Zwanger worden vanaf voorjaar/zomer 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Hopeful89, 3 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @BloemNH jazeker! Heb nu zelfs de hoop dat hij deze keer echt goed knal positief kan zijn in plaats van de streepjes even donker. Ik heb geen idee waar het aan lag, maar ik kreeg ze vorig jaar tijdens een proef periode ook niet knal maar alleen even donker. Best jammer.. :rolleyes:

@Lill oh, maar dat is super fijn dat die derde mogelijkheid er wel is. Dat geeft je misschien ook even wat ademruimte zodat je niet helemaal in de stress zit als je toch te vroeg aan het insemineren bent. Drie dagen dezelfde resultaten is ook gewoon niet tof.. :$ Hopelijk is je streepje aan het einde van de ochtend een stuk duidelijker en volgt je knaller/eisprong héél snel! :thumup:

@Twoflowers jajaja! :D Kan niet wachten om weer plaats te mogen nemen. Ik wacht met smart op jouw testje! :D

BloemNH vindt dit leuk.
  2. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Weet ik ook wel :)

Dank jullie allemaal voor het perspectief dames. :roflmao: soms heb ik dat even nodig.
    Verder ben ik best gezellig hoor :oops:

Sylva, Salvatore, pinklady en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Lill niet zo gek doen hoor! *knuffel* Het is nieuw, het is spannend, je weet niet wat je cyclus doet, je wilt graag dat je goede kansen hebt en dat doet wat met je! Volkomen logisch en begrijpelijk vind ik. Het komt goed!

Lill vindt dit leuk.
  4. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @Twoflowers als mijn test vanmiddag nog lichter is ga ik op de loungebank zitten :D

@Lill Wat moet het gek zijn zo'n eerste keer insemineren! Ik hoop echt dat je test snel duidelijk is. Welke gebruik je?

5. Caya

Caya Actief lid

6 apr 2020
    134
    156
    43
    Vrouw
    @Lill Ik herken je frustratie wel hoor, ik heb de vorige cyclus heeuul veeuul testjes gedaan voordat ik m'n piek gevonden had.. lang leve de onregelmatige cyclussen in mijn geval. (Zie waslijst hieronder)

Ik voel me best goed, slapen is alleen een drama. Vannacht om 4:00 wakker om te plassen en sliep pas weer tegen 5:00. Vandaag van 8:00 - 20:00 werken dus dat wordt bikkelen..:rolleyes:

Omdat ik.me heb aangemeld bij moeders voor moeders mocht ik daarvoor nog een zwangerschapstest doen, blijft prachtig zo'n tweede streepje :D

Bijgevoegde bestanden:

Lill, BloemNH, Twoflowers en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Caya succes vandaag!! Super mooi streepje hoor op je MvM test!! Die wil ik ook weer!! :D

7. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    Leuk dat je aan MvM meedoet @Caya.
    Ik wilde nog vragen wie daar aan mee gaan doen van dit groepje.

Ik heb het de vorige keer gedaan, en vond het best gedoe soms. Maar nu ik vorige maand hoorde dat ze heel weinig zwangere dames hebben momenteel wil ik toch weer mee gaan doen.

Sylva en Lill vinden dit leuk.
  8. Twoflowers

Twoflowers Actief lid

20 apr 2020
    197
    163
    43
    Vrouw
    @Sylva Er komt eindelijk een beetje beweging in deze testen:rolleyes: ik kwam er achter dat ik niet de gevoelige heb gekocht, vandaar dat de clearblue en predictor het wel al doen. Het is nog steeds niet heel denderend maar de bovenste is van 8/9 dpo, de middelste is van gisteravond 10/11dpo en de onderste van vanochtend 11/12 dpo. Het is niet heel duidelijk meer na uploaden. Hoop dat het oploopt. Als ik alleen met deze had getest had ik trouwens vandaag pas een positieve test gehad:p

