Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    *dikke knuffel*
    Ach 34 pas ;) je bent nog een jonge godin in de bloei van je leven

Sylva vindt dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Oh dat is wel heel irritant ja. Volgens mij valt dan ook ineens van alles op en ga je overal op letten.
    Hopelijk heb je gelijk :)

3. Lin1608

Lin1608 Lid

17 mei 2020
    12
    8
    3
    Vrouw
    Hier 37 en de eerste keer was het ook raak. Was toen net 35.
    Ik hoop voor je dat het in één keer raak is!

pinklady vindt dit leuk.
  4. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Moet ook gewoon niet zo doem denken ;)

Hoop gewoon echt dat het nogmaals gaat lukken! :D

Sylva, Lill, Salvatore en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Daar gaan we gewoon voor

Sylva en Lill vinden dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Komt vast allemaal goed dames :)

Sylva vindt dit leuk.
  7. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Salvatore ja nou precies dat dus. Gelukkig vanmiddag lekker druk in de weer geweest, dus helemaal glad vergeten allemaal :thumup: Nog veel te vroeg om die ongein al te hebben :$ Wanneer denk je dat jouw eisprong precies is geweest? Hoeveel dpo denk je op te zitten nu? Heb zo'n vermoeden dat we gelijk op lopen.

@Lill precies en zelfs ook al wil je dat helemaal niet doen :rolleyes: Het is een soort van automatisme ofzo. Ga er vanuit dat het niks is hoor, dan kan het alleen maar meevallen ;) Nu al raak zou leuk zijn, maar wel heel erg snel. Dat geluk heb ik nou echt nooit :p

Heel veel succes morgen met het verwijderen van je spiraaltje! Hopelijk heb je er niet al teveel en te lang last van. Hoe laat heb je je afspraak?

Precies dit. We gaan er gewoon voor dat we straks een heel mooi roze lijstje hebben hier! ;)

8. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Vanavond ineens een vlaag misselijkheid en buikpijn beetje maar kunnen ook tekenen van menstruatie die begint zijn. Denk woensdag testen mocht er geen bloed zijn:D
    wat rot dat je je zo voelt!:( 34 is natuurlijk helemaal niet oud maar het gevoel lijkt me heel vervelend voor je. Hoop dat je je snel beter voelt!
    Oh lekker spannend weer!! Duimen voor je!:thumup:

9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Spannend! Dat wordt dus nog even heel hard duimen voor je! Wat duurt woensdag dan nog lang, haha :p Op naar een hele mooie test :thumup:

Ach, het is vast niks. Ik geloof in dat bij sommige mensen het de eerste ronde raak kan zijn, maar bij mezelf absoluut niet haha ;)

10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik mag meteen om 8 uur :) en hoef vandaag niet te werken omdat ik gister heb gewerkt dus al heb ik er wat last van ik hoef niet zo veel vandaag :)
    Maar met zetten ook weinig last dus zal wel meevallen.
    Geloof dat ik gisteravond laatste groei van mn eitje voelde. Dus heb ongeveer een indicatie van cyclus dan :) voelde hem wel vaker (als dat is wat ik voel? Hoe voelt dat precies? Bij mij voelt t een beetje zeurend. Niet echt pijn ofzo, en dan bij mn heupbot in de buurt.)
    Vind het allemaal wel spannend, heb de laatste week wat vriendinnen verteld waar ik mee bezig ben. En die reageerden allemaal superleuk.
    Ergens nog steeds in mn hoofd dat mensen het gaan afkeuren.

En wie weet of t nu al raak is ;) zolang er geen bloed is.....

11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    @BloemNH oh spannend :) heb je er zelf een gevoek bij?

12. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dat is fijn zeg, dan hoef je ook niet te wachten. Lekker ook dat je de rest van de dag weinig verplichtingen hebt, kun je lekker 'rustig' aan doen. Hoe de eisprong voelt is voor iedereen anders, maar wat jij beschrijft klinkt zeker als een laatste groeispurt van het eitje. Hier voelt het altijd aan als kramp en of iemand m'n eierstokken van binnenuit aan het opblazen is en er enorme spanning op staat. Heel onplezierig :rolleyes: Lastig is dat altijd hè, dat je zo bewust bezig bent met wat anderen ervan kunnen vinden. Zeker als het gaat om een kindje. Gelukkig maar dat ze allemaal positief gereageerd hebben. Geeft jou vast een extra boost dat het goed is.

Haha, true that. Maar dit is pure zelfbescherming. Het is pas de eerste ronde, dus sit back, relax en geen gekke dingen gaan denken of doen :rolleyes: Nuchter blijven! ;)

BloemNH vindt dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Hahaha ja wat dat aan gaat is 'ongepland' zwanger worden best prettig.
    Je word gewoon opeens niet meer ongesteld. Doet een test en tadaa.
    Achteraf denk ik: ik had vreetbuien, moest ineens een dutje doen tussen de middag, was bekaf na 3km hardlopen terwijl ik er normaal 5 deed. En mn borsten pastten ineens niet meer in mn net gekochte zwempak.
    Maar als je er niet mee bezig bent sta je daar gewoon niet bij stil.

Ja snap wel dat je jezelf beter voorhoud dat het niet raak is. Dan is er minder teleurstelling.

14. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @Sylva ik weet het niet precies. Woensdag had ik de test die net niet positief was. Als het die avond wel positief was dan was donderdag mijn eisprong als het goed is, al zou het ook vrijdag kunnen zijn toch? Vrijdag hebben we het nog gezellig gemaakt, maar gewoon omdat we er zin in hadden. Eigenlijk hebben we het in de écht vruchtbare dagen niet gedaan. Dus ik schat de kans super klein dat het raak is.

Ik zit dan nu op 3 of 4 dagen dpo. Twijfel wel een beetje over mijn NOD, aangezien mijn ei een dag later was dan in de app stond. Schuift je NOD dan ook niet automatisch op?

@Lill alles goed gegaan met verwijderen?

15. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    @Sylva @Lill
    Opzich vliegen deze dagen wel lekker voorbij. We zijn er even samen tussenuit en druk bezig met grote keuzes maken voor de verbouwing van ons nieuw huis. Dat scheelt. Vorige maand maakte ik mezelf gek en voelde ik van alles. Nu het niet raak was toen ga ik er nu niet meer zo vanuit. Sinds gisteravond best veel buikpijn dus denk dat ik wel ongesteld ga worden. Of zijn er ook net zwangere vrouwen met toch buikpijn rond hun verwachte nod? Waar dan dus de menstruatie niet doorzet.

Sylva en Lill vinden dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Volgens mij kan je NOD dan idd ook opschuiven. Afhankelijk van je cyclus.
    Niet elke vrouw heeft standaard 14 dagen tussen ei en nod.

Ja verwijderen ging prima. Kreeg wel eerst een kruisverhoor van een half uur. Dus heb nu een beetje een rotgevoel maar dat zal wel wegtrekken hoop ik.
    Zo rot hoe andere mensen je weer onzeker kunnen maken. Of eigenlijk de onzekerheden verder aanwakkeren

17. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Lill Hoe is het gegaan? De jacht op je ei kan beginnen ;)

@BloemNH Je houdt het wel spannend. Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer van mijn klachten bij een zwangerschap ;)

@Jori88 Wat ben je stil. Hoe is het met je? Al getest of ongesteld?

18. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.245
    6.908
    113
    Vrouw
    Haha. Denk dat ie deze ronde al geweest is. Dus wachten tot het bloed en dan verder kijken :)
    Verwijderen stelde niks voor :) in 3 min gedaan. Kreeg alleen ervoor nog 30min kruisverhoor :roflmao:

Vanaf welke CD testen jullie met ovulatietesten?

19. BloemNH

BloemNH Bekend lid

6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Een kruisverhoor door de dokter? Of je er wel klaar voor bent?
    Niks van aantrekken.. Je hebt er heust wel over nagedacht

20. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Hoezo een kruisverhoor? o_O

Deel Deze Pagina