Ik zou graag morgen willen testen, maar ze zijn op, haha! Ik hoop dat zaterdag nieuwe binnen komen, anders zou het pas dinsdag zijn ofzo
Ik zie met mijn oldtimer telefoon niets, maar wat fijn dat de tweede ook positief is! ♥♥ Echt supergaaf!
Haha nee, ik had em nog liggen nu niet meer trouwens Ik dacht "Ja die Predictor kan wel zo mooi positief aangeven, maar ik geloof het niet heur"
Wauw, eerste zwangere is al een feit, gefeliciteerd! En excuses dat ik zo lang niks meer heb laten horen, komt ook doordat wij pas in juli/augustus willen starten en door deze pagina het steeds meer begint te kriebelen Merk dat ik er steeds meer mee bezig ben, ene kant weer die spanning maar aan de andere kant kijk ik er ook enorm naar uit..vooral omdat wanneer ik m’n dochter bezig zie met baby’s in onze omgeving..ze is zo ontzettend zorgzaam en lief voor andere kindjes.. dan smelt je toch.. Maar goed, nu het mooie weer eraan komt en we nog een hoop leuke dingen gaan doen gaat de tijd wel snel Ik ben overigens al een jaar gestopt met de pil en wij doen het al die tijd al zonder bescherming.. ik weet vaak wel wanneer m’n eisprong is dus in die week hebben we geen sex en daaromheen doen we aan voor het zingen de kerk uit(vindt dat zo raar klinken maargoed) Voor de geboorte van onze dochter was ik ook al 2 jaar gestopt met de pil en deden wij het ook op deze manier.. ik heb wel een hele regelmatige cyclus van 26 dagen dus dat is wel erg prettig.. Hoe gaat het verder met iedereen? Een aantal al wel gestart zie ik? Spannend weer allemaal!
@Meisje6, wat fijn dat je cyclus zo goed bekend is! En heerlijk het weer! We gaan de (in mijn ogen) heerlijkste tijd van het jaar weer in! Vandaag een tweede ovulatietest gedaan, knalpositief! Vrijwel direct . Het is wel geen zwangerschapstest, maar ben blij om te zien dat er weer iets gebeurd in mijn lijf dat bij mijn cyclus hoort. Hopelijk vanaf nu geen kwaaltjes en spotting meer.
@Summer18 die is zeker positief!! Ik zou daar even goed gebruik van maken ! En ik zou voor de zekerheid toch ook even een zwangerschapstest doen. Ovulatietesten reageren namelijk ook op hCG. Ik denk niet dat je zwanger bent omdat hij zo uit het niets knalt maar omdat je cyclus onduidelijk is weet je het maar nooit . @Toeteke nog getest? Durf je al op roze?
Zo ik kom ff twee daagjes niet heb ik gewoon superveel positieve (ovulatie) testen gemist! Deze is echt prachtig @Toeteke ik ga hard voor je duimen!
Heel netjes! Hop aan de slag of eh... starten jullie nog niet? (Ik kan nu niet bij de lijst) @Meisje6 herkenbaar, dat smelten als je je kind met andere kindjes bezig ziet! Onze zoon is momenteel fan van 'beebies' . @hier: kan wel stellen dat groen licht voor ons beide behoorlijk lustopwekkend werkt manlief roept nu opeens: zullen we weer een poging doen en we hebben de conceive plus ook inmiddels binnen . Daar weten we zeker van dat het zaad vriendelijk glijmiddel is. Ik ben benieuwd wanneer mijn ei zich deze maand aandiend denk over een weekje ofzo maar dat merk ik meestal wel. Verder maar lekker genieten van het mooie weer en de zon!
LEDENSTOP! Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - NOD/startmaand ——————————————————————————— ♥ Summer18 - 1e kindje - 26 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Daisy23xoxo - 1e kindje - 20 - NOD: ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Annigje1 - 2e kindje - 32 - nod +/- 24 mei ♥ ——————————————————————————— ♥ 2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Lanara - 2e kindje - 30 - start in mei ♥ ——————————————————————————— ♥ Minniej - 4e kindje - 35 - start in juni ♥ ——————————————————————————— ♥ LadyH88 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Meisje6 - 2e kindje - 29 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Flamingooo - 2e kindje - 32 - start in juli ♥ ——————————————————————————— ♥ Orangeapple - 2e kindje - 33 - start in augustus ♥ ——————————————————————————— ♥ Ikke1610 - 3e kindje - 34 - start in zomer ♥ ——————————————————————————— ♥ Girly86 - 3e kindje - 31 - start in ? ♥ ——————————————————————————— ♥ Fearfull - 2e kindje - ? - start in ? ♥ ——————————————————————————— Zwanger ♥ Toeteke-2e kindje - 32 - UD ?-?-2019♥ Dit bericht aanpassen? Druk op ‘reageer’. Haal de quote tekst weg (boven en beneden). Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar.
Willen we de zwangere dames boven of onderaan? Heb je nu onderaan gezet zodat de nods bovenaan blijven maar kan ook andersom