Bijgevoegde bestanden:

9. Twoflowers

Twoflowers Actief lid

20 apr 2020
    197
    163
    43
    Vrouw
    Ik ga vandaag een predictor halen om de oploop te zien met het eerste testje en die van nu. Dat vind ik wel spannend hoor! Die moet wel opgelopen zijn. Maar de sensitest wordt ook langzaam positief dus ik ga nu van het positieve uit:p

Sylva, Salvatore en Lill vinden dit leuk.
  10. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Lief ❤ dankje :)

Lekker chillen op de loungebank :)
    Ja het is heel raar om te doen. Weinig romantisch aan in elk geval.
    Ik gebruik die van sensitest, maar als deze op zijn denk ik dat ik die van Zwanger & Kids bestel, die zijn volgens mij ook gewoon goed.
    Welke heb jij?

Dat is idd ook een flinke lijst. Maar voor een goed doel ;)
    Goed dat je meedoet aan MvM. Ze hebben een enorm tekort las ik laatst. En die testen zijn idd ook altijd mooi om te zien. Heb die van A. Ook nog :)
    Werd op gegeven moment alleen zat van op dat kannetje piesen. Maar ga t bij een volgende zwangerschap wel weer doen.

Sylva en Salvatore vinden dit leuk.
  11. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Grappig dat daar zo veel verschil in kan zitten he? De predictor was idd veel duidelijker dan die sensitesten

12. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    #1392 Salvatore, 17 jun 2020
    Laatst bewerkt: 17 jun 2020
    Ik heb ze van Telano en wil voor de volgende ronde (als die komt) de 2besure bestellen. Die zijn net iets goedkoper dan zwanger en kids, en heb ik goede ervaringen over gelezen. Edit: ik ga toch voor zwanger en kids. Daar krijg je midstream zwangerschapstesten bij en dat vind ik leuk om te bewaren :)
    En ze zijn op die manier niet duurder. Al vind ik 50 tests wel veel :roflmao:

Ik was dat kannetje en elke keer denken om die flessen buiten te zetten ook echt zat :roflmao:

Lill en Sylva vinden dit leuk.
  13. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    @Lill Hahaha ja het is erg plat, maar plat zijn zit ook wel een beetje in mijn karakter. Sorry ;)
    Ik begrijp je ergernis over de ovutesten. Kan me voorstellen dat nog flink zoeken is naar hoe je cyclus werkt. Super spannend zeg, dat je al geinsemineerd hebt. Hoe vond je het om de donor te zien?

@Salvatore Vervelend dat je zo'n pijn hebt zeg. Ik heb dat zelf eigenlijk nooit rondom mijn ovulatie. Dus herken het niet. Hopelijk zakt het snel weg!

@Sylva Ben benieuwd of je vandaag een echte piek hebt op je testje!

@Twoflowers Stom he van die meldingen. Als je niet alle berichten hebt gelezen voor je het wegklikt, krijg je dus geen meldingen meer. Ik raak daardoor ook vaak een topic "kwijt".
    Wat goed dat je testen nu toch wel goed oplopen. Er zit echt veel verschil in testen idd!

@Caya Wat een mooie MvM test! En super goed dat je eraan mee doet. Ik heb het de vorige 2 keer ook gedaan. Bij M3 helaas maar heel kort, omdat ik HG kreeg en van een slokje water al moest overgeven. Ik kon het toen echt niet meer opbrengen. Maar ben zeker voornemens het de volgende keer gewoon weer te doen!

Hier gaat het nog helemaal goed hoor. Lief dat jullie er naar vragen! Ik heb geen bruinverlies meer gehad. Zit nu 6/7 DPO. Dus gaat vanaf nu wel spannend worden! Ik heb alleen last van een wat drukkend gevoel onderin mijn buik. Maar er speelt ook wel wat rondom mijn oudste zoon op zijn BSO. Dus misschien heeft dat wel met spanning te maken. Verder geen klachten. Wel nog steeds een heel goed gevoel over deze ronde, maar kan niet uitleggen waar dat gevoel vandaan komt ;)

14. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    @Jori88 ik voel mijn eisprong ook niet altijd. Vraag mij momenteel ook af of er niet iets anders is. Maar het is nu bijna weg.

