoorbeeld 3 of 4 dagen zover zijn? @Sylva ja enorm spannend, maar eigenlijk weet ik nog niet of het wel zo'n goed idee is om nu zwanger te raken
@Salvatore Hahahahaha welkom op het wachtbankje! Snap het wel dat het zonder condoom veel lekkerder is ja. Ik ben zo blij dat we die krengen nooit gebruiken! Hier trouwens ook ervaring met pre-eclampsie. Beide zwangerschappen gehad, bij de tweede zelfs HELLP erbij gekregen. Vaak is het wel zo dat je bij een volgende zwangerschap pas later klachten krijgt. In theorie dan... bij mij brak het de tweede keer veel eerder door