Absoluut! Ja ze zijn de helft van de week bij mij (3 dagen) andere helft (of naja 2 dagen) bij ex. En om het weekend. Nu toevallig 2 weekenden achter elkaar, omdat dat zo uit kwam met Vaderdag
@Jori88 wat fijn dat alles er goed uitziet! @Sylva Hopelijk snel minder last. Bij mij is het ook pijnlijker dan normaal dit keer. Maar wel te doen. Ik ben ook heel benieuwd naar @Chantaa89! Sollicitatiegesprek was leuk, maar nu tot dinsdag of woensdag in spanning zitten of ik door ben naar de volgende ronde
@Sylva @Salvatore nee nog geen tekenen ik vind het echt mega spannend hoor ! Echt moeite om nu niet een test te doen
Nou ja fijn dat dat zo kan in elk geval een betrokken vader. Zal ook niet altijd makkelijk zijn (geweest) denk ik. Maar toch. Spannend! Heb je er een goed gevoel over?? Hahaha je wilde morgen testen toch? Of na het weekend.. ben t even kwijt
Goede berichten @Chantaa89 , @Jori88 en @Salvatore ! Ik hoop voor je dat het raak is @Chantaa89 het klinkt hoopgevend in iedergeval. Ga je morgenochtend meteen testen?
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 6 juni Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - ronde 1 13 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 Pinklady - vierde kindje - ronde 1 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 24 juni Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 2 Bloem - 27 jaar - eerste kindje - ronde 3 28 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 29 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 3 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 2 juli Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 Wachtbankje (4), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Spannend zeg! Ik zal voor je blijven duimen de komende dagen! Valt mee hoor, we hebben niet zo'n moeilijke scheiding gehad. En in 99% van de gevallen is het contact gewoon goed. Het enige echt lastige is, is dat je soms bijzondere momenten hebt zonder de kinderen erbij. Feestdagen etc. Maar daar vinden we wel een weg in. En in de zomervakantie vinden we 3 weken te lang, dus daar hebben we 2 weken vakantie per gezin voor gemaakt en de andere 2 weken blijven 50/50, net zoals nu!
@Salvatore Spannend! Hopelijk dinsdag goed nieuws @Sylva Wat vervelend dat je nog steeds pijn hebt. En toch ook wel gek dat je dit nog nooit eerder hebt gehad toch? @Chantaa89 Je houdt het wel spannend hoor! Morgenvroeg om 8.00 kom ik hier kijken @Lill Wat fijn dat je zo’n goed contact hebt met je donor. Woont hij dichtbij? @Twoflowers Ei gevonden ? @Jori88 Goed bericht!
Ik zit dus nu al in twijfel om morgen te testen hahaha...maar mijn gevoel zegt wederom dat het niet raak is
Absoluut, dat is ook de enige reden hoor Ik verbaas me soms over hoe verschillend we zijn en ik dat jarenlang niet écht gezien heb. M'n kinderen groeien nu dus op in 2 zeer verschillende gezinnen. En doen dat echt heel goed, ben ik mega trots op
Ik vind dat altijd heel lastig. Het was een fijn gesprek, en op sommige onderwerpen heb ik punten gescoord denk ik en andere wat minder @Chantaa89 wij zitten morgen klaar hier @LiefenLeed Morgen is wel heel vroeg
Oh ik ging uit van 13 juni, wat op de lijst staat. In theorie kan het, als je een test hebt die 6 dagen voor je NOD werkt. Maar de kans is wel groter dat je negatief test, ook als je zwanger bent.
9 DPO en je NOD op 11 juni? Wauw, wat een verschil zit er toch in! Nu heb ik echt een korte lf hoor, maar ik ben op mijn NOD pas 10 DPO
@LiefenLeed hij woont op ongeveer 40min afstand. Dus te verwaarlozen. Maar wel ver genoeg om elkaar niet per ongeluk tegen te komen. Ook al zou ik daar ook niet spastisch over doen. Haha je bent alweer genezen? Das snel! Hoe dat zo? @Jori88 dat soort dingen zie je vaak niet als je er middenin zit. @Salvatore ik duim voor je Ik moet morgen op tijd werken, dus ben alweer vroeg hier om evt testen te loeren
@Salvatore Hoe was jouw gevoel bij het bedrijf? Jij hoort natuurlijk volgende week meer maar ik ben ook wel benieuwd of het voor jou als een match voelde? @Jori88 Hopen dat je of de stollingsmeds niet nodig hebt of ze weer goed hun werk doen. Hopen natuurlijk op het eerste!! Dat klinkt inderdaad als een enorm fijne gyn. Wil je bij dat ziekenhuis onder controle zodra het raak is? Zou helemaal leuk zijn als je weer bij haar terecht zou komen!
Ja wel bij dit ziekenhuis idd, maar zij is wel echt van de poli bloedverlies geloof ik. Maar wie weet!
Anders ben je in ieder geval super geholpen! Waar er wel geen poli's voor zijn dan. Heb daar nog nooit van gehoord.