Heb vanochtend weer getest, opnieuw negatief. Ik test met de sensitest testen. Ken ze eigenlijk niet. Misschien toch maar even de Kruidvat 2v5 halen vanmiddag... nog steeds geen menstruatie te bekennen in elk geval!
Jammer! Ik testte eind 2017 met sensitest en toen was ik heel tevreden. Ik heb ze nu ook weer, maar ik ben ook wel benieiwd hoe het er nu voor staat met de tevredenheid over deze test. Over de kruidvat lees ik niet zulke goede verhalen.
Het was een koperspiraal, zonder hormonen dus. In principe behoud je dan gewoon je normale cyclus. 100% zeker ben ik niet, want ik heb ook nog een rare bloeding gehad na mijn menstruatie deze ronde (toen is tijdens controle direct m’n spiraal verwijderd). De huisarts zei toen dat zij vrijwel nooit hoort dat een cyclus dan verandert. Dit is anders bij een mirenaspiraal. Maar goed, ik kan niet meer doen dan afwachten
@Jori88 sensitest testen zijn juist superfijn! Heb ik zelf tijdens m'n eerste zwangerschap mee getest en had op 9 dpo al een mooi streepje. Je houdt het wel enorm spannend. Geen bloed geeft zeker moed. Blijf duimen voor je, het kan altijd nog! Hier nu twee dagen na eisprong en wacht geduldig af. Bij de vorige was ik al hevig aan het zoeken naar dingetjes waarvan ik dacht kan dit iets betekenen? Zou het een teken zijn? Veel te vroeg natuurlijk, mja your mind can play some dirty tricks. Benieuwd of dat over 3 dagen nog zo is. Toen ik zwanger was van J merkte ik met 5 dpo al gekke dingen, dus ik gok erop dat dan m'n sensoren wel overuren gaan draaien
@Jori88 ik moest bij de Kruidvat zwangerschapstest ook mijn fantasie gebruiken om een streepje te zien. Ik vond die ook niet geweldig dus in zn vroeg stadium. Clearblue gaf mij toen het echte antwoord. Ik heb trouwens vandaag toch nog een positieve ovulatie test. Dus ik denk dat ik mijzelf dus ook op het wachtbankje kan zetten
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - start mei Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - start mei Lill - 31 jaar - tweede kindje - start hopelijk juni NOD-lijst: 23 mei Jori88 - 31 jaar - derde kindje - Ronde 1 25 mei BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 1 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 1 3 juni Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 5 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 2 6 juni Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - ronde 1 13 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Wachtbankje (6), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hahaha I feel you, ik had zo ongeveer hetzelfde in gedachte vanmiddag Ik vind wachtbankje trouwens ook zo naar klinken alsof je in een wachtkamer zit. Vorige keer noemde ik hem de loungebank dus ik ga dat nu gewoon weer doen. Maken we er mooi relax hoekje van
@BloemNH hoe staat het er bij jou voor? Jouw NOD is morgen al Hoe voel je je? Al testdrang of valt dat mee? Wanneer wil je gaan testen?
Ik hoop aankomende week weer een ei te ontdekken. Op de een of andere manier kan ik me helemaal niet voorstellen ooit nog weer zwanger te raken...beetje een depri weekje Voel me ook al best oud met m’n 34 jaar. Maar stelt natuurlijk nog weinig voor.
M'n lichaam doet echt gemeen vandaag Sinds vanochtend zo nu en dan lichte krampen en tintelingen aan de kant waar m'n eisprong is geweest. Dit had ik in de ronde dat ik zwanger was ook en in de rondes waar ik ongesteld werd niet Hoe bedoel je, dit gaat valse hoop geven @LiefenLeed vanwaar ben je zo depri? *knuffel* Zo oud ben je echt niet hoor! Ik word ook 34 dit jaar en heb absoluut niet het gevoel dat het niet gaat lukken vanwege leeftijd. Het komt echt wel goed! Succes met het zoeken naar je ei!
Ik ben 38...Ik zit pas in ronde 1 natuurlijk, maar af en toe ook wel eens de gedachte of mijn lichaam het nog wel doet zeg maar. De vorige zwangerschappen in ronde 1 en 2 zwanger geworden, maar ga er nu vanuit dat het iets langer op zich laat wachten. Als het goed is en als mijn berekeningen goed zijn heb ik donderdag mijn ei. We gaan het zien. Voor iedereen met een dipje...dikke knuffel!
Ach nee je bent helemaal niet oud! Ik was net 34 toen ik mijn eerste kreeg! Ben nu bijna 36. Ik had ook steekjes 1 of 2 dagen geleden. Toen dacht ik meteen, niet op letten! @Josje85 zit jij nu ook op het wachtbankje?