Ja, dat klopt. Heb dat ook vaker langs zien komen. Spannend hoor, ik duim heel hard voor je! Op naar twee roze streepjes voor ons beide op zaterdag! Dat is mooi ruk zeg Vind ik niet leuk... Ik ben zo moe vandaag dat ik tijdens m'n yoga in slaap ben gevallen in de laatste 5 minuten ontspan fase. Werd ineens wakker gemaakt door m'n dochtertje die boven op de deur aan het kloppen was omdat ze klaar was met slapen en naar beneden wilde
Ze feliciteerde mij. Ik vroeg waarom ze zei "omdat het gestegen is ten opzichte van de vorige keer" Ik zei "maar dat is juist niet goed" Er was gisteren wat te zien in mijn baarmoederwand. Ik ben zo bang dat dit nu een bbm zwangerschap is. Kut zooi Ik ben zo bang nu en heb uit paniek mijn moeder gebeld. Die komt nu hierheen
Oh nee zeg.. Snap dat je daarvan in paniek raakt. Maar als dat het geval is dan zijn ze er wel vroeg bij nu. Wat heftig. Hoe nu verder dan?
Ik heb echt geen idee. Ik word zo terug gebeld. Ik heb er een hard hoofd in. De gynaecoloog van gisteren wist niet wat hij zag en dat het niks was. Hij heeft ook nog een paar keer gekeken of t in de baarmoeder zit of niet. Ik ben even helemaal in de war. Ook omdat ik gewoon echt niet zwanger zou kunnen zijn zonder eisprong en met hcg
Oh, word net gebeld. Moet nu naar t ziekenhuis toe. Dus ik wacht nu op mn ouders ivm mijn zoontje en dan ga ik rijden.
@Lill als de innesteling op 6 dpo was, dan test ik op zaterdag pas positief. Dus ik ga pas zaterdag testen @novemberzes shit zeg Ik hoop echt voor je dat er niets geks aan de hand is.
@novemberzes hoe is het daar? Wat een rollercoaster! @BloemNH en @Sylva ik duim voor jullie Vandaag mijn eerste dag gehad. Kwam even tijdens de koffie ter sprake of ik het bij 1 kindje ging laten. Ik zei dat ik voorlopig nog geen 2de wil
Zaterdag word een spannende dag in deze groep Ik had vandaag een rare dag in mn lijf. Maar nadat ik gister zo overtuigd was dat ik ongesteld ging worden denk ik gewoon dat t niks is en ik mezelf gek maak. Daarnaast zou ik volgens mij nog helemaal niet ver genoeg zijn om symptomen te hebben. Dus... ik ben gewoon gek