Gaan voor een nieuw wondertje deel 3!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gootje1988, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
  2. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Trouwens ook weer een tegenvaller, m'n auto maakte al een tijdje een raar geluid met gas geven maar zaterdag kon ik mijzelf niet eens meer horen praten zoveel herrie :oops: dus gelijk door naar garage, blijkt het de uitlaat te zijn bij de katalysator... 600 euro om te maken :oops:
    Voor mijn ford ka met een deuk in de deur is het teveel geld vooral met de gedachte dat die ook nog voor apk moest in december....
    In ieder geval een nieuwe auto gekocht dus super happy! Een susuki Swift 1.3 shogun. Even een upgrade dus hahaha hopelijk is die half november klaar want ze hebben het erg druk
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  3. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    Het topic is weer actief en meteen moeten we deel 3, zo gaat het wel snel.

    Balen van je auto @Gootje1988

    Fijn dat het drinken weer beter gaat @Meisje93. Ze zal wel ineens alles in een keer gaan doen straks. Probeert ze wel te tijgeren als ze op haar buik ligt?

    Ons meisje is flink aan het kletsen en begon net ineens te zingen. Voetje voetje wat ga je doen. Zo schattig. En ze noemt zichzelf steeds ienimienie muisje haha
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  4. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Ja gaat hard hé!

    Nou vond het ook echt moeilijk om m'n auto te laten staan daar... Was mn eerste auto.. :oops:

    Wauw wat knap zeg! Ik vind die stemmetjes altijd zo ontzettend schattig.
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 oei dat is zeker een tegenvaller!

    Ja wie weet haha @Leolove
    Nope ook niet. Ze begint nu wel naar dingen te grijpen als ze op haar buik ligt. Dus er is een vooruitgang.

    Ah wat leuk en superschattig inderdaad.
    En al erg knap dat ze kan zingen.

    @Gootje1988 in principe krijgt ze 1 zakje per dag. Heel soms schiet het er bij in. :oops:
     
  6. Rapunzel

    Rapunzel Fanatiek lid

    14 dec 2012
    4.169
    5.717
    113
    Haha, toch nog een deel 3 :p

    @Gootje1988 balen van je auto! Maar een nieuwe is dan wel weer leuk, moest um even googelen hoor :D

    @Meisje93 ach wie weet gaat ze straks ineens heel hard, nu is ze nog lekker baby toch.

    @Leolove aah wat schattig! N. is niet zo duidelijk, die heeft een hele eigen taal :rolleyes:
     
  7. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Daarom @Rapunzel
    Als ze 2 is zal ze vast wel lopen. :roflmao:
    Aan de kant van mijn man waren er meer kindjes erg traag. 2 neefjes gingen pas met 21 en 22 maanden lopen. :eek:

    Fijn weekend iedereen! Nog plannen?
    Hier vrij weinig, eigenlijk morgen een kinderverjaardag. Maar E heeft de waterpokken. Ze zijn wel al aan het indrogen gelukkig.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  8. Gootje1988

    Gootje1988 Fanatiek lid

    5 apr 2017
    4.844
    2.838
    113
    Oké wanneer mag je gaan afbouwen of is dat het komende jaar nog geen sprake van?

    Oh balen van de waterpokken! Zo zielig altijd die jeuk maar gaat al de goede kant op dus.

    Hier druk. Avond diensten en als ik thuis ben spullen inpakken, opruimen en schoonmaken. Aurely laatste nachtje gehad in de flat, vandaag gaat ze naar m'n schoonouders voor een hele week ( we zien d'r wel elke dag vanaf maandag) dus geen normaal rustig weekend hier.
    Vandaag word ook onze oude eethoek, salontafel en een stoel opgehaald. Heb die weg gegeven aan mensen die geen geld er voor hebben. Hun blij, ik blij ;)

    Ja nieuwe auto is zeker leuk maar mis m'n oude auto wel. Hahaha ik had er ook nog nooit van gehoord tot ik die auto zag toen was ik op slag verliefd. Ook mooie kleur heeft die.

    Fijn weekend iedereen! Ik ben denk ik de komende ruime week afwezig.
     
  9. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Gootje1988 niets over gezegd, moest zelf maar een beetje kijken wat ze nodig had en hoelang.
    Vaak komt de stoelgang vanzelf goed op gang als ze gaan lopen etc.

    Ze heeft geluk, ze zit er niet helemaal onder. En heeft er weinig last van. :)
    Merk eigenlijk alleen dat haar energie wat lager is.

