Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Dat is een heel mooi resultaat! :thumup: Toch net weer ietsjes dichterbij de helft :D
     
    Salvatore vindt dit leuk.
  2. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    #102 Salvatore, 22 apr 2020
    Laatst bewerkt: 22 apr 2020
    Ik heb de testen binnen. Maar het is nu denk ik zonde om nog te gebruiken toch? Aangezien morgen mijn eisprong zou moeten zijn. Volgens de beschrijving zou ik op dag 11 moeten starten, ik zit nu op 14. Mijn cyclus is vaak 28 dagen en soms 27.

    Edit: Ik kon het toch niet laten :oops:
    [​IMG]
     
    Sylva en BloemNH vinden dit leuk.
  3. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Spannend! Top dat je het toch gedaan hebt. Misschien is het nog niet te laat. Ik had 2 weken geleden ook binnen gekregen en eerste test knalde eraf. Veeeel donkerder dan controlestreep en dag erna vrijwel niks te zien. Zo wist ik dat ik heel toevallig met 2 testen de piek had :thumup:
     
  4. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ja ik denk dat ik de piek nu ook gemist heb. Volgende maand nog een keer checken. Wij gaan er in juni pas voor. Gisteren nog een regenjasje gebruikt :roflmao:
    @Sylva meteen het antwoord op je vraag van afgelopen weekend :p
     
    Sylva vindt dit leuk.
  5. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Ik had ergens al wel een vermoeden haha. Dat vrouwelijk lichaam regelt het wat dat betreft wel goed ;)

    Bij mij is m'n libido vanaf cd 9 ongeveer al iets verhoogd, de dag voor en op de dag van m'n eisprong op z'n hoogst en een dag na m'n eisprong is het weer normaal.
     
  6. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Het begon bij mij denk ik op cd 12. En het is idd nog niet voorbij :rolleyes:
     
  7. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    #107 Sylva, 23 apr 2020
    Laatst bewerkt: 23 apr 2020
    Grappig is dat hè :D

    Hier is mijn eisprong weer in aantocht. Sinds vannacht lichte krampjes en druk rond m'n eierstokken, gevoelige tepels en vruchtbaar slijm. Zou het de laatste onbenutte eisprong zijn? :o: Kriebels en klapperende eierstokken :roflmao: Wiehoee!

    Edit: heb hier nog ovulatietesten liggen van vorig jaar toen ik bezig was om m'n cyclus goed in kaart te brengen. Werd getriggerd door jouw test @Salvatore. Dus ook snel een testje gedaan, maar haast geen streepje zichtbaar. Ben benieuwd naar vandaag.
     
    BloemNH en Salvatore vinden dit leuk.
  8. Caya

    Caya Actief lid

    6 apr 2020
    134
    156
    43
    Vrouw
    Haha klapperende eierstokken voelen, lijkt me helemaal een bijzonder gevoel ;) Inderdaad benieuwd naar de volgende ovutest.

    Ik heb vanmorgen met m'n huisarts gebeld, ze heeft besloten om me toch door te verwijzen naar de fertiliteitsarts. Vooral gezien m'n (variërende) cycluslengte.
    Net gebeld naar het ziekenhuis, ze doen nog geen fysieke afspraken maar ik heb volgende week woensdag al de intake via een videoconsult. Ben heel erg benieuwd hiernaar.

    Had zo gehoopt dat het niet nodig was om dit traject op te gaan starten.:( Zie er aan de ene kant heel erg tegenop, aan de andere kant natuurlijk top dat er verder gekeken gaat worden. Dus ben benieuwd hoe nu verder.
     
  9. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Haha :roflmao: Testje ligt nu op te drogen. Vergeleken met gisteren is hij al iets duidelijker, maar hij is er nog lang niet. Maar mijn LH piek kan ook echt zomaar ineens zijn. Van een licht streepje naar een knal in één dag :rolleyes: Dus we zullen zien. Hij is in het echt wel donkerder dan op de foto, kreeg hem er niet goed op.

    Ah chips :( Snap dat je het graag zonder toeters of bellen had gedaan. Maar wie weet kunnen ze je wel helpen om je cyclus wat regelmatiger te krijgen. Dat zou wel een fijne bijkomstigheid zijn. Echt rot he dat corona, je komt er geen steek verder door. Hoop echt dat ze volgende maand wel wat kunnen oppakken in de zorg, als is het maar dat je beide een mondkapje op moet ofzo.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Chantaa89

    Chantaa89 Actief lid

    11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    Hier kriebelt het stiekem toch ook om straks in mei toch gewoon te proberen. Want hoelang gaan we het anders uitstellen. Ik denk dat ik eerdaags ook wat testen ga bestellen. Hebben jullie nog tips welke goedkope testen goed werken bij mijn vorige zwangerschap duurde het nog 2 weken voordat de action testen überhaupt positief werden. De vorige keer heb ik uiteindelijk gewoon de dure van clearblue uit de kast getrokken die zei teminste ja of nee
     
  11. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Ah wat balen dat je toch een traject gaat starten. Maar hopelijk gaat je wens dan wel sneller in vervulling ;)

    Dit topic is echt slecht voor de kriebels merk ik :roflmao: dacht vandaag hetzelfde. 'Waarom niet alvast proberen, waarschijnlijk is het toch niet meteen raak'.
    Nee ik heb geen tips. Action werkte voor mij wel goed. Ben nu wel gaan twijfelen door de berichten hier of ik daar weer voor ga kiezen. Maar ik wil ook geen hele dure testen gaan gebruiken als ik heel eerlijk ben.
     
