Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josje85

Josje85 Actief lid

20 mrt 2020
    163
    198
    43
    Vrouw
    Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:
    Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - start mei
    Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - start mei
    Lill - 31 jaar - tweede kindje - start hopelijk juni

NOD-lijst:

23 mei
    Jori88 - 31 jaar - derde kindje - Ronde 1

25 mei
    BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2

1 juni
    Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 1

3 juni
    Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1
    Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1

5 juni
    Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 2

6 juni
    Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - ronde 1

13 juni
    LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2

18 juni
    Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1

20 juni
    Twoflowers - tweede kindje - ronde 2

Onbekend
    Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2
    TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2
    LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode

Wachtbankje (7), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0)

2. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    @Jori88 :( bah wat schrikken...

Hier gisteravond geen seks gehad. Man had echt totaal geen zin, hij vind het ook we een ding om het op commando te toen. Snap hem wel, maar toch jammer :)

Misschien zijn we nog op tijd genoeg met vanavond?

3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik had vorige keer een innesteling op 5 dpo, dus vroeg is het zeker maar niet onmogelijk. Als ik morgen geen bruinverlies krijg dan misschien van het weekend. Word hier gewoon een beetje misselijk van de spanning zo haha :roflmao:

@Jori88 jeetje zeg :( Gelukkig maar dat je huisarts het zo goed oppakt. Heb je meteen een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog? Benieuwd wat er uit je bloedonderzoek komt.

@LiefenLeed je eisprong zal vandaag of morgen zijn. Zou het nog wel proberen! Heb je de afgelopen dagen geen seks gehad? Die tellen ook mee hè! Tot 5 dagen geleden sowieso omdat sperma gemiddeld 3 tot 5 dagen kan overleven en sommige sterkte cellen zelfs een week.

4. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Ah snap dat ook wel, van het op commando doen. Maar wie weet lukt het vanavond en ben je nog op tijd, of van eerder deze week al!

Haha die spanning begrijp ik wel hoor! Wie weet!

Nee ik krijg vanzelf een oproep, dus nog even afwachten..! Hopelijk kan het snel.

5. Josje85

Josje85 Actief lid

20 mrt 2020
    163
    198
    43
    Vrouw
    Is het een idee je man niet helemaal up to date te brengen over wanneer je eisprong precies is. Zodat er geen druk ontstaat dat het persé moet?

@Jori88 Wat een naar nieuws! Sterkte ermee!

Salvatore en Jori88 vinden dit leuk.
  6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.246
    6.908
    113
    Vrouw
    @Sylva hopelijk 'reset' mijn lijf zich gewoon even nu. Alles eruit werken en dan vanaf daar weer cyclussen gaan maken. Met de spiraal had ik vrij lange cyclussen, 35-40 dagen soms wel.
    Ik denk idd dat ik mn ei afgelopen week gehad heb dus is wel snel erachteraan maar denk dat dat komt door verwijderen van de spiraal.

Hopelijk word je inderdaad niet ziek. En is het iets anders ;)

@Jori88 is toch ook niet gek dat je daarvan van slag raakt en schrikt. Ik denk dat het idd goed is om hiermee naar de huisarts te gaan.

@BloemNH ja moet maar even zien hoe het uitwerkt. Ik was verder wel tevreden over de spiraal. Ervoor had ik ook pittige menstruaties maar dat was na mn zwangerschap dus niet zo gek en daarvoor was ik aan de pil.
    Maar jij was niet tevreden met spiraal?

@Caya spannend hoor. Dan is afleiding wel fijn he? Ben je er niet 24/7 mee bezig.

7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.246
    6.908
    113
    Vrouw
    Wel fijn dat ze er meteen actie op ondernemen want dit klinkt niet goed :eek:

Jori88 vindt dit leuk.
  8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.246
    6.908
    113
    Vrouw
    Das jammer maar niet meteen een verloren maand toch?
    Snap ook wel dat hij niet als een soort seksrobot paraat kan staan wanneer nodig als hij geen zin heeft, maar volgens mij is het voor mannen sowieso wat makkelijker om dan te denken: ach dan maar een maand later.
    Althans dat idee heb ik weleens

Salvatore vindt dit leuk.
  9. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Caya oops, helemaal jouw berichtje over het hoofd gezien :$ Wanneer verwacht je zo ongeveer je NOD? Je staat nog steeds op onbekend. In ieder geval, welkom op de loungebank! :D Klinkt bij jou ook spannend zeg! Ik doe graag met je mee naar testjes turen haha :D Fijn dat werk nu lekker veel afleiding geeft.