    Heel veel succes met het inpakken, schoonmaken etc.
     
  10. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.954
    1.585
    113
    @Meisje93 gelukkig heeft ze er geen last van. Is F nog niet aangestoken?

    @Rapunzel ja ik vind het echt heel schattig. Ze kan zich ook al echt goed duidelijk maken ook al zegt ze de woorden nog niet helemaal goed natuurlijk.
    Hoe is het de kleine uk in je buik? Voel je hem al?

    @Gootje1988 oh druk zo'n verhuizing he. Maar je krijgt er lekker veel ruimte voor terug.

    Hier een rustig weekend. Vorig weekend heel het weekend met schoonouders en schoonbroer en zusje weggeweest dus nu even alles doen wat in huis is blijven liggen.
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Leolove nog niet. Maar heb wel de bibbers want volgende week maandag gaan we op vakantie. En zou zo vervelend zijn als ze het dan heeft... :$
    Vooral als we dan niet met het gezin kunnen zwemmen.

    Maar we gaan het zien. Meestal is de incubatietijd +/- 2-3 weken.
    Dus kans is wel aanwezig dat het dan precies is.. :|
    E. Kreeg nl. de eerste pokjes afgelopen zondag.
     
  12. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    Mijn god alweer het 3e deel. wat gaat dat snel al zijn we allemaal niet meer zo heel actief hier.

    @Meisje93 ja ben der ook echt heel blij mee dat ze nu gewoon weer lekker slaapt. ze word niet meer wakker snachts. Zo heerlijk om weer door te kunnen te slapen.
    Lopen gaat ook echt goed. wel een beetje nog als een houte hark en kiept vaak om haha maar dat maakt niet uit, ze vind het zelf ook prachtig. een big smile op haar gezicht te zien als ze loopt :D

    Ohh ja dat klinkt inderdaad alsof ze zich verveelt. hier ook iemand die ookn iet met lang iets kan spelen. ja tv kijken de hele dag dat kan ze wel. maar denk dat ze aan school toe is inderdaad. erna merk je ook wel dat ze savonds een stuk meer moe zijn. ze hebben dan meer uitdaging de hele dag door.

    Fijn dat het met de ontlasting nu beter gaat en met de flessen. je maakt je dan toch wel zorgen als dat niet goed gaat.
    Hier was L ook zo langzaam indd. ze is nu sinds vandaag alweer 20 maanden maar loopt ook net 2 weken. maakte me ook altijd wel zorgen dat ze niet zo snel was maar als ze het door had dan ging het ook goed. op een begeven moment heb ik het los gelaten dat ze niet zo snel als E is. Omdat de eerste dan snel is dan vergelijk je het daar elke keer ook mee. maar uiteindelijk komt het allemaal goed ;)

    Owjee dat is balen de waterpokken. daar kunnen ze zo ziek van zijn. Kan ze er wel redelijk vanaf blijven? hopelijk knapt ze snel weer op.
    Hopelijk blijf de andere mup het bespaard voor de vakantie. Hier had ik ook gedacht een beetje gehoopt dat L ze afgelopen jaar met E ook kreeg maar helaas dan waren we er vanaf.


    @miniVosje gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. beetje laat.

    Leuk he die hapjes geven :D daar keek ik ook elke keer naar uit. al denk je dan wel alweer owjee ze zijn alweer 4 maanden wat vliegt de tijd.

    @Leolove ohh ja leuk he als ze eenmaal gaan kletsen en zingen :D zo leuk om te horen. hier L ook vaker in bed smorgens of somds midden in de nacht dan hoor ik der vertllen en kei hard lachen. heeft dan de grootste lol met zichzelf :p

    @Gootje1988 ohjaa dat is dan balen ja als je je autotje al zo lang hebt. maar €600 uitgeven aan die is dan idd veel ja. Maar nu heb je wel weer een nieuwe waar je weer een tijdje mee vooruit kan.

    Veel succes met schoonmaken en inpakken! drukd ruk druk!


    Hier gaan we vanadaag niet meer veel doen. Vriend is werken. Met de kids lekker thuis vanalles doen. Morgen heeft mijn vriend een renwedstrijd. erna heb ik bij een buurvrouw om de hoek een high tea :D ze moet dit binnekort voor een groep maken en wilde dit eerst proberen bij anderen. gaan we met een paar bij haar proberen :D alleen wat bij elkaar gelegd voo de spulletjes en dan een leuke middag ervan maken. Ze had met E der verjaardag 2 weken terug een heerlijke choco mousse vlaai gemaakt die had ik gevraagd :D alles wat ze maakt is heerlijk!

