Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje: Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 11 juni LiefenLeed - vierde kindje - ronde 2 13 juni Pinklady - vierde kindje - ronde 1 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 24 juni Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 2 Bloem - 27 jaar - eerste kindje - ronde 3 28 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 29 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 3 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 2 juli Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, Februari 2021 Caya - eerste kindje - Februari 2021 Wachtbankje (4), Zwanger (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ja eigenlijk wel! Merk wel dat ik vermoeider ben dan anders, gaf zelf het werk al de schuld Af en toe wat kleine steekjes in de onderbuik zo links en rechts, zeeeere borsten (bij rennen en het slapen op m'n buik vooral!) en ik heb het idee dat na de middag m'n buik opgezet is.. Loop dan ook haast m'n buik in te houden hier op het werk uit angst dat iemand het al zou kunnen zien Maar eigenlijk voel ik me best prima dus gelukkig
Fijn dat het gelukt is om eerder een echo te krijgen @Caya! Ik heb nú al een goed gevoel over deze ronde en we zijn nog niet eens begonnen Moet uitkijken dat ik niet teveel erin ga geloven.
Ik hoop dat er deze maand een hoop mensen zich mogen aansluiten in het roze ik ga in iedergeval voor jullie allemaal duimen
Sorry dames! Super druk geweest de afgelopen dagen Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Jammer, maar aan de andere kant ook helemaal goed. Vind het wel prettig om te weten dat mijn lichaam wel doet qua cyclus wat die zou moeten doen. Denk dat we afgelopen maand te vroeg en te laat waren met vrijen. Volgende maand nieuwe ronde Ga vanavond even bijlezen. Nu voor het eerst sinds tijden een ochtend alleen met mijn man in huis
Voorjaar/zomer 2020 zwanger worden lijstje:Novemberzes - 23 jaar - tweede kindje - start na eerste menstruatie NOD-lijst: 13 juni Pinklady - vierde kindje - ronde 1 18 juni Lin1608 - 37 jaar - tweede kindje - Ronde 1 20 juni Twoflowers - tweede kindje - ronde 2 24 juni Jori88 - 32 jaar - derde kindje - ronde 2 Bloem - 27 jaar - eerste kindje - ronde 3 28 juni Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 29 juni Josje85 - 34 jaar - eerste kindje - ronde 3 Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1 2 juli Sylva - 33 jaar - tweede kindje - ronde 2 7 juli LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - ronde 3 Onbekend TMR26 - 26 jaar - eerste kindje - ronde 2 LiefsteWens - 35 jaar - tweede kindje - ronde 2 na oefenperiode Lill - 31 jaar - tweede kindje - ronde 1 Amsy9 - 30 jaar - eerste kindje - Ronde 2 Zwanger: Chantaa89 - tweede kindje, Februari 2021 Caya - eerste kindje - Februari 2021 Wachtbankje (3), Zwanger (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Wow dat maakt dan wel veel verschil inderdaad! Nou heb ik wel dat mijn app al vanaf een week voor geschatte eisprong al steeds meer aangeeft dat je vruchtbaar bent/het nadert dus die hele week ervoor zijn er meestal al wat sessies Wat super leuk! Zijn het kinderen met een rugzakje waar je mee werkt of niet?
Nou was inderdaad echt mazzeltje toen! Eerste test meteen knaltest. Voor nu werkt een actiever weekje voor geschatte eisprong voor ons beter dan dat gehannes met testen. Dankjewel! Heb het met de huisarts overlegd en die was wel heel begripvol en meedenkend. Veel middelen mag je inderdaad niet als je een positieve test hebt maar aangezien wij wachten (tot nu toe lukt dat nog) tot ik een paar dagen overtijd ben wil ik niet iets schadelijks nemen. Hij gaf ook aan dan vanaf de eisprong tot nod inderdaad beter het zekere voor het onzekere te nemen en dus liever geen ibu.
