Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    En heb je nog getest??? Superspannend

2. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Haha, nee in de tussentijd niet meer geplast :roflmao: Misschien beter wachten tot morgenochtend :p

3. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Als je advies mag geven, ik zou wachtten tot morgenochtend. Is het niet al vrij vroeg om überhaupt op 8dp positief te testen? Je bent nu toch al halverwege de dag haha ;)

4. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @Sylva Ik heb geen idee, het slapen is echt al maanden een probleem. Hij beland al sinds november elke nacht bij ons in bed. De ene nacht vroeger dan de andere.

Ik zou ook morgenochtend testen, dat schijnt bij een early test beter te werken. En ik denk net als Liefenleed dat het ook nog wel erg vroeg is. Welke test gebruik je? Meestal is het 4 of 6 dagen van te voren te testen toch?

Ik heb vandaag bij de Action testen gehaald. Twijfel of ik ze ga gebruiken, omdat de kans nou niet bepaald heel groot is. Wel 3 keer in een week seks gehad (wat hier al een mijlpaal op zich is :roflmao:) maar niet echt in de heel vruchtbare dagen.

Goed nieuws op sollicitatie gebied, volgende week vrijdag heb ik een gesprek! Maar dat zegt niet veel hoor, vorig jaar heb ik 22 gesprekken gevoerd voordat ik werk had :$

Twoflowers en Sylva vinden dit leuk.
  5. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Maar zonder gesprek sowieso niks :) dus superleuk :)
    Wat voor functie solliciteer je op?

6. Caya

Caya Actief lid

6 apr 2020
    134
    156
    43
    Vrouw
    @Sylva helemaal met je eens hoor dat ik veel te weinig data heb, maar het is vooral opvallend hoog vergeleken met eerdere maanden waarin ik nog wel trouw tempte en geen verhoging, dus wss ook geen ei, vond. Maar ik wacht het gewoon rustig even af!

En moet je het nou echt persee zo spannend maken voor ons?:p Het eerste wat ik morgenvroeg doe is hier checken of je al getest hebt, spannenddd!

@Salvatore fijn dat je in ieder geval op gesprek mag komen, iedere kans is er eentje!

7. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Secretariële werkzaamheden

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Ik duim voor je :)

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Spannend. Zp is het eerste dat ik open morgenochtend :)

Hier vandaag de laatste dag bloed denk ik. Dus over een paar dagen maar eens kijken met ovu testen.
    Wellicht als mn onderzoek volgende week goed is dat ik zelfs deze ronde nog kan benutten (aan de hand van mn oude cyclus zou ik pas over 2 weken aan een nieuwe cyclus beginnen dus de planning is beetje in de war nu :roflmao:).
    Maar ik weet niet of ik er meteen een uitslag bij krijg of nog moet wachten.

Sylva en Salvatore vinden dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Nog geen nieuws hier? ;)

11. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    :roflmao: Ik was ook al zo benieuwd!
    Ik ga maandag testen heb ik besloten.
    Als hij negatief is wacht ik mijn NOD af denk ik.

Lill vindt dit leuk.
  12. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Ik ben ook benieuwd!

13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.248
    6.908
    113
    Vrouw
    Ook spannend :D wanneer is je NOD?

Ik heb me heel erg voorgenomen niet te testen voor mn NOD. Maar of me dat ook lukt? :roflmao:
    Ik las toevallig vanmorgen nog even wat over spiraal, en deze bloeding telt ook als soort onttrekkingsbloeding en niet als menstruatie.. :rolleyes:

14. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @Lill Woensdag of donderdag is mijn NOD. Ik heb niet door getest met de ovutesten.

Lill vindt dit leuk.
  15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Oordeel maar..

In het echt zie ik een streepje, maar heb nog nooit zo getwijfeld of ik hem nou positief vind of niet. Foto is genomen binnen afleestijd. Het vervelende is wel dat ik wat meer bruinverlies heb er zat zelfs een klein beetje roze bij gisteravond. Ik weet het niet zo goed.. :$

Bijgevoegde bestanden:

16. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Ik denk wel wat te zien. Maar misschien wil ik dat ook wel heel graag. Soms zie ik hem namelijk, en soms niet o_O

Morgen maar weer testen! :)

17. LiefenLeed

LiefenLeed Fanatiek lid

4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Maandag is al bijna!! :D We wachtten met smart ;)

Salvatore vindt dit leuk.
  18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dat heb ik dus ook als ik naar die foto kijk :roflmao: Can't blame you haha.

Ik lees zo even bij meiden :thumup:

19. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    @Salvatore Wat goed dat je volgende week een gesprek hebt! Ik zal voor je duimen!
    En spannend zeg, maandag testen!!

@Lill Herkenbaar met dat onderzoek. Ik mag vrijdag voor een echo komen en zit dan een paar dagen voor m’n eisprong als het goed is, dus ben benieuwd of ze dat ook bekijken dan :roflmao:

Hmmm ik weet het ook niet zo goed. Maar als je wat bloedverlies hebt nestelt het wellicht nu pas in en ben je te vroeg?

20. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Salvatore wat vervelend dat O nog steeds zo onrustig is 's nachts :( Had gehoopt voor je dat dit inmiddels al een beetje bijgetrokken was.

Ik gebruik sensitest hier en die kunnen op 7 dpo zelfs al positief uitslaan als je een hele vroege innesteling hebt gehad. Ze slaan al licht positief uit bij 10 mIU/ml, dus zijn licht gevoelig.

Haha, ach je kunt die testen maar in huis hebben dan zit je in ieder geval nooit zonder ;) Ik zie het gewoon gebeuren dat het raak is hoor bij je :p Zal duimen voor je maandag :thumup:

Wat spannend dat je een sollicitatie hebt! Dat is al vlot! Ik ga voor je duimen! :D

@Caya je temperatuur doet wel een beetje gek zo te zien. Ben nou wel benieuwd wat ie morgen doet.

Haha sorry, maar ik had echt teveel gedronken.

@Lill wat fijn dat je menstruatie aan z'n einde raakt! :D Spannend zeg als je er deze maand misschien al voor wil gaan. Hopelijk heb je gunstige resultaten van je onderzoek en hoef je niet te lang te wachten op de uitslag.

@Jori88 je kunt vragen of ze ernaar willen kijken ;) Heb tijdens de echo vorige week ook uit nieuwsgierigheid gevraagd of ze kon vertellen waar hij gesprongen was. Toen ging ze even kijken voor me :D Mare hopelijk ziet alles er bij jou ook goed uit en kun je meteen door ;)

Ik ga er vanuit dat het niks is. Het bruinverlies wat ik nu heb icm dat ik bloed chagrijnig ben roept gewoon om aankomende menstruatie. Misschien heeft er wel iets gezeten, maar is het misgegaan ofzo. Hoe dan ook, het is goed zo. Het was pas de eerste ronde en we duimen gewoon voor meer geluk in de tweede ronde :)

Deel Deze Pagina