Heel herkenbaar hoor! Ik werk ook veel en dan valt het niet altijd mee om regelmatig te reageren. Gelukkig had je wel tijd voor andere dingen met een geweldig resultaat tot gevolg! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
@Caya Wauw wat geweldig na een jaar!! Gefeliciteerd❤! Is het al een beetje geland? En hoe reageerde je man? Betreft de berichtjes begrijp ik het helemaal. Ik kan het ook niet allemaal volgen. Maar dat snapt iedereen wel van elkaar denk ik
Nou potverdorrie! Ik krijg van van alles meldingen, behalve van de topics die ik echt belangrijk vind.. Bloed irritant! @Caya waaaaaaahhh, wat een super nieuws! Gefeliciteerd!!!!! Ook al zo'n mooie prachtige test! Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor als je even wat minder reageert, dat snappen we allemaal wel Hoe gaat het met de rest van de dames? @Chantaa89 heb je vandaag nog getest? Wil je überhaupt nog door blijven testen of vind je het goed zo?
@Sylva vanmorgen niet getest maar misschien dat ik het nog paar keer voor de lol doe. Ik heb nog mega veel goedkope testen liggen (teveel ontvangen) die heb ik nu niet meer nodig natuurlijk
@Caya gefeliciteerd! Wat fijn dat het na een jaar dan eindelijk raak is. Had je de afgelopen dagen al vaker getest of begon je daar niet meer aan ? En welkom in het roze
Hier ook 38 uur werken en bijna klaar met mijn opleiding. Ik lees inderdaad ook alles, maar kan ook niet overal op reageren. Is niet erg
Hahaha Hoeveel had je er ook alweer? Ik ben wel enorm benieuwd naar je oploop Fijn dat je inmiddels weer bijgekomen bent van de schrik! Ben je veel langer ongesteld geweest dan normaal? Haha, dat geloof ik meteen ja Wanneer ga je weer beginnen? Wat staat er nog op de planning voor je je diploma krijgt? Waar voor studie doe je? Kan me niet herinneren dat je daar iets over had verteld of heb ik dat gemist? Hier gaat het ook goed. Inmiddels op de derde dag van m'n menstruatie en de krampen zijn volledig weg *doet een dansje* Gekke is dat ik wel echt meer bloedverlies heb dan normaal, dus ben benieuwd of het dan over twee dagen klaar is of dat het nog een dagje extra duurt.
Nee klopt. Ik doe een BBL opleiding specifieke doelgroepen. Ik werk met mensen met verstandelijke beperking en psychische problematiek. Na de zomervakantie in het 3e jaar. Gezien mijn leeftijd vonden we het niet handig nog een jaar te wachten heel eerlijk gezegd. Na de zomer flink doorzetten en dan hoop ik in februari klaar te zijn
Heb je een goed gevoel over je laatste jaar? Corona levert je bijvoorbeeld geen problemen op? Komt vast goed met in februari klaar zijn Aan je motivatie zal het in ieder geval zeker niet liggen!
Ja, we hebben komend jaar alleen online les. Af en toe moeten e op school komen. Ach dat komt wel goed inderdaad. Ik sta er goed voor
Ik heb nog nooit de senitest gedaan. Is dit nou positief of niet. Laat maar, ik heb al even bekeken...het streepje zit te ver van het andere streepje
Bedankt voor jullie felicitaties dames! Het idee begint een beetje te landen, vanochtend een clearblue met wekenindicator gedaan en die gaf 2 - 3 weken aan dus dat is dan toch wat 'echter' dan zo'n roze streepje voor m'n gevoel. Mijn man reageerde emotioneel toen ik aan kwam lopen met m'n testje, zooo lief Ik had gisteren voor het eerst getest, 1 dag voor m'n NOD. Buiten dat ik t heeeel graag wilde weten kwam het ook beter uit omdat we dan de zondagochtend nog lekker samen waren i.p.v. snelsnel voor het werk.. Die mega vroege testjes heb ik inderdaad niet meer gedaan, dat was iedere keer tegen beter weten in voor m'n gevoel, mezelf valse hoop geven. Hoe is het verder met iedereen? Zijn er nog wat NOD's in aantocht??
Ik zie zeker wel een steepje! Kan niet m niet zo goed beoordelen omdat ik de foto wat onduidelijk vind
Ik heb het idee dat dat streepje te ver van het controlestreepje staat...ach we zien het wel haha. Anders morgen of overmorgen weer proberen
Lijkt me inderdaad een ander soort streepje. Spannend hoor! Ik heb net m’n ovutestje ingepakt voor m’n werkdag. Nu maar zien wanneer ik de tijd kan vinden om er 1 te doen haha!