Iemand vertelde mij net dat de vrouwelijke cyclus (vroeger meer dan nu) gelinkt is aan de maan. Ik heb mijn app naast de maan kalander gelegd en wat blijkt.. ik heb mij eisprong altijd de dag voor of de dag na volle maan(of ergens daar tussen. Vind ik toch wel bijzonder!
@Salvatore leuk dat lijstje! @Lill spannend!! Ronde 1 in. Dan wordt het wel heel echt hè? @Josje85 jammer! Op naar ronde 3 @Jori88 haha ja volle maan is over 2 dagen dus ik ben toch wel erg benieuwd of het weer klopt nu.
Dat scheelt wel een hele hoop testen hihi. Wel heel bijzonder inderdaad. En ja..dan word het ineens heel echt. Ben ook nog steeds heel bang dat ik het fout doe ofzo. Of mn ei niet kan vinden en een ronde verspeel (ik werk vaak smorgens dus ik dacht aan midden op de dag gaan testen, met 2e urine is gewoon erg lastig ivm werk en ochtendschema). Lijkt me ook gewoon apart om iemand te appen dat je zn zaad nodig hebt. Die komt dan langs om zn ding te doen. zo gek allemaal. Maarja. Komt wel goed
Nee, doe ik (nog) niet. Wilde er eigenlijk niet aan beginnen. Maar nu ik dus mijn eisprong heb gemist (of althans, maar alleen op de dag van de eisprong seks heb gehad, en niet ervoor, maar wel erna nog twee keer (om de dag).) lijkt het me misschien wel fijn dit toch te doen.
@LiefenLeed haha, ben benieuwd @Lill ik denk dat het beide is haha Ik had m'n man hier een tasje gegeven met een onder andere een speentje met I ♡ Papa en datzelfde speentje hebben we gebruikt om het aan te kondigen bij familie. Toen we bij schoonfamilie aten zei m'n man na het eten dat hij een hele leuke verassing had gekregen van me en toen liet hij het speentje zien. Daarna lieten we de echo foto zien. Hetzelfde gedaan bij mijn familie. Hier zijn op alle testen nog gewoon streepjes te zien. Heb getest met kruidvat, action en sensitest. Vind het wel gek dat alles bij jou zo vervaagd is Wat fijn trouwens dat je gewoon je onderzoek kunt laten doen! Hopelijk mag je snel de uitslag krijgen en is het positief nieuws. Spannend trouwens ook om ronde 1 in te gaan! Ben heel erg benieuwd hoe je de komende tijd gaat ervaren. @Chantaa89 we testte eerst samen, maar ik heb vaak de belachelijke neiging om heel vroeg al te testen. M'n vriend heeft dan niet zoveel zin om tegen een witte test aan te staren, dus ik test eigenlijk alleen en dat geeft weer mooi de kans om hem te verassen als ik een positieve test heb Je houdt het wel spannend zeg! @Twoflowers aaahh dat is wel echt een supergoed idee! Daar moet ik ook maar eens naar gaan kijken haha @Salvatore nee joh dat meen je niet Je eisprong was na mij en je bent gewoon eerder ongesteld dan ik ben. Dan heb je inderdaad een kortere LF. Vind jouw aankondiging echt super leuk! Zo lief ook! @Josje85 ah nee, niet jij ook al ongesteld Jammer.. Ronde 3 scheepsrecht! Hier ben ik gewoon nog steeds niet ongesteld. Gisteravond dacht ik dat het eindelijk ging doorzetten, maar vanochtend weer alleen maar donkerrood en bruin. Ik word hier echt zo vet chagrijnig van, kan wel janken Hoop echt heel hard dat het vanavond gaat doorbreken, ik wil ronde 2 in.
Oh hopelijk breekt het snel door bij jou. Dan kun je gewoon verder. Hier krijg ik over 2 weken de uitslag (pas) bluuuuh. Maar de gyn zei dat de kans heel klein was dat de uitslag nu slechter is dan vorig jaar en ze zag geen reden om niet te beginnen met zwanger worden. Maar er is echt alleen een uitstrijkje gemaakt, was langer bezig met aan en uitkleden dan met t hele onderzoek
Ja dat zou fijn zijn, maar tot nu toe helemaal niks nog. Ben bijna geneigd om alsnog een test te doen, al is de kans wel erg klein dat er iets is met al dat bruinverlies en soms bloed Zo verwarrend dit. Super fijn dat je meteen mag beginnen! Dat zijn wel de fijnste afspraken hè Je kunt er altijd maar zo snel mogelijk weg zijn, tenzij je voor echo's mag komen en lekker mag spieken naar de kleine!
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Pinklady - 38 jaar - vierde kindje - start mei Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - start mei Lill - 31 jaar - tweede kindje - start hopelijk juni Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 1 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 1 3 juni Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - oefenronde 5 juni 6 juni Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - ronde 1 13 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 Pinklady - vierde kindje - ronde 1 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 24 juni Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 2 Bloem - 27 jaar - eerste kindje - ronde 3 28 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 29 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 3 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Wachtbankje (4), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
Je moet nog even de quote stukken weghalen. Je kunt via tools nog een half uur dingen wijzigen. @Sylva Irritant zeg dat het niet doorzet. Ik vond het ook vroeg dat ik nu al ongesteld ben.
Echt wel. Ben je ook anders ongesteld dan normaal of dat niet? Bijna, alleen de quote tekst aan het einde nog Maar we kunnen hem zo in ieder geval wel bewerken.
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - start mei Lill - 31 jaar - tweede kindje - start hopelijk juni Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 1 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 1 3 juni Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 5 juni 6 juni Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - ronde 1 13 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 Pinklady - vierde kindje - ronde 1 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 24 juni Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 2 Bloem - 27 jaar - eerste kindje - ronde 3 28 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 29 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 3 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Wachtbankje (4), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - start mei Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 1 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 1 3 juni Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 5 juni 6 juni Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - ronde 1 13 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 Pinklady - vierde kindje - ronde 1 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 24 juni Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 2 Bloem - 27 jaar - eerste kindje - ronde 3 28 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 29 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 3 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Wachtbankje (4), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Dr mag toch echt wel even een positieve test gaan komen!! @Sylva Geen gevoel dat het bij jou nog zou kunnen gebeuren? @Chantaa89 Jij hebt je nog weten in te houden? @Lill Dat klinkt als goed nieuws. Hopelijk heb je over 2 weken definitief goed nieuws! Hier gaat het goed, al kijk ik elke dag even hoeveel dpo ik ben hahaha en vandaag bij de bbq maar geen biertje gedronken. Je weet het maar nooit