Weinig dames op de lijst die voor het eerste kindje gaan trouwens terwijl de titel super algemeen is... zou dat komen omdat de rest van ons rekening moet houden met andere kindjes, hun leeftijd en verjaardag? Of gewoon toeval? Niet dat het erg is, vraag t me gewoon af! Hier houden we namelijk wel rekening met de eerste, we weten dat we een tweede willen maar hebben toch een tijd op het juiste moment moeten wachten en doen dat nu ook nog wel ivm de uitgerekende datum die deze maand niet handig/ leuk valt.
Ik denk dat veel mensen die zwanger willen worden van hun eerste pas "online" komen als ze bewust bezig gaan.. Wij houden in principe weinig rekening qua uitgetelde data. Mijn vorige bevalling was ook bijna anderhalve maand eerder dan gepland dus ik reken nergens meer op haha. Een stel je raakt zwanger van een tweeling, dan ben je ook gauwer wat weekjes eerder dan gepland Is er trouwens iemand hier die een risico heeft op een tweeling? Lijkt me ge-wel-dig! (Zou hier een meisjesdroom zijn die uitkomt ) Maar de kans is kleiner dan klein
LEDENSTOP! Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - NOD/startmaand ——————————————————————————— ♥ Toeteke - 2e kindje - 32 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Summer18 - 1e kindje - 26 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Daisy23xoxo - 1e kindje - 20 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ 2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Lanara - 2e kindje - 30 - start in mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Minniej - 4e kindje - 35 - start in juni ♥ ——————————————————————————— ♥ LadyH88 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Flamingooo - 2e kindje - 32 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Annigje1 - 2e kindje - 32 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Orangeapple - 2e kindje - 33 - start in augustus ♥ ——————————————————————————— ♥ Ikke1610 - 3e kindje - 34 - start in zomer ♥ ——————————————————————————— ♥ Girly86 - 3e kindje - 31 - start in ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Fearfull - 2e kindje - ? - start in ? ♥ ——————————————————————————— Dit bericht aanpassen? Druk op ‘reageer’. Haal de quote tekst weg (boven en beneden). Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
Ik heb de lijst aangepast (vond dat er nogal veel op stond) en er groot ledenstop boven gezet. wie weet is dat voldoende . Lijkt me leuk als de meiden die al bezig zijn hun NOD erbij zetten ! @ wachten. L. is pas een half jaar dus wij wachten niet heel lang haha. Ik houd ook geen rekening met iets want vorige keer heeft het ruim 1,5 jaar geduurd voordat ik blijven zwanger was. @tweelingen. Geen verhoogde kans op. Vorige zwangerschap had ik het graag gewild. Nu liever niet . Ik ga over twee weken beginnen met foliumzuur wordt het toch al weer een stukje echter!
LEDENSTOP! Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - NOD/startmaand ——————————————————————————— ♥ Toeteke - 2e kindje - 32 - NOD: 5 mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Summer18 - 1e kindje - 26 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Daisy23xoxo - 1e kindje - 20 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ 2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Lanara - 2e kindje - 30 - start in mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Minniej - 4e kindje - 35 - start in juni ♥ ——————————————————————————— ♥ LadyH88 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Flamingooo - 2e kindje - 32 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Annigje1 - 2e kindje - 32 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Orangeapple - 2e kindje - 33 - start in augustus ♥ ——————————————————————————— ♥ Ikke1610 - 3e kindje - 34 - start in zomer ♥ ——————————————————————————— ♥ Girly86 - 3e kindje - 31 - start in ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Fearfull - 2e kindje - ? - start in ? ♥ ——————————————————————————— Dit bericht aanpassen? Druk op ‘reageer’. Haal de quote tekst weg (boven en beneden). Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
Ik hou ook geen rekening met uitgerekende datum enz. Als ik nu zwanger zou raken/zijn, zou de uitgerekende datum tot op de dag precies een maand voor die van onze dochter zijn. Tussen allemaal verjaardagen in. So be it, haha. Tweeling is altijd mijn droom geweest, maar man vindt het niet zo'n leuk idee Flauwerd! Mijn NOD is 5 mei, heb het even aangepast in de lijst. Ik dacht er zelf aan om 2 mei te gaan testen, maar dat duurt wel echt nog heel lang he Edit: 8 mei zelfs!! Even aanpassen in de lijst!
LEDENSTOP! Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - NOD/startmaand ——————————————————————————— ♥ Toeteke - 2e kindje - 32 - NOD: 8 mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Summer18 - 1e kindje - 26 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Daisy23xoxo - 1e kindje - 20 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ 2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Lanara - 2e kindje - 30 - start in mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Minniej - 4e kindje - 35 - start in juni ♥ ——————————————————————————— ♥ LadyH88 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Flamingooo - 2e kindje - 32 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Annigje1 - 2e kindje - 32 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Orangeapple - 2e kindje - 33 - start in augustus ♥ ——————————————————————————— ♥ Ikke1610 - 3e kindje - 34 - start in zomer ♥ ——————————————————————————— ♥ Girly86 - 3e kindje - 31 - start in ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Fearfull - 2e kindje - ? - start in ? ♥ ——————————————————————————— Dit bericht aanpassen? Druk op ‘reageer’. Haal de quote tekst weg (boven en beneden). Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
8dpo test ik meestal de eerste keer! Langer lukt echt niet hoor! Ik ben te nieuwsgierig om langer te wachten.