    Zo alles weer bijgelezen en geschreven hoop ik. nu is het tijd om het kleinste spook uit bed te halen die hoor ik nu vertellen :D
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  13. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Ik meld me ook weer!

    @Gootje1988 fijn nu kan je eindelijk beginnen met verhuizen! Op naar je nieuwe stekkie!

    @Meisje93 o wat vervelend die waterpokken. Ze komen altijd op een moment dat het je niet uit komt he.

    @Myhappyfamily ja super leuk die hapjes. Hij eet echt alles. Alleen laatst was de appel niet naar zijn smaak.

    @Leolove wat gezellig zo dat zingen. Ik geniet ook al echt van dat gebrabbel van d.
     
  14. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    O ik zie dat we nog steeds in het zwanger word clubje zitten. Zijn er dames die (ooit) voor nummer 3 zouden willen gaan?
     
  15. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily dat is zeker heerlijk! Fijn hoor dat ze weer slaapt als vanouds.
    Ah zo leuk als ze zelf ook zo trots zijn. :)

    En dan te bedenken dat het nog een half jaar duurt. :roflmao: Eer ze 2,5 dag per week naar school kan gaan.
    Ze komt in groep 0/1 die hoeven alleen nog maar maandag,dinsdag & woensdagochtend.
    Nu ben ik zelf ook iedere keer aan het kijken voor nieuwe uitdagingen voor haar. Vooral knutselen vind ze erg leuk.
    Doe het 1x voor en ze snapt het gelijk.

    Ja stom heh dat je het vergelijkt met de eerste. Begin het nu ook wel steedsmeer los te laten. Ze heeft ook totaal de interesse er niet in. Dus ze raakt ook niet gefrustreerd. ;)

    Ze doet het wonderbaarlijk goed. Ze blijft er netjes vanaf. Duidelijk gezegd dat zodra ze eraan gaat zitten het pijn gaat doen. En ze luistert netjes.:rolleyes:
    En het scheelt denk ook dat ze er niet zo ontzettend veel heeft. Oh dus die heeft het toen niet van E gekregen.

    Wat een leiuk idee van je buurvrouw en ook nog eens erg gezellig.
    Helemaal niet erg om proefkonijn te zijn natuurlijk.
    Veel plezier alvast.

    @miniVosje hihi nee is vaak zo heh.

    Oh nu je het zegt, was me nog helemaal niet opgevallen.
    Nope hier geen 3e kindje meer.
    Jij/jullie nog wel een kinderwens?
     
  16. Myhappyfamily

    Myhappyfamily Fanatiek lid

    28 okt 2016
    3.676
    1.204
    113
    Vrouw
    @miniVosje dat hou je toch dat ze iets niet geweldig vinden. Vooral nu het allemaal nieuw is. Wie weet vind ie het binnekort heerlijk.

    Hier komt er geen 3e meer. Het babyZijnde vind ik he-le-maal geweldig. Heerlijk dat knuffelen. Maar daarvoor kan ik der nog wel 10 nemen haha. Nee we zijn compleet. Het is druk genoeg zo. Heb geen fijne zwangerschappen gehad die wil ik niet nog eens.

    Zou jij nog een 2e willen.

    @Meisje93 jaaa zo fijn. Weer hele nachten slapen. Het brak echt op. Maar niks aan te doen. Hoort erbij.

    dat is soms lastig ja. Vooral als je weet dat ze de uitdaging nodig heeft om steeds wat te verzinnen. Nog eventjes dan kan ze lekker gaan :D

    is bij jullie ook dat ze in groep 1 de hele week al gaan. Onze oudste wel vanaf groep 1. Alleen de school die ernaast ligt daar hebben ze in groep 1 de woensdagen vrij.

    hoe gaat het met de waterpokken? Hopelijk al ver weg.

    Hier had de oudste wormpjes in de ontlasting. Vorige week 1e pil van de kuur genomen allemaal behalve L. En nu maandag weer en dan zou het over moeten zijn.