  12. Chantaa89

    Chantaa89 Actief lid

    11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    Ja ik heb inderdaad hetzelfde. Begin januari had ik hetzelfde toen mijn vriendin zwanger bleek. Toen had ik nog zo iets wij wachten rustig tot mei. Dan gaan we lekker een weekje met vakantie met gezin op vakantie, en daarna starten we voor de tweede. Was lekker aan sporten om af te vallen. En toen kwam corona om de hoek en gooide alles in duigen. Ondertussen heb ik toch het idee dat dit een verloren zomer is dus waarom niet nu starten :rolleyes:.
     
  13. Salvatore

    Salvatore Fanatiek lid

    3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Jaaa ik was ook weer aan het sporten sinds februari! Afvallen gaat nog steeds wel. Wij hebben begin september een weekje in eigen land gepland staan, ik ben benieuwd hoe het dan allemaal is.

    Klopt het dat jij jezelf nog niet op de lijst hebt gezet hier?
     
  14. Chantaa89

    Chantaa89 Actief lid

    11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    Nee nog niet, ik moet nog een beetje uitvinden hoe allea werkt op dit forum. Maar ik zal mij even toevoegen. Moet ik de laatste gebruiken die op de vorige pagina staat ?
     
  15. Chantaa89

    Chantaa89 Actief lid

    11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    Voorjaar/zomer zwanger worden lijstje:

    Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - juni start - ronde 0
    BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - april start - ronde 1
    Sylva - 33 jaar - tweede kindje - mei/juni start - ronde 0
    LiefsteWens - 35 jaar- tweede kindje- april /mei start (eigenlijk al wel eerder maar nu vh echt- ronde 1
    Caya - 32 jaar - eerste kindje - april (eerder al maar onderbroken vanwege wegblijven menstruatie) - ronde 1
    Twoflowers - 27 jaar - tweede kindje - start Mei
    Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - start Mei/Juni - ronde 0

    NOD-lijst:


    April:
    BloemNH - +-25 April

    Mei:
    LiefsteWens - +- 12 mei

    Wachtbankje (1), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
     
  16. Chantaa89

    Chantaa89 Actief lid

    11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    Toegevoegd maar heb het denk ik niet helemaal goed gedaan kleur is verdwenen.
     
  17. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Voorjaar/zomer zwanger worden lijstje:

    Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - juni start - ronde 0
    BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - april start - ronde 1
    Sylva - 33 jaar - tweede kindje - mei/juni start - ronde 0
    LiefsteWens - 35 jaar- tweede kindje- april /mei start (eigenlijk al wel eerder maar nu vh echt- ronde 1
    Caya - 32 jaar - eerste kindje - april (eerder al maar onderbroken vanwege wegblijven menstruatie) - ronde 1
    Twoflowers - 27 jaar - tweede kindje - start Mei
    Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - start Mei/Juni - ronde 0

    NOD-lijst:

    April:
    BloemNH - +-25 April

    Mei:
    LiefsteWens - +- 12 mei

    Wachtbankje (1), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
     
  18. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Opgelost! ;)

    Als je iets wil toevoegen of aanpassen aan de lijst even naar het laatste bericht met de lijst gaan, op reageren klikken en dan de [QUOTE="" ] [ /QUOTE] weghalen. Daarna kun je toevoegen of aanpassen wat je wilt en op plaats reactie drukken. Mocht dat nou niet lukken, dan willen wij het ook wel doen voor je ;) Is geen enkel probleem :D
     
  19. BloemNH

    BloemNH Bekend lid

    6 apr 2020
    627
    346
    63
    Vrouw
    Pff zenuwen beginnen toch wel te komen! Morgen NOD. Is toch gelukt dat af te wachten ondanks dat ik me afgelopen week echt slecht heb gevoeld. Wel sinds gister weer stukken beter dus probeer niet teveel te hopen. Hebben afgesproken dat indien ik niet ongesteld word komende dagen, we dinsdag testen.
     
  20. LiefenLeed

    LiefenLeed Fanatiek lid

    4 mei 2017
    1.275
    1.030
    113
    Mag ik me hier ook melden? Aankomende dinsdag gaat mijn spiraal eruit en zullen er dan ook gelijk voor gaan :)
     
    Sylva en Twoflowers vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina