Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Zo irritant he!

Ik twijfel nog! Je foto is inderdaad een beetje wazig en kan het daardoor niet zo goed zien.

@Caya nog getest vandaag? Of test je morgen pas weer?

@Jori88 succes met werken en succes met testen! ;)

Hier dag 4 van m'n cyclus dus ik heb nog even te gaan tot m'n eisprong :rolleyes: Wacht ongeduldig af.. Haha :roflmao:

Jori88 vindt dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    @Sylva jij ook al? Hier ook ongeduldig :roflmao:
    En omdat ik geen idee heb van cycluslengte twijfel ik op welke dag ik zal beginnen.
    Gewoon op cd 10? Of toch wat eerder..

Sylva vindt dit leuk.
  3. Caya

Caya Actief lid

6 apr 2020
    134
    156
    43
    Vrouw
    @Caya nog getest vandaag? Of test je morgen pas weer?

Vanmorgen een clearblue met weken indicatie gedaan, zie bijlage :)

Ga zo m'n fertiliteitsarts bellen wat ik nu moet doen qua schildkliermedicatie, kan goed zijn dat deze omhoog moet.

Hier dag 4 van m'n cyclus dus ik heb nog even te gaan tot m'n eisprong :rolleyes: Wacht ongeduldig af.. Haha :roflmao:[/QUOTE]

Herkenbaar! Tijd kan soms niet snel genoeg gaan!:confused:

Bijgevoegde bestanden:

Apie1, Sylva, Twoflowers en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Doe je dat gewoon op je werk? Haha ook wel handig.
    Doe je dat dab midden op de dag?

5. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @Sylva ik probeer er wat minder mee bezig te zijn (het incident). Hij gaat vanochtend weer naar de opvang en ik heb al het hele weekend een knoop in mijn maag :(

Gisteren belde mijn schoonzusje en het verhaal gaat ook al door het dorp heen. Op zich niet erg, maar ik heb nooit in een dorp gewoond dus ben het niet gewend.

Ik ga denk ik zaterdag weer beginnen met ovutesten. Zit nu op CD 6. Want ik moet tellen vanaf woensdag toch? Mijn menstruatie begon dinsdag begin van de avond.

6. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    #1166 Lill, 8 jun 2020
    Laatst bewerkt: 8 jun 2020
    Oooh vind die clearblue testen altijd zo mooi om 1 of andere reden :roflmao::D

Sylva, Twoflowers en Salvatore vinden dit leuk.
  7. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Pff kan ik me voorstellen. Heeft weer even nodig voor je vertrouwen terug hebt.

En we gaan gelijk op qua cyclus dagen. :) woensdag was ook mijn 1e dag.

Salvatore vindt dit leuk.
  8. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Zou ik ook doen denk ik. Die van mij zijn binnen 5 minuten afleesbaar. Ze adviseren om het elke dag rond hetzelfde tijdstip te doen. Ik deed het de vorige keer midden op de dag rond 12:30 uur.

9. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Ja ik werk op een wasstraat/tankstation. Sta eigenlijk altijd alleen en heb geen officiele pauze. Dus is wel iets lastiger.
    Kan niet even een paar minuten ineens weg zijn.
    Maar werk vooral in de ochtenden (half 8 tot 12) en 2 dagen per 2 weken tot 14u. En 1x in de 4 weken een zondag van 10 tot 17. Dus ik had bedacht om gewoon thuis begin vd middag te testen als A. In bed ligt
    En dan die 2 dagen tot 14u dan maar ietsje later indien nodig..

10. Chantaa89

Chantaa89 Actief lid

11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    @Sylva ik heb er nog 22 :roflmao: ik vind ze wel duidelijk testen ook al zijn het Chinese testjes. En ze lijken verdomt veel op die van sensitest, zou mij ook niks verbazen als het dezelfde zijn. Uiteraard zaterdag ochtend voor de zekerheid een clearblue gedaan :cool:

Bovenste is van zaterdagochtend, onderste van gisteravond laat.

Bijgevoegde bestanden:

Lill, Caya, Sylva en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Haha, ja erg hè :roflmao: Gelukkig doen we het samen! Gedeelde smart is halve smart haha :p

Zou inderdaad zeggen begin op dag 10. Zo weet je in ieder geval zeker dat je je piek niet gaat missen. Je gaat er niet vanuit, maar het kan ook zijn dat je eisprong eerder is dan je eigenlijk verwacht. Zo heb ik hier al een paar keer een positieve ovulatietest gehad op cd 11 met een eisprong op dag 13. Beter het zekere voor het onzekere, zeker omdat je geen idee van je cyclus hebt.

@Caya mooooooi!!! :D Ik houd echt van die CB digital! ❤️️ Heeft zoiets magisch.. Moet jij nu ook elke 4 weken gaan bloed prikken?

Dat kan ik me heel goed voorstellen ja :( Gaat nog wel even duren voor je weer met een goed gevoel er naartoe gaan en O daar met fijne gedachte kunt achter laten. Wel vervelend ook zeg dat zoiets dan het hele dorp doorgaat :( Dan blijf je het ook horen.

Ik denk dat je voor jezelf moet kijken hoe je het het fijnst vindt. M'n gynaecoloog zei altijd dat als het na 18:00 uur doorbreekt je het door mag trekken naar de volgende dag omdat je dan al het grotendeel van de dag erop hebt zitten. Dus persoonlijk zou ik zeggen tel vanaf woensdag.

