Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Jeetje wat balen zeg!
     
  2. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Yay!!! Welke heb je besteld? :D Ben daar ook wel benieuwd naar of je app klopt. Bij mij klopte ze echt nooit :roflmao: Als het met de post een beetje meezit heb je ze morgen wel in huis. Waar zit je in je cyclus? Ga je meteen beginnen?

    Bagger zeg dat je cyclus gewoon niet mee wilt :( Stomme lichaam soms ook. Hopelijk springt je ei toch snel!
     
  3. Twoflowers

    Twoflowers Actief lid

    20 apr 2020
    197
    163
    43
    Vrouw
    Inderdaad heel lastig :(
     
  4. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Zit hier echt op m'n handen om niet alvast zwangerschapstesten in te slaan. Wil met Predictor gaan testen, maar die zijn redelijk prijzig. Dus daarom eerst beginnen met dipsticks van Sensitest en als ik daar dan iets op zie een Predictor er achteraan. Maar ik heb geen idee hoe lang die dingen allemaal goed zijn. Straks duurt het even voor het raak is en verloopt alles :$ Ben nogal testverslaafd en had vorige keer ook nog van alles over :roflmao: Beetje zonde natuurlijk, het is al duur zat. Maar je zou maar te weinig testen hebben :eek: Dat kan echt niet :oops:
     
  5. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ja ik wil het als het kan vandaag nog gaan testen. Ik zit nu 15 dagen voor mijn volgende menstruatie. Volgens mijn app heb ik donderdag mijn eisprong.

    Bij de eerste klopte het wel blijkbaar . Dat was in 1x raak. Maar daar ga ik dit keer niet vanuit. We gaan nog niet beginnen hoor. Ik wil nog wel een paar kg kwijt.
     
  6. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dan zou hij nu ongeveer wel positief moeten zijn of in ieder geval in de buurt. Mare dat is mooi! Welke app heb je? Nee snap ik haha. Maar was eerder de vraag of je al een proef ronde ging testen! :D

    Hoe gaat het trouwens met afvallen?
     
  7. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Gisteravond had ik rechtsonder al wat steken, misschien is het al geweest.
    Ik heb deze tests besteld. En ik heb de app Cyclus kalender-period tracker van Simple design, het icoontje met het boekje met bloem erop. Ik vind het een fijne app.

    Afvallen gaat goed nu, eindelijk! Morgen is mijn weegdag maar ik heb gisteren al even gewogen en er was 1,5 kg af :thumup:
     
  8. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Haha deze post had ik nog niet gezien! Ik krijg 1 zw test gratis bij de ovulatietesten die ik besteld heb. Ik heb vorig keer gewoon getest met testen van de Action. Alleen mijn man geloofde niet dat ik zwanger was omdat de streepjes licht waren. Toen heb ik hem een clearblue laten halen en die was positief.

    Op de website waar ik bestelde stond het erbij wat de houdbaarheidsdatum was. Ik heb zelf nooit testen op voorraad gehaald eigenlijk. Had 1 pakje waar er 2 in zaten. En als die op waren haalde ik nieuwe.
     
  9. Twoflowers

    Twoflowers Actief lid

    20 apr 2020
    197
    163
    43
    Vrouw
    Ik ben ook echt testverslaafd. Gebruik ook die van sensitest denk ik eerst. Toen ik zwanger was van mij dochter was Kruidvat nog nummer 1 van dit forum. Ik zie nu dat dat Predictor i. Dus daar ga ik ook mee testen als het positief is:D toen ik eenmaal zwanger was bleef ik ook nog een tijdje door testen sloeg eigenlijk echt nergens op:rolleyes: maar ik vond het leuk om de oploop te zien.
     
  10. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ik heb de 3 positieve tests bewaard, waarvan eentje van Moeders voor moeders. Dus ik vind dipsticks niet zo leuk om mee te testen.
     
  11. Twoflowers

    Twoflowers Actief lid

    20 apr 2020
    197
    163
    43
    Vrouw
    Ik gebruik ook die app. Super handig! Het was bij mijn eerste ook meteen raak. Ik heb mij er daarom ook echt ingesteld op dat dat deze keer echt niet het geval gaat zijn.
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  12. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Oeps nooit over nagedacht eigenlijk dat die dingen niet eeuwig goed blijven. Heb er nog ergens twee liggen maar weet niet of die nog goed zijn. Verder woon ik omringd door winkels dus die hamsterdrang heb ik nog niet. Wel een heeeeeeel erg voorbarige vorm van nesteldrang haha:oops: Alles moet opgeruimd en het liefst alles weg:rolleyes: Terwijl voor deze hele kinderwens ik nooit iets weg kon doen.
    Wat goed! Ben je al veel afgevallen?
     
  13. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Valt wel mee, op dit moment zit ik op -4 kg. Ik wil er eigenlijk 10 af hebben, dan zit ik op hetzelfde gewicht als voor mijn vorige zwangerschap.

    Wat grappig dat je nu al een soort nesteldrang hebt :roflmao: ik kan ook niks weggooien :p.
     
  14. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Valt wel mee?! Je bent al vrijwel halverwege!:D
    Haha ja zal ook wel met de verhuizing te maken hebben maar daar wil ik dus ook geen onnodige zooi meenemen naar het huis waar ons kindje ooit zal opgroeien
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  15. Twoflowers

    Twoflowers Actief lid

    20 apr 2020
    197
    163
    43
    Vrouw
    Jeeeeej ben net ongesteld geworden (vlag uit). Meteen ook de laatste keer dat ik hier blij om ben :p maar nu kan ik officieel starten met ronde 1.
     
    Sylva en Salvatore vinden dit leuk.
  16. Twoflowers

    Twoflowers Actief lid

    20 apr 2020
    197
    163
    43
    Vrouw
    Dat gaat al de goede kant op! Bijna op de helft dus:D
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  17. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Vaak is dat nog groeipijn. Maar hij kan nu inderdaad al wel geweest zijn. Die testen heb ik nog nooit langs zien komen. Heb je hier al eens eerder mee getest? Ik gebruikte altijd die van Zwanger&Kids, maar die zijn qua prijs zo te zien wel wat duurder. Zal eens kijken naar die app voor de fun. Ik temperatuur als een jaar ongeveer en weet precies aan m'n slijmverlies wanneer m'n eisprong eraan komt. Maar ben benieuwd of deze app wel goed zit.

    Wat goed! :D Ben benieuwd wat je eindstand is morgen ;) Je ziet nu echt al bijna op de helft. Zou leuk zijn als je het nog gaat redden tot die 10 kg maar als je volgende maand al wil beginnen en

    Geeft niet, volgens mij postte we ook nagenoeg tegelijk :p Haha, mannen en streepjes testen gaan ook vaak niet samen :roflmao: Hier was m'n partner ook pas overtuigd toen hij zwanger op de Clearblue zag staan. Ga je nu weer met Action testen?

    Oh, ja misschien staat dat bij die testen die ik wil gaan halen ook wel. Zal er eens naar kijken. Ik had de vorige zwangerschap dat ik oploop wilde testen en had niet door dat ze op waren. Was wel jammer en was te laat om nieuwe te bestellen, dus moest stoppen.

    Haha, nee ik ook eigenlijk niet tot ik vorige week nog een doosje met action testen tegenkwam die waren verlopen :roflmao: Ga er uit nieuwsgierigheid toch nog mee testen mocht ik straks zwanger zijn, ben benieuwd of ze het nog doen. Ja hier ook winkels zat, maar serieus alle zwangerschapstesten zijn op in alle drogisten hier. Ik snap er echt helemaal niks van, normaal ligt het bomvol. Dus dan maar online bestellen. Wel grappig dat jij die nesteldrang hebt :roflmao: Het kan maar opgeruimd zijn toch? :p Weg is weg en weg is ruimte! :D

    Spannend!!!! Duimen, duimen, duimen!
     
  18. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Jammer genoeg niks in de brievenbus. Ik zag dat velen die van zwanger & kids gebruiken. Het lijkt mij dat ze allemaal wel hun werk doen maar misschien is dat te nuchter gedacht. Ik zie wel, ze zijn goedkoop en je betaalt er ook geen verzendkosten voor.

    Ik zal morgen de eindstand delen :thumup:. 6 kg in 8 weken is nog wel haalbaar, in principe gingen we voor juni. Maar als ik tóch volgende maand al wil wordt het wel lastig :roflmao:
    Ik denk wel dat ik weer voor de Action testen ga ja. Ik had de vorige keer met kerst getest met een kruidvat test die was wit. En met oudejaarsavond weer, toen leek ik een heel vaag streepje te zien maar je moest hem echt kantelen in het licht om iets te zien. Daarna een action early test gedaan voor de zekerheid en toen was het raak. Wat raar dat er nergens testen te krijgen zijn :eek: is dat een voorbode voor veel kindjes over 9 maanden :p

    Vanmiddag ben ik ruim een uur op pad geweest met mijn zoontje en ons buurmeisje van 4,5. Wat was dat leuk zeg! Ze komt sinds 2 weken af en toe bij ons in de tuin spelen en nu ging ze mee wandelen. We zijn langs 2 speeltuintjes geweest en de interactie tussen die 2 is zo leuk om te zien :). Dat maakt de kriebels voor een 2de alleen maar groter :roflmao:
     
  19. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Sh*t zeg, dat is balen :( Het is ook veel te druk nu iedereen zoveel besteld. Hopelijk komen ze morgen ochtend vroeg binnen!

    Het is zeker niet onmogelijk. Hahaha :roflmao: Nee dan wordt het inderdaad heel lastig. Die KV2V5 zijn ook echt bagger. Maar met de Early moet je wel oppassen hoor, want ik leest al een flinke tijd dat ze echt heel vaak vals positieve resultaten geven. Raar is het zeker, stelletje konijnen hiero in de buurt o_O Ben er wel bang voor ja :rolleyes:

    Gezellig zeg! Haha, kan me goed voorstellen dat dat voor de kriebels niet goed is :roflmao: Maar wat leuk ook voor je zoontje dat hij iemand heeft om lekker mee te spelen. Gaat zo ineens een hele wereld voor hem open :D
     
  20. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Oh een valse positieve test zit niemand op te wachten :(

    De weegschaal gaf vanochtend -4,2 kg aan.
     
    Sylva en BloemNH vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina