Lol, inderdaad, het valt gewoon op als we een halve dag stil zijn Ik heb ook altijd erg veel gehad aan het "uitgerekend op" clubje. Heb er nog steeds leuke contacten door. Hier wat stiller omdat ik druk ben met werken. Druk aan mijn eigen bedrijf en sinds gisteren weer volledige groepen op de kinderopvang, dus het is even wennen. Daarnaast probeer ik m'n ei te vinden en daar heel goed gebruik van te maken Dus er wordt flink geknuffeld hier
Willen jullie ff meekijken? Controlestreep is wel lichter dan 6/6 (de bovenste), maar kan ik deze als positief bestempelen? Sowieso doe ik vanavond nog een testje. En je zal het altijd zien hè, juist vandaag werkt mijn vriend van 7:00 - 00:00 als het niet uitloopt Dus hij heeft nog wat te doen als hij thuis komt vannacht
Voor zo ver mijn kennis rijkt lijkt me deze positief (zegt de leek). Nou dat word een latertje hahaha Ik heb vanmiddag voor t eerst een ovutest gedaan. Was gewoon even benieuwd hoe het allemaal in zn werk gaat
Ik ben ook een leek, maar ik zou zeker zeggen positief. Tenzij het streepje wonderbaarlijk genoeg nog donkerder kan
Dat lijkt me inderdaad best gezellig, zou zomaar eens een kunnen dat ik daar een kijkje ga nemen. En 4 DPO.. ach één week verder en het zijn er ineens al weer 11.. @Jori88 Deze laatste ziet er al heel positief uit! Controlestreep is waarschijnlijk lichter omdat de rest van de 'inkt' naar de teststreep is Ik zou inderdaad straks en morgenvroeg nog even testen, grote kans dat je één deze dagen je ei hebt. Veel plezier!
Thnx! Klinkt ook wel erg logisch eigenlijk! Mijn vriend heeft nog geen flauw idee hoe laat hij thuis is, maar zou zomaar halverwege de nacht kunnen zijn. Maar hij heeft beloofd me wakker te maken haha
Oke.. sorry, ik heb een heel slecht hoofd. Maar ik kan nu dus minstens 8 foute manieren bedenken waarop ie dat kan doen
Hier 2 hele drukke dagen achter de rug met een nieuwe bewoner. Morgen en overmorgen gelukkig vrij van werk. Ik ga morgenochtend maar weer eens een testje wagen. Ben nieuwsgierig haha
@Jori88 zag eruit als een knaltest @pinklady Spannend! @Caya ik kan het aanraden. Heb veel gehad aan het clubje en nog steeds dagelijks contact met de dames (en heer) in de appgroep.
@Jori88 yeahh, mooie positieve ovulatietestjes! Heel veel plezier de komende dagen! @Lill hopelijk mag je je piek snel vinden! @pinklady spannend! *duim duim duim* Hier wat stiller omdat het echt even pittig is de afgelopen dagen met J. Ze zit enorm in de peuterpubertijd en vraagt zoveel aandacht en haar dwarse buien kosten zoveel tijd en energie. Ben zo tegen het einde van de dag echt uitgeput. Het klinkt nu allemaal negatief, maar ze heeft ook heel veel goede momenten hoor en als je dan haar mooie gelukkige koppie ziet met dat prachtige lachje, dan maakt dit alles weer helemaal goed ❤️️ Zou eigenlijk morgen gebeld worden door de gynaecoloog, maar ze had vandaag de uitslagen al en belde een dagje eerder. De uitslagen waren heel positief en ze verwacht dat ik net als vorige keer binnen een half jaar zwanger ben. Dus daar gaan we dan maar vanuit!
Dat klinkt als goed nieuws En die buien zijn heel herkenbaar. Die hebben we hier ook. Heel vermoeiend. Maar als ik zie wat ie ook leert op een dag. Niet normaal. Ze ontwikkelen nu supersnel, vind je niet?
Jazeker! Elke dag heb ik weer een paar momenten dat ik denk 'Huh, hoe dan?! Wat ga je hard en waar haal je het vandaan?'. Prachtig om te zien wel, echt zo lekker kinds dat ze worden
Ja hier net zo. A. Zei een tijdje geleden nog niet zo veel als leeftijdsgenootjes, nou dat heeft ie flink ingehaald. Momenteel leert ie 2 a 3 nieuwe woorden per dag. Hij zegt alleen nog steeds geen oma, vindt mn moeder jammer Pff, dames ik had gister even een beetje een dipje. Vorige zwangerschap overkwam me natuurlijk gewoon en daar heb ik ook wel moeite mee gehad. Maar gisteravond bekroop me ineens het gevoel dat het dit keer een keuze is om het te proberen, maar dat dat dus ook betekend dat het mischien niet lukt. En dat die teleurstelling wel hard aan zou komen omdat ik inmiddels helemaal gewend ben aan het idee van een kindje erbij. Is het normaal om je dit ineens te beseffen? Of ben ik weer zo'n piekeraar
@Twoflowers misschien ga ik inderdaad daar ook wel een kijkje nemen. Wie weet inderdaad ook wel erg leuk. Wij hebben maandag 6 juli de eerste afspraak bij de verloskundige. Even geduld dus nog hebben
Goed nieuws van de gyn! En herkenbaar hoor, de moeilijke periode op die leeftijd. Ik kon er altijd heel moeilijk mee omgaan. Ben wat dat betreft echt heel blij dat de jongens nu een makkelijkere leeftijd hebben. Dus waar begin ik eigenlijk aan? Hihi nee hoor. Vond dat achteraf ook echt weer een leuke periode. Maar als je er middenin zit kan het heel erg pittig zijn! Idd, is niet zo gek dat ze daar even heel pittig van worden! Maar vind het wel knap van je dat je er op die manier naar kunt kijken als je er middenin zit!
Aaah, nee hoor! Denk dat veel vrouwen die gedachtes wel eens hebben. Klinkt echt heel bekend! Zo denk ik; dat ik 2x snel zwanger raakte, zegt niks, want heb nu een andere partner, ik ben 7 jaar ouder, 2 heftige zwangerschappen achter de rug etc. Denk dat het gewoon een beetje bij de spanning hoort. Nu m’n ovutesten positief zijn, ben ik trouwens echt mega positief en rustig merk ik. Zo had ik het vorige maand in elk geval niet. Terwijl ik vorige week nog 2 avonden heb zitten huilen dat het vast allemaal niet zou lukken. Echt, die moodswings kunnen me gestolen worden
Hahaha. Nou ik ben blij dat ik niet de enige ben. Heeft je vriend je nog 'gezellig' wakker gemaakt vannacht?