Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Lol, inderdaad, het valt gewoon op als we een halve dag stil zijn :p

Ik heb ook altijd erg veel gehad aan het "uitgerekend op" clubje. Heb er nog steeds leuke contacten door.

Hier wat stiller omdat ik druk ben met werken. Druk aan mijn eigen bedrijf en sinds gisteren weer volledige groepen op de kinderopvang, dus het is even wennen. Daarnaast probeer ik m'n ei te vinden en daar heel goed gebruik van te maken :roflmao:
    Dus er wordt flink geknuffeld hier ;)

Salvatore, pinklady en Lill vinden dit leuk.
  2. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    7E6D3750-F1F6-4559-AEAF-0B0E2EE01276.jpeg

Willen jullie ff meekijken?
    Controlestreep is wel lichter dan 6/6 (de bovenste), maar kan ik deze als positief bestempelen?

Sowieso doe ik vanavond nog een testje.
    En je zal het altijd zien hè, juist vandaag werkt mijn vriend van 7:00 - 00:00 als het niet uitloopt :confused:
    Dus hij heeft nog wat te doen als hij thuis komt vannacht :roflmao:

Sylva vindt dit leuk.
  3. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Voor zo ver mijn kennis rijkt lijkt me deze positief (zegt de leek).
    Nou dat word een latertje ;) hahaha

Ik heb vanmiddag voor t eerst een ovutest gedaan. Was gewoon even benieuwd hoe het allemaal in zn werk gaat :)

Sylva, Salvatore en Jori88 vinden dit leuk.
  4. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Ik ga gewoon vanavond nog een testje doen. En het erg laat maken vanavond hahaha!

BloemNH en Lill vinden dit leuk.
  5. Twoflowers

Twoflowers Actief lid

20 apr 2020
    197
    163
    43
    Vrouw
    Ik ben ook een leek, maar ik zou zeker zeggen positief. Tenzij het streepje wonderbaarlijk genoeg nog donkerder kan:p

Jori88 vindt dit leuk.
  6. Caya

Caya Actief lid

6 apr 2020
    134
    156
    43
    Vrouw
    Dat lijkt me inderdaad best gezellig, zou zomaar eens een kunnen dat ik daar een kijkje ga nemen.

En 4 DPO.. ach één week verder en het zijn er ineens al weer 11.. :rolleyes::roflmao:

@Jori88 Deze laatste ziet er al heel positief uit! Controlestreep is waarschijnlijk lichter omdat de rest van de 'inkt' naar de teststreep is ;) Ik zou inderdaad straks en morgenvroeg nog even testen, grote kans dat je één deze dagen je ei hebt. Veel plezier! :p

Jori88 vindt dit leuk.
  7. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Thnx! Klinkt ook wel erg logisch eigenlijk! Mijn vriend heeft nog geen flauw idee hoe laat hij thuis is, maar zou zomaar halverwege de nacht kunnen zijn. Maar hij heeft beloofd me wakker te maken haha :p

8. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Oke.. sorry, ik heb een heel slecht hoofd. Maar ik kan nu dus minstens 8 foute manieren bedenken waarop ie dat kan doen :roflmao::roflmao:

BloemNH vindt dit leuk.
  9. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Whahaha, hem kennende op een leuke manier :roflmao::roflmao::roflmao:

Lill vindt dit leuk.
  10. pinklady

pinklady Bekend lid

10 mei 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Hier 2 hele drukke dagen achter de rug met een nieuwe bewoner. Morgen en overmorgen gelukkig vrij van werk.
    Ik ga morgenochtend maar weer eens een testje wagen. Ben nieuwsgierig haha

Sylva en Salvatore vinden dit leuk.
  11. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    En de avondtest is ook gedaan. Lijkt nu gelijk, echte piek dus al gehad neem ik aan ;)

Bijgevoegde bestanden:

Twoflowers, Sylva, pinklady en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @Jori88 zag eruit als een knaltest :thumup:

@pinklady Spannend!

@Caya ik kan het aanraden. Heb veel gehad aan het clubje en nog steeds dagelijks contact met de dames (en heer) in de appgroep.

13. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Jori88 yeahh, mooie positieve ovulatietestjes! :D Heel veel plezier de komende dagen! ;)

@Lill hopelijk mag je je piek snel vinden! ;)

@pinklady spannend! :D *duim duim duim*

Hier wat stiller omdat het echt even pittig is de afgelopen dagen met J. Ze zit enorm in de peuterpubertijd en vraagt zoveel aandacht en haar dwarse buien kosten zoveel tijd en energie. Ben zo tegen het einde van de dag echt uitgeput. Het klinkt nu allemaal negatief, maar ze heeft ook heel veel goede momenten hoor en als je dan haar mooie gelukkige koppie ziet met dat prachtige lachje, dan maakt dit alles weer helemaal goed ❤️️

Zou eigenlijk morgen gebeld worden door de gynaecoloog, maar ze had vandaag de uitslagen al en belde een dagje eerder. De uitslagen waren heel positief en ze verwacht dat ik net als vorige keer binnen een half jaar zwanger ben. Dus daar gaan we dan maar vanuit! :thumup:

Twoflowers, pinklady en Lill vinden dit leuk.
  14. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Dat klinkt als goed nieuws :)
    En die buien zijn heel herkenbaar. Die hebben we hier ook.
    Heel vermoeiend. Maar als ik zie wat ie ook leert op een dag. Niet normaal. Ze ontwikkelen nu supersnel, vind je niet?

15. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Jazeker! Elke dag heb ik weer een paar momenten dat ik denk 'Huh, hoe dan?! Wat ga je hard en waar haal je het vandaan?'. Prachtig om te zien wel, echt zo lekker kinds dat ze worden :D

Lill vindt dit leuk.
  16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Ja hier net zo. A. Zei een tijdje geleden nog niet zo veel als leeftijdsgenootjes, nou dat heeft ie flink ingehaald. Momenteel leert ie 2 a 3 nieuwe woorden per dag.
    Hij zegt alleen nog steeds geen oma, vindt mn moeder jammer :roflmao:

Pff, dames ik had gister even een beetje een dipje. Vorige zwangerschap overkwam me natuurlijk gewoon en daar heb ik ook wel moeite mee gehad. Maar gisteravond bekroop me ineens het gevoel dat het dit keer een keuze is om het te proberen, maar dat dat dus ook betekend dat het mischien niet lukt. En dat die teleurstelling wel hard aan zou komen omdat ik inmiddels helemaal gewend ben aan het idee van een kindje erbij.
    Is het normaal om je dit ineens te beseffen? Of ben ik weer zo'n piekeraar :roflmao:

17. Chantaa89

Chantaa89 Actief lid

11 mrt 2020
    168
    235
    43
    Vrouw
    @Twoflowers misschien ga ik inderdaad daar ook wel een kijkje nemen. Wie weet inderdaad ook wel erg leuk.

Wij hebben maandag 6 juli de eerste afspraak bij de verloskundige. Even geduld dus nog hebben :)

Lill vindt dit leuk.
  18. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Goed nieuws van de gyn!
    En herkenbaar hoor, de moeilijke periode op die leeftijd. Ik kon er altijd heel moeilijk mee omgaan. Ben wat dat betreft echt heel blij dat de jongens nu een makkelijkere leeftijd hebben. Dus waar begin ik eigenlijk aan? :rolleyes: Hihi nee hoor. Vond dat achteraf ook echt weer een leuke periode. Maar als je er middenin zit kan het heel erg pittig zijn! :evil:

Idd, is niet zo gek dat ze daar even heel pittig van worden! Maar vind het wel knap van je dat je er op die manier naar kunt kijken als je er middenin zit! :thumup:

Sylva en Lill vinden dit leuk.
  19. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Aaah, nee hoor! Denk dat veel vrouwen die gedachtes wel eens hebben. Klinkt echt heel bekend!
    Zo denk ik; dat ik 2x snel zwanger raakte, zegt niks, want heb nu een andere partner, ik ben 7 jaar ouder, 2 heftige zwangerschappen achter de rug etc. Denk dat het gewoon een beetje bij de spanning hoort. Nu m’n ovutesten positief zijn, ben ik trouwens echt mega positief en rustig merk ik. Zo had ik het vorige maand in elk geval niet. Terwijl ik vorige week nog 2 avonden heb zitten huilen dat het vast allemaal niet zou lukken.

Echt, die moodswings kunnen me gestolen worden :roflmao:

20. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.253
    6.909
    113
    Vrouw
    Hahaha. Nou ik ben blij dat ik niet de enige ben.
    Heeft je vriend je nog 'gezellig' wakker gemaakt vannacht? ;)

Deel Deze Pagina