Wat vervelend dat het niet lekker gaat op de BSO.

15. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Hahaha ja dat had ik dus ook. Helemaal omday ik toen op t flat woonde.
    Wel grappig, paar maand later zag ik weer van die kannetjes staan dus wist ik dat er iemand in mn flat zwanger was.
    Maar dat dus ook, iedereen die die kannetjes kent weet het meteen.

16. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Hahaha ja platte humor hou ik ook wel van. Dus kan er wel om lachen.
    Het was een beetje ongemakkelijk, zoals op een 1e date manier. Maar ach, hij is verder wel precies zoals verwacht :)

Spannend zeg, wanneer wil je gaan testen?
    Rot dat het niet lekker gaat op de BSO :( heel ernstig?

17. Lill

Lill VIP lid

24 aug 2008
    10.252
    6.909
    113
    Vrouw
    Net telefoontje gehad van mn uitstrijkje. Alles in orde. Hpv weg, pap weg. Helemaal schoon :D

18. Sylva

Sylva VIP lid

23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    @Salvatore heb hier vorige keer ook meegedaan met MvM, maar moest helaas stoppen met 13 weken omdat ik een blaasontsteking had waar ik niets van merkte. Kwam er toevallig achter doordat ik urine moest inleveren bij de vk ter controle. Vond het ook wel een gehannes, vooral de geur van urine in die containers doen wekte enorme braak neigingen op. Toch wil ik ook weer gaan meedoen! :thumup:

@Twoflowers wauw.. :eek: De kwaliteit van die gewone sensitest dipsticks is hard achteruit gegaan zeg o_O Had eigenlijk verwacht dat je wel een heel mooi en duidelijk streepje zou hebben aangezien je predictor al een mooi streepje had. Heb vorige keer ook met de gewone getest en dat was prima te doen. Ben benieuwd naar je predictor van vandaag! :thumup:

Ga maar even een set gevoelige dipsticks bestellen dan en vanaf nu daarmee testen. Mocht ik dan op de gevoelige een streepje hebben, dan doe ik meteen een testje met de gewone. Echt benieuwd naar het verschil en die ga ik dan uiteraard met jullie delen! :thumup:

@Jori88 nog een uurtje en dan weten we het! :thumup:

Rot dat het op de BSO niet zo lekker loopt :( Hoop echt dat je gevoel goed zit! :thumup:

@Lill jaaaaa wat super goed nieuws!! :D

19. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Gelukkig is het bijna weg. Soms wet je ook gewoon niet precies waar de pijn vandaan komt..

Lol ja, herkenbaar. Ik heb gelukkig bij mijn huis wel een goede verstopplek in de tuin. Al denk ik dat mijn buren het toch direct weten als ik zwanger ben. M'n buurvrouw is m'n beste vriendin, lol. Die ziet het gelijk aan me verwacht ik :rolleyes:

Gelukkig is hij wel precies zoals verwacht!
    Ik wil met Vaderdag gaan testen :) Ben dan 10/11 DPO.

Best ernstig wel ja, ik overweeg hem zelfs over te plaatsen naar een andere. Maar moet nog even kijken of ze plek hebben en eerst een gesprek aanvragen bij de huidige om dingen echt goed uit te spreken.

20. Jori88

Jori88 Bekend lid

26 apr 2020
    610
    497
    63
    Vrouw
    Wat een goed nieuws!! Klaar voor een baby dus, die baarmoeder van je ;)

Ik krijg vrijdag de uitslag van m'n uitstrijkje. Ben benieuwd!

Lill vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina