Ligt eraan welke testen je hebt. Die van mij kunnen vanaf 4 dagen voor je NOD gebruikt worden. Als 6 juni jouw NOD is kun je donderdag wel al proberen lijkt mij. Maar ik zag in de gebruiksaanwijzing dat hoe vroeger je test hoe minder kans je hebt om positief te testen. Ook als je zwanger bent.
Hihi heel herkenbaar! Maar mijn vriend is in de ochtend al naar zijn werk als ik wakker wordt. Dus ik test alleen. Alleen in de weekenden met elkaar. Maar ik zou toch proberen mezelf in te houden. Hem wel echt vragen of hij zsm naar huis wil komen en hem dan verrassen met een positieve test en een rompertje ofzo. Die moet ik dan wel nog ff halen haha!
Hahahah dat is niet vol te houden! Daarrrrr gaat getest worden!!!! Daar gaat getest worden!!!! *insert voetbalstadion geblèr*
Ik test ook alleen. Een duidelijke streep was voor mijn vriend negatief vorige keer toen ik het liet zien. Pas bij de clearblue digital was het wel waar voor hem. Ik heb wel alvast een "ik word grote zus" shirtje besteld en verstopt. Dan kan ik hem meteen leuk verassen als het zo ver is.
Lastig hè! Wachten is wel echt beter. Dat hopen en de teleurstelling is ook niks. Het lukte mij alleen ook niet om te wachten vorige ronde, dus ik kan me voorstellen als je toch zwicht
Ik zal me de komende dagen even in moeten houden dus hopelijk hou ik dat vol. Ik heb bij de eerste ook alleen getest (was smiddags) en pas verteld toen mijn man thuis kwam. Nu twijfel ik wat ik dit keer zal doen. Op Zich ook spannend om er samen naar te kijken.
Oke, nu we het toch over bekendmaken hebben. Ik ben dus nu al aan t bedenken hoe ik t op een leuke manier aan mn familie kan vertellen. Jullie ideeen/ervaringen? En mn moeder daar kan ik t toch niet lang voor verborgen houden dus die druk ik gewoon zo'n clearblue in de vingers
De vorige keer hebben we een Ikea 3D fotolijst gekocht. Daar een plaatje in gedaan met jullie worden opa en oma. Met bij mijn ouders een test erin geplakt en wat baby dingetjes zoals een speen. Bij mijn schoonouders geen test erin. Dit keer heb ik geen idee. Ben wel al op pinterest aan het kijken hoe ik het op Facebook bekend ga maken.
Dat is ook wel heel erg leuk! En ik snap dat als hij al naar zijn werk is dat het lastig is om anders alleen in de weekenden te kunnen testen samen. Misschien inderdaad het lot een handje helpen door rompertje vast te halen als je het tegenkomt
Dat ziet er superleuk uit ❤ vind t zo jammer dat die testen op den duur vervagen. Althans ik kwam met verhuizen mijn testen tegen. Had ik bewaard. En daar was niks meer op te zien Gelukkig op de MvM test nog wel
Oh echt? Wat tof. Ik had toen die 2v5 van de trekpleister geloof ik (dixhtsbijzijnde drogist destijds) en daar zie je niks meer op
Ik haat mijn lijf soms Uitgerekend vanmorgen word ik dus ongesteld. Ik was er al bang voor. Maar volgens mij kan dat onderzoek dan niet doorgaan grrrr
Hahaha voor de club in het midden van het land Maar ik hou gewoon sowieso van voetbal Rompertje haal ik dan wel als ik een positieve test heb. Ben anders bang dat het averechts werkt ofzo Ik heb het nog nooit op een leuke manier kunnen vertellen. Werd altijd te ziek, dus dan moest ik het wel zeggen om hulp van ze te vragen Ziet er echt heel leuk uit! Mijn positieve Action en Kruidvat 2v5 testen zijn ook nog steeds positief Ohh nee he! Hopelijk kan het onderzoek alsnog doorgaan!
Vanmorgen even overlegd met zkh en zolang het niet volop zou doorzetten mocht ik gewoon konen. Afgelopen paar uur dus in spanning gezeten maar t valt gelukkig allemaal mee. Dus het onderzoek kan gewoon doorgaan en ik begin dus nu mn 1e cyclus. En daarmee dus ronde 1 denk ik
Ik lees mee hoor meiden, maar kan steeds geen geschikt moment vinden om op iedereen te reageren. Komt steeds weer wat tussendoor Kijk straks even of het lukt
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - start mei Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - start mei Lill - 31 jaar - tweede kindje - start hopelijk juni Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 1 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 1 3 juni Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - oefenronde 5 juni 6 juni Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - ronde 1 13 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 24 juni Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 2 Bloem - 27 jaar - eerste kindje - ronde 3 28 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 29 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 3 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Wachtbankje (4), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik werd al ongesteld helaas. Dus ik heb mezelf weer onderaan de lijst gezet met de nieuwe NOD datum. Op naar ronde 3!