Zwanger worden vanaf zomer 2018 ♡!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flamingooo, 17 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girly86

Girly86 Niet meer actief

Oeh spannend weer hoor! !

2. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Hoi allemaal..

Vanochtend had ik echo /intake bij 8wk. Die was helaas niet goed. Er zat een leeg vruchtzakje ter grootte van 6,5wk. Ik wacht nu eerst af of het vanzelf op gang komt, dat hoop ik. Anders tabletten. Verder wordt er gekeken naar evt stolling afwijking ivm de meerdere miskramen en trombose tijdens zwangerschap.

Even afwachten dus, hopelijk zet het snel door. Iig nog genoeg hcg in mn lijf want ik hang sochtends nog steeds boven de wc... :cry::|

3. Summer18

Summer18 Actief lid

28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Neeee! Wat kt allemaal! Sterkte meis! :(:cry:

LadyH88 vindt dit leuk.
  4. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Ahh nee wat ontzettend naar :( ik ga duimen dat het vlot op gang komt en je geen tabletten nodig hebt.

5. Girly86

Girly86 Niet meer actief

Oh wat verschrikkelijk meid! !
    Hopelijk komt het vanzelf op gang..

Heel veel sterkte en een dikke knuffel van mij ♥♥♥

LadyH88 vindt dit leuk.
  6. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Ow wat balen!!! Veel sterkte

LadyH88 vindt dit leuk.
  7. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    *zeurmodus vanaf de wachtbank aan*
    ahhh ik ben nu al twee dagen achtereen misselijk vanuit het niets? Dat ben ik normaal nooit, das echt geen pmsklachtje:rolleyes:.
    Maar had gisteravond hoofdpijn en das wel een typisch pmsklachtje en verder zeurt mijn buik.
    Ik weet ook niet exact wanneer die eisprong was en wil eigenlijk pas zondag testen (ik heb een pleurishekel aan witte testen) maar dat duurt nog zo lang :oops::confused:.
    Misschien dan toch zaterdag maar testen :rolleyes:
    *zeurmodus uit*

8. Girly86

Girly86 Niet meer actief

Wachten duurt zoooo lang:oops:

9. Annigje1

Annigje1 Actief lid

26 feb 2018
    348
    180
    43
    Vrouw
    Ja en nu opeens extra lang. Heb zaterdag avond een feestje en normaal drink ik weinig alcohol maar als ik zwanger ben echt geen druppel, dus zaterdag testen is wel een idee voor het geval dat :p

Girly86 vindt dit leuk.
  10. Girly86

Girly86 Niet meer actief

Ik zou gewoon morgen al testen :p
    Nee grapje,zaterdag is perfect! :D

Summer18 vindt dit leuk.
  11. Summer18

Summer18 Actief lid

28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Hahah, ja wachten duurt zeker lang. Wel fijn dat je straks weet waar je aan toe bent.

12. Summer18

Summer18 Actief lid

28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Hoi allen,

Na het nare bericht van @LadyH88 durf ik bijna niet meer aan te komen met het volgende, want dat valt even in het niet nu.. Maar aangezien ik vorige week gepost heb over het bloedverlies, de buikpijn en dergelijke toch even een update. Van de huisarts heb ik een doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog. Over twee weken een afspraak.

Hoe is het met de rest?

Liefs

13. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ahh nee, sterkte! Wat rot zeg!

Hier nu 2 weken na curretage, vorige week testte ik nog licht positief en nu echt een tuur streepje, dus dat is voor nu positief nieuws.
    Bijna hcg vrij!

14. Summer18

Summer18 Actief lid

28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Hoe ben je er verder onder?

15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nou ik zit wel echt in een dip, ben nog erg verdrietig en moet mezelf echt een schop onder mn kont geven om mijn bed uit te gaan. Maar ik werk minimaal 32 uur per week, rij 2x per week paard, spreek veel met vriendinnen af en de kinderen geven ook veel afleiding... ondanks dat ik echt nergens zin in heb geeft het me wel een klein beetje energie en vliegen de dagen voorbij.
    Ben nu ook wel echt blij met een zo goed als negatieve test, mijn enige angst is nu nog dat ik hoop dat ik geen verklevingen heb.

16. Girly86

Girly86 Niet meer actief

Tuurlijk valt dat niet in het niets!

Vervelend dat het nodig is. maar wel fijn dat je de verwijzing hebt gekregen. Hopelijk eindelijk gaue wat zekerheid !!

Hoe gaat het nu met je?

17. Girly86

Girly86 Niet meer actief

Afleiding is fijn, maar stop het niet weg hè! Je verdriet mag er zijn meid♥

Zonnebloem92 en Summer18 vinden dit leuk.
  18. Summer18

Summer18 Actief lid

28 mrt 2018
    153
    77
    28
    Vrouw
    Dat lijkt me een hele normale reactie. Weet één van je vriendinnen van de situatie af? Ik kan me voorstellen dat dat fijn is, zodat je bij iemand anders dan je man je verhaal en emoties kwijt kunt.
    Fijn om te lezen dat je wel genoeg afleiding hebt, dat maakt het verdriet niet minder, maar misschien een klein beetje draaglijker.
    Moet je binnenkort weer terug om te controleren of alles schoon is en er geen verklevingen zijn en dergelijke? Sorry, ik ben op dit gebied (gelukkig) niet echt op de hoogte van t precieze verloop..

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  19. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja eigenlijk weet iedereen in mijn omgeving het, had een hoop vriendinnen al ingelicht omdat ik al 11 weken was en een goede echo. Veel steun van ze gehad (en nog steeds wel) maar 2 zijn er zwanger, 1 net bevallen en de rest snapt het toch niet helemaal.
    Op mijn werk weet ook bijna mijn hele team het, was zo verdrietig dus kon het niet verbergen (jammer genoeg werkte ik er net 2 weken) maar ze zijn zo begripvol, 2x bloemen gehad, een kaartje en veel appjes.
    Merk wel dat het praten erover steeds beter lukt zonder vol te schieten.
    18 juli moet ik terug, maar als ik weet niet of hij nog een echo gaat doen, volgens mij alleen als ik klachten heb.
    Verklevingen kun je voor zover ik weet niet zien, dus dat is afwachten.

20. Girly86

Girly86 Niet meer actief

@Annigje1 Hoe is het nu? Ga je morgen testen?

Deel Deze Pagina