    Zondag hebben we kinderfeestje van de oudste. Lekker naar de binnen speeltuin. Lekker rennen :D
     
  17. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Myhappyfamily vanaf zomervakantie tot aan de kerstvakantie gaan de instromers/starters de hele week. En dan de woensdag en vrijdagmiddag vrij.
    De instromers vanaf de kerstvakantie. Gaan alleen maandag, dinsdag de hele dag en woensdagochtend.
    E. gaat dus alleen die 2,5 dag. Ze stroomt in de 0-1 groep. En de groep voor de kerstvakantie, starten direct in groep 1.
    Na de zomervakantie start ze in groep 1 en gaat dan 5 dagen.

    Goed, weinig last van gehad. Ze had er ook maar weinig, scheelt ook weer.
    Merk alleen aan haar energie dat ze wat minder fit is en snel huilerig.
    Benieuwd of ze F. heeft aangestoken.

    Heh wat vervelend, meestal werken die pilletjes vrijwel direct. :)
    Veel plezier alvast zondag.
     
  18. Nancydierengek

    Nancydierengek Fanatiek lid

    1 mrt 2017
    2.256
    1.507
    113
    Vrouw
    Hey meiden! :D
    Ow jeetje deel 3 al haha.
    Ik ben zo druk met vanalles dat ik niet zo heel actief hier meer ben.
    Maar ik vergeet jullie niet hoor.
    ;)

    Hier gaat alles goed.
    Wel was onze kleine D even terug ziek. Hij had 2 dagen koorts zo zielig. Meteen een zetpil gegeven en dat hielp dan wel. Maar ach zo zielig zo’n klein mannetje wat niet lekker is. En dan toch nog lachen als ik een beetje gek deed. Verder is D weer helemaal de oude weer hoor. Alleen ben ik zelf nu behoorlijk verkouden maar goed gaat vanzelf weer over.
    D kan nu los op zijn billen recht op zitten. Zo leuk word nu echt al een man zo als hij zit haha. Verder is hij echt een vrolijke fluiter lacht veel. Heerlijk vind ik dat.
    Verder zijn wij druk bezig met de badkamer te verbouwen.
    We hebben al een douche en de tegels. Dit weekend ga ik en mijn vriend op zoek naar een wastafel meubel. De tegelzetter komt ergens midden december dus daar kijken we ook erg naar uit.

    Verder heeft mijn oudere zus een boekenwinkel geopend van haar eigen boeken die ze uitgegeven heeft. En boeken van andere bekenden.
    Het is: De kleinste Boektique van Nederland.
    Ook online kan je boeken bij haar kopen.

    En onze familie word uitgebreid niet met kinderen maar met dieren haha.
    Mijn zus neemt een hond uit het asiel weet het ras niet is een soort jacht hond.
    En mijn ouders nemen een Schotse collie pup in huis.
    Zo leuk!

    @Gootje1988
    Wat balen van je auto. :(
    Een auto is super handig maar als het wat mankeert lopen de kosten flink op. Fijn dat jullie weer een andere auto hebben. Hopelijk gaat die een tijd mee zonder wat te mankeren.

    @Leolove
    Ow wat heerlijk dat ze zo lekker aan het zingen is.
    Zo lief haha. Ze kijkt zeker naar Sesamstraat. :D

    @Meisje93
    Hey onze kleine D kruipt ook nog steeds niet.
    Ligt wel op ze buik. Duwt zich achteruit. En draait zich op ze zij of duwt zich opzij. Maar kruipen ho maar. Hij snapt het niet. Misschien slaat hij het kruipen wel over. Misschien heeft jou meisje dat ook? Ik zelf als baby heb ook nooit gekropen. En staan deed ik pas toen ik 1 1/2 jaar was. Ach elk kind doet het op ze eigen tempo. Komt vast goed. ;)
     
    miniVosje vindt dit leuk.
  19. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    @Meisje93 hier nog wel een wens voor de 2de. Maar voorlopig nog even niet. Ik zou als d. 2 of 3 is wel weer zwanger willen zijn. Me vriend echt pas als d uit de luiers is.
    Maar geen AC hier, we zien wel hoe het loopt, ik verwacht dat we voor een 2de toch terug naar het ziekenhuis moeten.
     
  20. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Nancydierengek ach ventje toch. Gelukkig is hij weer helemaal opgeknapt.
    Wat knap! Leuk heh om die ontwikkelingen te zien.

    Veel succes met de verbouwing van jullie badkamer.

    En de wens voor een 2e kindje zie ik. Vanaf wanneer zouden jullie er weer voor willen gaan?

    @miniVosje begrijpelijk hoor. Waarom pas als D uit de luiers is?
    Ja die kans zit er helaas wel in, maar je weet het maar nooit.
     

Deel Deze Pagina