Wij hebben toch ook wat rekening gehouden met de leeftijd van ons 1e kindje. Al kan je inderdaad niet weten hoe het nu zal lopen, maar wij wilden toch een minimumverschil in leeftijd. Elk zijn keuze!
Interessant gesprek gehad hier vanavond met ml hij heeft nu echt duidelijk uitgesproken dat hij een tweede kind wil en het hem superleuk lijkt en we er wat hem betreft wel weer aan kunnen gaan werken , hij was zelfs al met een naam bezig. We hebben eind 2017 besproken dat we waarschijnlijk juli zouden beginnen maar was nog wat vaag en nu kwam hij hiermee ik ben er wel blij mee! Grappig dat er toch een knop om is gegaan, misschien ook wel een klein beetje door mijn dipje toen ik ongesteld werd . Ik kan denk ik wel wat naar boven op de startlijst maar dat zie ik tegen mijn eisprong aan wel .
Nee is ook zo want je moet er wel aan toe zijn, toen de kleine man net 1 was konden wij echt nog niet over een tweede zwangerschap/ kind denken. Zo heftig die eerste periode en je balans weer zien te vinden . Vind het reuze bewonderenswaardig als andere dat wel kunnen maar t was niet ons ding.
inderdaad wel gewacht Tot een leeftijd die ons logisch leek. Maar geen rekening gehouden met verjaardagen/seizoen oid
Ik wilde ook niet teveel leeftijdsverschil, maar er kwam een zware postpartum depressie langs, inclusief opname in een GGZ instelling. Zo'n dingen kun je helaas niet voorspellen, dus moest het hele plaatje in m'n hoofd bijstellen.
Hoi Dames, Het is alweer even geleden dat ik heb gereageerd, kreeg geen meldingen meer en via telefoon leek het ook alsof er geen nieuwe berichten waren geplaatst.. Daarnaast druk met inpakken. Volgende week sleuteloverdracht.. Nu dus maar weer even reageren! @Flamingooo, gisteren zou mijn menstruatie moeten doorzetten, wanneer mijn cyclus uit 28 dagen bestaat. Vanmorgen een test gedaan.. negatief, of course. Wel heel erg jammer, aangezien ik op koningsdag behoorlijke hoofdpijn heb gehad heel de dag en 's avonds en zaterdag regelmatig krampen. Vrijdag avond ook enkele druppeltjes bloed verloren (hormonen??) wat ik overigens al niet kon geloven, zal dus wel iets anders geweest zijn.. @Girly86, wat vreselijk van het kindje in jullie naaste omgeving. Wat moet dat heftig zijn! Ik kan me voorstellen dat dit niet meewerkt in jullie eigen situatie. Sterkte! Welkom @Daisy23xoxo en @Lanara ! @Annigje1 en @Daisy23xoxo , wat balen! Succes de volgende ronde!
Zelfs nu na mn reactie zie ik dat er andere berichten van gisteren tussen staan... sorry, daar heb ik dus niet op gereageerd. @Annigje1, wat super leuk dat je man om is en jullie ervoor gaan!!
Dat begrijp ik. Is wellicht niet gemakkelijk, als je dat idee in je hoofd hebt... Ik zou het er alvast heel moeilijk mee gehad hebben, geloof ik. Het is allemaal zo onvoorspelbaar, he.
LEDENSTOP! Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - NOD/startmaand ——————————————————————————— ♥ Toeteke - 2e kindje - 32 - NOD: 8 mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Summer18 - 1e kindje - 26 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Daisy23xoxo - 1e kindje - 20 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Annigje1 - 2e kindje - 32 - nod +/- 24 mei ♥ ——————————————————————————— ♥ 2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Lanara - 2e kindje - 30 - start in mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Minniej - 4e kindje - 35 - start in juni ♥ ——————————————————————————— ♥ LadyH88 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Flamingooo - 2e kindje - 32 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Orangeapple - 2e kindje - 33 - start in augustus ♥ ——————————————————————————— ♥ Ikke1610 - 3e kindje - 34 - start in zomer ♥ ——————————————————————————— ♥ Girly86 - 3e kindje - 31 - start in ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Fearfull - 2e kindje - ? - start in ? ♥ ——————————————————————————— Dit bericht aanpassen? Druk op ‘reageer’. Haal de quote tekst weg (boven en beneden). Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
zo lekker mezelf een +/- nod gegeven want manlief vond dat we maar gelijk moesten beginnen omdat we er vorige keer bijna 2.5 jaar mee bezig zijn geweest . Mijn vakantie begint morgenmiddag en dan maken we t kamertje van de kleine man af en kan ik echt van de rust gaan genieten. Op naar het volgende hoofdstuk