Wow dat je dat geduld kunt opbrengen, respect! Ik heb vandaag nog aan je gedacht, heb gewoon spanning voor jou Welkom! Zou jij ook jezelf op de lijst willen zetten?
Voorjaar/zomer zwanger worden lijstje: Salvatore - 35 jaar - tweede kindje - juni start - ronde 0 BloemNH - 26 jaar - eerste kindje - april start - ronde 1 Sylva - 33 jaar - tweede kindje - mei/juni start - ronde 0 LiefsteWens - 35 jaar- tweede kindje- april /mei start (eigenlijk al wel eerder maar nu vh echt- ronde 1 Caya - 32 jaar - eerste kindje - april (eerder al maar onderbroken vanwege wegblijven menstruatie) - ronde 1 Twoflowers - 27 jaar - tweede kindje - start Mei Chantaa89 - 31 Jaar - tweede kindje - start Mei/Juni - ronde 0 LiefenLeed - 34 jaar - vierde kindje - start april/mei NOD-lijst: April: BloemNH - +-25 April Mei: LiefsteWens - +- 12 mei Wachtbankje (1), Zwanger (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
Wauw een 4e! Wat leuk! Hahah ah lief! Ik had liever allang getest maar man wil niet elke maand voor nod al gaan testen. Hij zegt als het uitblijft dan testen we wel Dinsdag is al een dealtje Misschien als het langer zou gaan duren dat we eerder testen maar nu willen we proberen er niet teveel mee bezig te zijn alhoewel mij dat slechter lukt haha
Spannend hoor ! Ik hoop het voor jullie dat jullie dinsdag kunnen gaan testen. En hopelijk dan ook gelijk goed nieuws. Ik zou denk ik ook niet zolang kunnen wachten. De vorige keer wist ik achteraf exact dat ik zwanger was met die kennis van toen weet ik eigenlijk wel wanneer ik wel of niet hoef te testen. Maar of ik straks zolang kan wachten is nog maar de vraag.
Jazeker!! Zo fijn om hier open te kunnen praten waar je de eerste weken anders toch naast je partner weinig mensen inlicht terwijl die weken juist zo spannend zijn. Interessant dat wanneer je dus vaker zwanger bent je dingen herkent. Ik heb me wel ziek en raar gevoeld een aantal dagen maar dat is ook wel weer weg dus we zullen zien. Hou jullie op de hoogte
Ik heb ze toevallig ook gekocht. De condooms waren hier op dus we staan nu in de tweestrijd toch nu beginnen of toch nieuwe halen. Ik slik de pil namelijk niet meer sinds we in 2017 stopte om voor eerste kindje te gaan. Ik heb 2 weken geprobeerd aantal maanden na geboorte, maar ik werd er geen prettig persoon meer van . Misschien gaan we er toch nu al eerdaags beginnen.
Dit topic is enorm slecht voor de kriebels Vooral ook omdat een aantal van jullie twijfelen om toch iets eerder te beginnen. Bij mij neemt de wens al een week de bovenhand en ik zit nu echt stiekem af te tellen naar het moment dat ik ongesteld wordt en we ervoor kunnen gaan. M'n zorgen en twijfels zijn er nog steeds, maar die worden steeds minder en minder. Vraag me af of dat over een week toch weer anders is. Hier m'n piek trouwens niet kunnen vinden, ik denk teveel gedronken tussendoor Vergat steeds dat ik 2 uur niet moest drinken voor het testen @BloemNH ik vind het zo knap dat je blijft wachten tot dinsdag! Ik kan dat echt niet hoor, ook al zou m'n partner zeggen dat ik moet wachten tot NOD. Dus petje af voor jou Hopelijk beloond het wachten jullie met een prachtige test! Ik weet hier helaas ook precies wanneer ik ongesteld ga worden omdat ik rond 9/10 dpo al bruinverlies krijg. Maar bruinverlies kan natuurlijk ook nog innestelingsbloed zijn.. Dus tegen beter weten in altijd vanaf 10 dpo gaan testen @LiefenLeed welkom! Natuurlijk mag je meeschrijven. Wat leuk dat jullie voor een vierde kindje gaan. @Salvatore spannend! Dat is een mega stap dichterbij er echt voor gaan @Chantaa89 oehhh dat is helemaal spannend! Ben benieuwd wat jullie besluiten te doen
@Salvatore Dan wordt het inderdaad wel echt! @Chantaa89 Waarom zou je graag nog willen wachtten? @Sylva Welke testen gebruik je? Hier neemt de twijfel/spanning juist weer wat toe Na maanden van wikken en wegen eindelijk besloten mijn spiraal er uit te laten halen. Had zelfs al een eerder een afspraak staan, maar toen was ik op dat moment zo ontzettend gespannen dat we op het laatste moment hebben gecanceld. Mijn man heeft er geen last van, maar ik blijf maar denken: wat als hij/zij niet helemaal gezond is? Moeten we niet gewoon dankbaar zijn met wat we hebben...
@LiefenLeed Omdat ik door het corona virus toch een beetje twijfel. En omdat ik stiekem dit voorjaar/zomer zin had om al die leuke dingen te doen met onze dochter. Sprookjeswonderland, camping, zwembad op vakantie lekker even genieten van met zijn drieën zijn. Vorige jaar takelde we deze maanden weer net een beetje op uit een nare periode. Daarom had ik dus zo zin in dit voorjaar en onze vakantie in mei. We weten nooit hoelang duurt voordat we in verwachting zijn maar de vorige keer was dat al in ronde 2. Vandaar dat ik nu in een tweestrijd sta door dat hele corona gebeuren. De ene kant door te wachten neemt het onrust weg van de corona crisis. Maar het kan ook nog wel maanden duren en heb ik straks spijt dat we wachten. Stiekem willen we wel heel graag een tweede kindje, maar we hadden beide ook zoveel zin om even onbezorgd te genieten met zijn drieën Maar door dit forum neig ik er wel steeds meer toe om nu gewoon te beginnen. Voor mijn gevoel is 2020 toch al verloren. En alle berichten van de verloskundige stellen mij wel gerust dat een zwangerschap veilig is. Alleen hopen dat tegen die tijd mannen weer mee mogen naar de echo. En dat je niet tot 12 weken hoeft te wachten op je eerste echo.
Snap je overwegingen wel. Maar inderdaad: je weet niet hoe het loopt qua zowel planning als Corona. Wellicht zitten we nog tot eind dit jaar met beperkingen qua vrijheid? Misschien is het ook wel snel afgelopen? Geen idee... Alleen jullie weten wat voor jullie goed voelt
Die van Zwanger&Kids. Normaal gaat het daar feilloos mee, maar ik had ook wel echt hele waterige urine de afgelopen dagen. Dus volgende maand doen we het gewoon goed Maak je je dan zorgen om de gezondheid van de baby door het coronavirus of vanwege iets anders? Wel heel vervelend natuurlijk dat je daardoor zoveel twijfels krijgt of je dit nou wel of niet moet doen. Net als je er zo naar uitkijkt, dan begint je hoofd weer met malen. Enorm herkenbaar. Soms zou het even in de toekomst kunnen kijken dingen zoveel makkelijker maken. Ik snap je helemaal, maar je weet niet of het nu allemaal weer zo soepel verloopt als de vorige keer. Hier was het in ronde 5 raak, maar ik ben me er zo bewust van dat dit puur geluk is geweest en dat dat echt niet hoeft te betekenen dat het straks weer zo makkelijk zal gaan. Dat je vanwege corona twijfelt is niet gek, het is ook echt een rare en nare periode. We weten niet hoe lang dit nog gaat duren en wat er nog allemaal komen gaat. Dat onze mannen niet mee mogen naar de echo's zin me ook niet. Ook wij hadden hier ook zo graag nog dingen met z'n drieën willen doen Dierentuin, zwemmen, nijntje museum, monkeytown, veel naar de kinderboerderij, weekendje Texel en een weekje Frankrijk. Het is gewoon klote Maar wie weet zijn een hoop van deze dingen straks met aangepaste maatregelen alsnog mogelijk. Volg je gevoel en dan komt alles uiteindelijk vast en zeker goed.
Jaa wat fijn! Ook dat soort “voorbereiding” gaf al iets meer rust bij ons ipv het gevoel van alleen maar wachten