@Lill het is sowieso een oefenronde, maar hoe dan ook het is een ronde! Ben erg benieuwd naar je testje van morgen. @Salvatore ziet er inderdaad uit dat je je piek gemist hebt. Mijn testje is iets donkerder dan die van gisteren. Dus ik ga voor de zekerheid vanavond nog een keertje testen.
Wel vroeg dan dit keer. Ik zit nu op CD14 gerekend vanaf de eerste volledige menstruatie dag. @Sylva zou jij in mijn plaats morgen nog testen?
Oh ja, sorry. Dat had ik even gemist. Vervelend dat het pijnlijk was. En ach, zolang ie op de goede plek zit is er altijd een kans
Hahahahaha, zo bedoel je het wellicht niet. Maar ik lees hier "Zolang je in het juiste gat zit" @Salvatore Balen dat het pijn deed, dat is ook niet echt fijn dan. Als ik jou was zou ik toch nog even doortesten voor de zekerheid. Zeker als je piek anders wel aan de vroege kant zou zijn @Sylva Yeah, je ei gaat eraan komen. Hopelijk is ie vanavond weer wat donkerder!
@Salvatore je kan er voor de zekerheid zeker nog eentje doen, maar ik verwacht echt dat je je eisprong al hebt gehad en de pijn die je gisteravond voelde de laatste groeispurt was. @Lill ik denk morgenochtend en dan zoals verwacht donderdag m'n eisprong. Deze zijn inderdaad van Zwanger&Kids. @Jori88 yes, hoop het ook. Hoe is het bij jou? Geen bruinverlies meer gehad? Hoe voel je je verder?
dat is wel heel plat Wel waar natuurlijk, maar wel heel plat Hoe is het bij jou? Nog steeds een goed gevoel?
Ik had dezelfde interpretatie Morgen ga ik nog een testje doen, maar gezien de pijn verwacht ik toch dat ik een vroeg ei had deze maand. Hopelijk hebben we het weten te benutten. De pijn is gewoon nog steeds niet helemaal weg. Ik heb wel vaker ovulatiepijn gehad maar dit is echt heftig.
@Salvatore wat zegt je gevoel? Heb je je eisprong al gehad of gaat hij nog komen? Had je vorige maand niet ook nog napijn of was dat iemand anders in ons groepje? @Lill heb jij nog getest vanavond? M'n testje van vanavond was nog niet positief, maar dat zal hij morgenochtend zeker wel zijn!
Ik vind het moeilijk te zeggen, maar ik heb zo'n vermoeden dat het geweest is ja. Nog steeds last van krampen rechtsonder . Naar mijn idee heb ik het niet eerder zo erg gehad. Maar ik heb een slecht geheugen
Jup. En hij zag er net zo uit als vanmiddag. En vanmorgen. En gisteren. Begin er nu een beetje geirriteert van te raken. Hebben vanmiddag de eerste inseminatie gedaan en voor mn gevoel moet die piek er ook echt wel aan zitten te komen. Maar wat als ik er nou gewoon helemaal naast zit en het nog een week duurt ofzo. Jouwe ziet er al goed uit
Je test kan echt uit het niks ineens knallen dus wind je er niet teveel over op geduld wordt beloond! En er kan maar vast een voorraadje klaar liggen!
@Salvatore lastig en behoorlijk vervelend zo.. Hopelijk voel je je morgen een stuk beter. @Lill he getsie.. Kan me goed voorstellen dat je er nu wel klaar mee begint te zijn. Maar positief blijven, hij komt echt hoor! Je donor zou een eventuele derde keer niet erg vinden toch? Laat die test maar snel knallen, dan heb je duidelijkheid! @Caya jaaahaaa! Hij komt, hij komt..
Wat goed! En zoals de rest zegt kan hij ineens pieken. Hoe voelde je je eronder? Dit is voor jou ook nieuw toch? Duimen dat je testjes snel oplopen
Een beetje ongemakkelijk haha. Alles is inderdaad nog nieuw. Vind het lastiger dan ik had gedacht om t allemaal zo te plannen enzo. Nee evt zouden we ook nog een 3e keer kunnen plannen als dat nodig mocht zijn. Ik wil idd gewoon graag wat duidelijkheid vooral 3 dagen bijna dezelfde testen is niet echt duidelijk. Benieuwd hoe die van jou eruit ziet vandaag Ik weet het weet ook niet waarom het me ineens zo irriteerde Hoe gaat het met jou? nog last van kwaaltjes ?
Hoi! Ik kreeg helemaal geen meldingen meer! Dat gebeurt nu al voor de 4e keer. Het is (bijna) loungebank tijd @Lill, @Salvatore en @Sylva Hoe voel jij je @Jori88? Nog een paar dagen!