Aaah, oké! Hier krijg je een verwijzing en dan mag je direct bellen voor een afspraak, vandaar m'n vraag. Hopelijk nemen ze dan snel contact met je op en kunnen snel even kijken of alles er van binnen wel goed uitziet enzo. Dit gaat natuurlijk enorm veel zorgen opleveren :(

@Lill had je voor je zwangerschap ook al zulke lange cycli? Zou inderdaad mooi zijn als je lichaam nu een soort van 'reset' krijgt en het daarna weer een beetje hersteld naar korter.

Haha, dromen mag altijd hè :p

10. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Krijg net bericht, dat ze verwachten me over 28 dagen in te kunnen plannen. Krijg de afspraakbevestiging nog. Het duurt ergggg lang zo. Maar goed, ik ga gewoon verder hoor met een poging deze maand. Huisarts zei ook; Gewoon doen. Het is vast “gewoon” veel bloedverlies. Had ik vroeger ook vaak. Meer als check of m’n baarmoeder echt geen gekke dingen heeft.

@Lill Ik heb dat toen ook gehad na het verwijderen van mijn mirenaspiraal. Ineens veel eerder ongesteld en daarna even onregelmatig. Hoort er waarschijnlijk dan toch een beetje bij

11. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Pff, dat duurt inderdaad nog heel erg lang. Komt het dan ook een beetje in de buurt van wat je vroeger had? Hoe dan ook wel erg vervelend zo :( Gelukkig mag je wel gewoon verder proberen. Zou fijn zijn als je die afspraak bij de gynaecoloog alsnog niet nodig hebt.

Jori88 vindt dit leuk.
  12. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.246
    6.908
    113
    Vrouw
    Dat weet ik niet omdat ik toen aan de pil was. Dus dan heb je een kunstmatige cyclus zegmaar xD en voor ik aan de pil ging... was ik 16. Dat weet ik ect niet meer hahahaha

13. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Spannend!!

Goed dat je gebeld hebt! Ben benieuwd naar de uitslagen!

Jori88 vindt dit leuk.
  14. novemberzes

novemberzes Fanatiek lid

28 jan 2020
    1.945
    1.994
    113
    Vrouw
    Yes! Mijn zwangerschapstesten beginnen af te lopen. Vandaag was hij niet meer knallend :roflmao:

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.246
    6.908
    113
    Vrouw
    Ja ach, maakt me niet zo veel uit. Zolang ik maar een eisprong heb :roflmao:
    Wel fijn dat de huisarts dat gewoon zei.
    28 dagen is best lang nog. Maarja, als ze niet eerder plek hebben.
    Hopelijk houd t snel op.

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.246
    6.908
    113
    Vrouw
    Dat is een begin :) lijkt me wel confronterend om elke keer nog te moeten testen om te kijken wanneer ie wit is

17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Lill ooohh hahaha, dat maakt het wel lekker lastig :p Nou dan wordt het dus gewoon even een kwestie van geduld en afwachten! ;)

@novemberzes dat is in een heel mooi begin. Hopelijk heb je snel weer een negatieve test, dan kun je het helemaal afsluiten.

Lill vindt dit leuk.
  18. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    @Jori88 heel veel sterkte. Dat lijkt me echt schrikken!

Zoals het er bij mij uit moet zien heb ik de 30e mijn ei. Nu met zo'n kalender vind ik het wel spannender. Herkennen jullie dat?

19. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.246
    6.908
    113
    Vrouw
    Gelukkig ben ik daar heel goed in :roflmao::|

20. Caya

Caya Actief lid

6 apr 2020
    134
    156
    43
    Vrouw
    Ik heb inderdaad een mega onregelmatige cyclus dus ik heb geen flauw idee.. vorige cyclus met ovutesten wel m'n ei gevonden maar daar ben ik deze maand wat laks mee geweest :rolleyes: Onregelmatige cyclussen zijn blijkbaar mogelijk ook het resultaat van m'n trage schildklier, hopelijk komt daar nu verandering in met de medicijnen

Wat fijn dat je huisarts zo snel actie ondernomen heeft! Snap heel goed dat je hier geen trek in hebt.. *knuffel*
    Jammer dat het in het ziekenhuis dan weer wat langer duurt, ik zou me beschikbaar houden bij een uitvaller als ik jou was. (Onder het mom van je kunt me altijd bellen als er een plekje vrij komt)

Ik zou het zeker nog proberen! Naast dat het mogelijk nog niet te laat is , is het sowieso geen straf toch :roflmao: en inderdaad, ik breng mijn man ook niet helemaal op de hoogte van m'n exacte ei, houdt het voor hem wat ongedwongener.

Dat is inderdaad fijn, op naar nieuw rondes nieuwe kansen!

Deel Deze Pagina