Spannend! Succes! Jij bent wel ineens heel snel gestegen op de lijst Hoop dat het voor jullie iets sneller mag gaan dan de vorige keer. Hoe oud is je zoontje nu? @Toeteke jou nod komt al dichterbij, spannend! Wacht je tot nod met testen, of?? @Summer18 @Daisy23xoxo vullen jullie je nod ook in??
Pff ik zit zo in dubio! Gewoon starten, of nog wachten? Afgelopen maand wilde ik niet omdat ik anders rond de feestdagen uitgerekend zou zijn. Als ik deze of volgende maand zwanger wordt, scheelt het een paar weken met mn zoontjes verjaardag. Dan kom ik dus uit op juni/juli starten. Ergens wil ik gewoon beginnen, mn voorgevoel is dat het dit keer niet zo snel gaat (vorige x in ronde 1zwanger). Maarja andere kant, wat is nou 2maand wachten. Dat is ook vast zo voorbij.. Meer die zo twijfelen? Ene kant willen beginnen, andere kant beter, handiger, praktischer of whatever nog even te wachten.
Verhuis gewoon gezellig mee @LadyH88 Ik snap je twijfels, had ze zelf ook. Zit niet echt op een verjaardag in eind januari te wachten maar zoals mijn man terecht zei: de kans dat het lukt is iedere maand best klein en ons slagingspercentage is laag dus zonde om die maand niet te benutten. Daar heeft hij wel gelijk in dus nu maar gelijk naar boven verplaatst op de lijst. Onze zoon is over een paar daagjes jarig en hij zit een 'beebie' broer of zus wel zitten want hij reageert steeds met een heel stellige 'ja' als we t m vragen hihi
@LadyH88, lastig! Blijft jullie keuze natuurlijk. Zelf heb ik ook erg getwijfeld om nog even te wachten ivm ons huis dat ze aan het bouwen zijn. Mocht het al snel lukken is ons huis waarschijnlijk nog niet helemaal bewoonbaar. Aangezien we niet denken dat het snel gaat lukken gaan we er toch voor, met de gedachte dat de huisarts pas iets doet na ongeveer een jaar. Wat betreft de lijst: mijn menstruatie had ik eigenlijk vandaag verwacht of eerder, maar nog niks. Wanneer ik deze heb zal ik de lijst invullen voor de volgende maand..
Nee tuurlijk niet vandaag 7dpo en getest, negatief. Ik wilde eigenlijk morgen starten met testen, maar ik faal dan gigantisch Niet het idee dat het deze maand iets is, helaas. Ik ga wel testen hoor, tot ik ongesteld word. Maar ik verwacht er niks van. Ik voel het normaal wel als ik zwanger ben (3 keer so far).
@Toeteke haha moest wel een beetje lachen om je berichtje. Je bent lekker vroeg begonnen, hopelijk krijg je snel een positieve test in handen
Ik ben echt een faal haas met testen, haha. Elke keer zeg ik tegen mezelf dat ik echt ga wachten tot NOD. En dan treed ik op 1dpo al bijna buiten mezelf om stiekem te gaan testen. Als het op zwangerschapstesten aankomt, heb ik meerdere persoonlijkheden en een daarvan is absurd en onrealistisch ongeduldig
Hahaha ach ja, het is nog vroeg dus die negatieve test zegt niet en wellicht is hij binnenkort positief . Knap dat je voelt dat je zwanger bent, ik begin altijd pas vanaf 5 weken iets te voelen en als ik eerder iets voel is dat vals alarm .
@Girly86, net kreeg ik een melding in mijn mail dat jij in de andere topic hebt gereageerd op mijn reactie. Pas bij het zien van je naam in Mn mail ging er een belletje rinkelen dat we vermoedelijk al in dezelfde topic (deze) zitten.
Haaj meiden, Vraagje... het is pas de eerste cyclus na mijn pil. Aangezien ik verwacht had dat ik al wel een keer ongesteld had moeten zijn een test gedaan, maar negatief. Omdat ik geen idee heb waar ik dan in mijn cyclus zit een ovulatietest gedaan. Deze geeft een heel licht streepje. Nu weet ik dat deze bij de piek duidelijk zichtbaar moet zijn, maar bij een licht resultaat kan het dan zowel er voor als erna zijn of is dit altijd erna?
Kan voor, kan na. Je kunt echt helemaal niks zeggen over streepjes van een ovulatietest, tenzij positief.
AAAA @Toeteke gefeliciteerd!!! Je bent de 1e in ons groepje!! Nu duimen dat hij rozer wordt en blijft zitten
Dank je wel!!! Ja dat blijven zitten is wel essentieel, nadat die van vorige maand er geen zin in had. Maar nu komt het vast goed! Toch (zeg ja!)?