Mooie oploop! :D Ze lijken inderdaad heel veel op die van de sensitest.

12. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @Sylva ik reken idd vanaf woensdag.
    En wat mijn menstruatie betreft. Normaal heb ik 4 dagen bloedverlies en dan nog 1 dag wat bruin. Nu nog steeds bruin bij afvegen en 5 dagen bloed gehad plus de dinsdagavond. Ben er nu wel klaar mee...
    Afgelopen keer ben ik met 11 dagen al gestart met de ovutesten. Toen had ik op dag 15 pas een (bijna) positieve test. Misschien dat ik nu een dag later ga beginnen. Maar vind ik ook wel weer tricky. Lastig hoor.

Weg brengen bij de opvang ging goed. Het tweede hek is weer dicht, jammer dan voor de Corona was de boodschap van het team. En daar ben ik wel blij mee. De traphekjes bij de deuren zijn donderdag geplaatst. Dus het zal wel goed komen verwacht ik.

Sylva en Lill vinden dit leuk.
  13. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    @Salvatore fijn dat er meteen iets mee gedaan is en dat het wegbrengen wel goed ging :)

@Sylva dan begin ik gewoon vanaf dag 10. Heb toch genoeg liggen dus dat komt dan wel in orde :)

14. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Ja, ik hou gewoon m’n plas op. En heb behalve een beker melk niet gedronken vanmorgen. Heb nu een uurtje pauze gehad, dus had tijd zat :roflmao: Ei komt eraan, maar was nog niet positief

Lill vindt dit leuk.
  15. Caya

Caya Actief lid

6 apr 2020
    134
    156
    43
    Vrouw
    Dit ziet er netjes uit, goede oploop! Ik heb nu ook echt nog een bult ovulatietesten liggen.. :rolleyes: zwangerschapstesten alleen nog predictor, denk dat ik die overmorgen ga doen (of morgen, als ik me niet in kan houden... :roflmao:)

@Sylva ik heb toevallig vanochtend gebeld met m'n arts, ik heb vanmorgen ook gelijk bloed geprikt om te kijken hoe m'n schildklierwaardes nu zijn, hoor ik morgen meer over.. Volgens mij hoort daar best een strenge controle bij inderdaad!

Ze hebben ook meteen een afspraak ingepland bij de gynaecoloog, ik kan pas met 10+ 6 terecht :cry:, nieuw beleid vanwege Corona en het is natuurlijk heel druk nu vanwege de uitgestelde zorg..
    Maar ik ga deze week even brutaal zijn, ik werk in een gezondheidscentrum waar ook een verloskundigenpraktijk zit, even vragen of zij iets voor me kunnen betekenen.. kan het altijd vragen :oops:

@Jori88 & @Lill Ohh dat gehannes met die testen dat ken ik.. daarom is het testen er afgelopen cyclus bij ingeschoten en heb ik achteraf geluk gehad!

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    @Caya jeetje.. pas met bijna 11 weken :eek: dat is wel erg lang wachten nog.
    En ja ik moet wel met ovutesten aan de gang, is anders een beetje lullig voor mn donor :roflmao:

Wel fijn dat het dan nu gelukt is

17. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Salvatore dat is vervelend zeg :( Lijkt of je lichaam moeite heeft om het laatste restje bloed er in één keer uit te werken. Snap dat je er klaar mee bent. Dat is dus wat ik had voor m'n menstruatie. Zes dagen bruinverlies voor menstruatie en dan nu 5 dagen menstruatie, plus soms nog een dag héél licht bruinverlies op cd 6. Vind het wel welletjes.

Super fijn dat ze in ieder geval meteen aan de slag zijn gegaan en wat dingen hebben geplaatst. Nu hopen dat er niemand weer zo bloedje eigenwijs is om iets open te laten staan.

@Lill haha, je kan er nooit genoeg hebben :D

@Caya ze kunnen het maar beter goed in de gaten houden. Je wilt niet dat je schildklierwaardes roet in het eten gaan gooien.

Ik zou inderdaad even contact opnemen met een verloskundige praktijk. De meeste willen tegenwoordig met 8 weken een echo doen. Ik vind het bijzonder dat ze je pas met bijna 11 weken willen zien. Dan ben ik toch blij met mijn ziekenhuis :rolleyes: Hopelijk lukt het je bij die verloskundige praktijk! :thumup:

18. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Wat is het stil hier.
    @LiefenLeed hoe is het daar? Wanneer ga je testen?

19. Twoflowers

Twoflowers Actief lid

20 apr 2020
    197
    163
    43
    Vrouw
    Haha we kletsen zoveel dat het na 16 uur stilte heel stil aanvoelt:roflmao:

Ik zit tot nu toe geduldig te wachten op de loungebank. Ik ben nu 4dpo.. ben niet van plan om weer heel vroeg te testen. Die onzekerheid vond ik vorige ronde maar niks.

@Caya en @Chantaa89 gaan jullie ook mee schrijven met het "uitgerekend op" clubje of is dat niets voor jullie? Jullie zitten dan samen volgens mij:D Ik vond het wel erg leuk bij mijn zwangerschap.

Lill vindt dit leuk.
  20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Volgens mij ligt dat heel erg aan wie er in het clubje zitten :roflmao:
    Ik had er 2. Met sommige uit de ene heb ik nog contact. De andere werd gedomineerd door 1 persoon en is daardoor een beetje doodgebloed :oops:

Deel Deze Pagina