Roze roze roze roze!!!! Het gaat hier vandaag gelukkig stukken beter met de krampen. Ze zijn nog wel iets aanwezig, maar het is goed te doen. Zat me net nog te bedenken dat ik zo blij ben met m'n cup. Kan me gewoon echt niet meer voorstellen dat ik met maandverband zou moeten klieren
Hahahaha oke ik kom een facebookpost tegen van mezelf, anders was ik het allang vergeten. Maar ik was dus officieel vandaag 2 jaar geleden uitgerekend de foto erbij doet me mijn enorme buik wel missen ❤ walvis
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 6 juni Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - ronde 1 11 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 13 juni Pinklady - vierde kindje - ronde 1 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 24 juni Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 2 Bloem - 27 jaar - eerste kindje - ronde 3 28 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 29 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 3 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 2 juli Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 Wachtbankje (4), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 11 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 13 juni Pinklady - vierde kindje - ronde 1 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 24 juni Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 2 Bloem - 27 jaar - eerste kindje - ronde 3 28 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 29 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 3 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 2 juli Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Onbekend Caya - 33 jaar - eerste kindje - ronde 2 TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, Februari 2021 Wachtbankje (3), Zwanger (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
@Twoflowers we hadden beiden wel een sterk vermoeden dat het raak zou zijn dus helemaal als verrassing kwam het niet. Maar je lichaam kan je altijd voor de gek houden, dus blij met de duidelijke bevestiging dit keer. Dankje allemaal is nog wel vreemd hoor dat zo snel al raak is. Moet opeens weer helemaal definitief schakel met voeding enzo. Daar gaat mijn biefstuk en carpaccio
Haha gelukkig eet ik niet van dat soort bepaalde dingen die dan moet missen. Maar m’n wijntjes ga ik wel echt missen als het zover is
Ik ben vegetariër en ik drink alleen buiten de deur eens een wijntje. Miste eigenlijk weinig tijdens mijn zwangerschap. Alleen pittig eten misschien.
Ik heb altijd het meeste moeite met koffie. Drink elke ochtend 2 kopjes echt even mijn momentje! Maar dat wordt er dan 1...
Ik wacht...vind het toch spannender als verwacht. Als het meezit kan ik dinsdag voor het eerst testen. Ik verwacht nog niet zoveel omdat dit de eerste ronde is. Is het wel gelukt, dan is dat heel mooi meegenomen
Hoii lieve meiden, Allereerst een kleine verontschuldiging voor mijn stilte hier. Ik vind dit groepje meiden ontzettend gezellig maar merk dat ik nu met 40u werken echt even moet schakelen.. ik lees wel alles wat jullie schrijven maar wil ook uitgebreid de tijd kunnen nemen om op jullie berichtjes te reageren en dat schiet er dan nog wel eens bij in.. Maaaar ik heb nog wel iets leuks te vertellen omdat m'n temperatuur hoog bleef en m'n borsten ontzettend gevoelig (kan amper lekker op m'n buik slapen) heb ik er vanochtend een testje tegen aan gegooid en ik wist niet wat ik zag... Een tweede streepje!! Kan het haast niet geloven na bijna een jaar