Wat jammer! Maar wel fijn dat je cylus zo goed loopt! En heerlijk zeg, een ochtend samen alleen thuis! Helemaal prima dan toch! Meer op gevoel gezellig hebben, is denk ik ook een stuk leuker! Ja ik werk wel echt met kinderen met een rugzakje. Een deel ook niet, maar het meerendeel heeft toch wel veel meegemaakt of zit op het speciaal onderwijs. Nu weer een ochtendje met de peuters achter de rug en even aan het pauzeren tot ik met de kleutergroep mag werken op de BSO. Altijd jammer als het zo regent, dus we gaan maar lekker knutselen vanmiddag Verstandig om dan maar geen ibuprofen te nemen. Hopelijk is het een beetje te doen met de pijn voor je!
@Jori88 haha Waarschijnlijk ga je nu ook véél makkelijker om met de situatie als de derde richting de twee loopt. Je hebt het al twee keer meegemaakt en hebt dus al kunnen leren wat je wel en niet moet doen. Nu is het natuurlijk ook kind afhankelijk, maar de basis is er wel. Een kind van een ander is toch altijd anders dan een kind van jezelf. Met kinderen van een ander reageer ik ook anders dan dat ik naar J zou doen. Zodra jij eenmaal thuis bent heb jij ook helemaal niets meer met die andere kinderen, maar wel met je eigen kroost. Tijd vliegt idioot hard voorbij hè Ik hoop dat je gevoel gelijk heeft! @Caya wat superfijn dat je toch eerder voor een echo mag komen. Dan komt het wel héél dichtbij zo! Die spanning voor de echo is begrijpelijk, is ook enorm spannend! Op naar een mooi klein frummeltje met een mooie kloppend hartje! Grappig dat jij ook zo'n goed gevoel hebt over deze ronde, hopelijk heeft jouw gevoel ook gelijk! @LiefenLeed wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat je cyclus klopt. Geniet van de tijd alleen met je man! @BloemNH goed om te weten, dan ga ik daar ook maar rekening mee houden! Ik heb hier eigenlijk een beetje een soortgelijk iets als @Jori88 en @Salvatore alleen was dat gevoel met een maand in mei al. In mei zei m'n gevoel dat er iets was met juli. In 2017 had ik exact zoiets in augustus. M'n gevoel zei toen: augustus en september worden hem niet, in oktober ben ik zwanger en dit klopte. Nu heb ik sinds vandaag steeds de getallen 2 en 7 in m'n hoofd spoken. Alleen durf ik wat ik hierbij denk niet zo goed uit te spreken omdat ik het niet wil jinxen Edit: en ook niet als een compleet gestoorde wil overkomen
Haha ach ik snap het wel. Ik heb het juist andersom. Dat ik denk: oh zul je zien dat mijn piek is als t totaal niet uitkomt. Zoals zaterdag ( 's avonds een feestje) of volgende week vrijdag (A jarig). Voorgevoel is niet gek toch? Als t uitkomt is t mooi gewoon niet letterlijk typen dan jinx je niks @Salvatore en @Jori88 hopelijk hebben jullie gelijk ik duim voor jullie
@Jori88 Dat lijkt me ontzettend dankbaar werk! Een vriendin van mij werkt in het speciaal onderwijs met echt hele zware gevallen en wanneer ze dan toch iets kan leren of helpen wat de ouders soms niet lukte geeft dat haar zoveel voldoening.. @Sylva Graag gedaan! Fijn zo'n meedenkende dokter. Oh dat zou toch te mooi zijn als je voorgevoel weer klopt
Hey allemaal, hier nog steeds krampjes in mijn onderbuik en nog steeds geen bruin of rood verlies. Begrijp er niks van. Ik wacht gewoon nog maar even een paar dagen af. Heb nu al 2 witte testen gehad deze week...
@pinklady bij mij waren aanhouden krampjes goed en ik was daarnaast best wel moe Ik ga voor je duimen dat het bij jou ook positief is