Zwanger worden vanaf zomer 2018 ♡!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Flamingooo, Feb 17, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Summer18

Summer18 Actief lid

Mar 28, 2018
    153
    77
    28
    Female
    Hoi meiden,

Het is alweer even geleden dat ik heb gereageerd. De berichten volg ik nog wel hoor. Vaak kijk ik om de dag even of er weer iets gepost is. Ik heb de intentie om vanaf nu weer wat eerder te reageren. ;)

@Girly86, wat fijn dat jij en je man elkaar gesproken hebben over jouw vorige bevalling. Ik hoop dat jouw man het net als jij een plekje kan gaan geven. Het gesprek dat jullie hebben gehad kan hier mogelijk aan bijdragen.

Ik ga de gezamenlijke lijst aanpassen.. We zouden tot de zomer wachten i.v.m. onze woning die gebouwd wordt, maar hebben de keuze gemaakt om er toch voor te gaan. :)

Flamingooo and Girly86 like this.
  2. Summer18

Summer18 Actief lid

Mar 28, 2018
    153
    77
    28
    Female
    Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - Ronde - Zwanger - Uitgerekende datum
    ————————————————————————————————

LA1991 - 1e kindje - 27 - start in september - nee - n.v.t. ♥
    LadyH88 - 2e kindje - 29 - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    Meisje6 - 2e kindje - 29 - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    Flamingooo - 2e kindje - 32 - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei - nee - n.v.t. ♥
    Orangeapple - 2e kindje - 33 - start in augustus - nee - n.v.t. ♥
    Minniej- 4e kindje - 35- start in juni - nee - n.v.t. ♥
    Summer18 - 1e kindje - 26 - al gestart! - nee - n.v.t. ♥
    Annigje1 - 2e kindje - 32 - start in juli - nee - n.v.t. ♥

Glimmer - 5e kindje - 28 - start in augustus- nee - n.v.t. ♥
    Ikke1610 - 3e kindje - 34- start in zomer - nee - n.v.t. ♥

Girly86 - 3e kindje - 31 - start in ? - nee - n.v.t. ♥
    Fearfull - ? kindje - ? - start in ? - nee - n.v.t. ♥

Toeteke - 2e kindje - 32 - al gestart! - nee - n.v.t. ♥

Dit bericht aanvullen?
    Druk op ‘reageer’. Haal de quote tekst weg (boven en beneden). Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :)

3. Girly86

Girly86 Niet meer actief

Summer18 likes this.
  4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Wish me luck...! ;) IMG_20180416_102227.jpg

LadyH88, Summer18 and Girly86 like this.
  5. Summer18

Summer18 Actief lid

Mar 28, 2018
    153
    77
    28
    Female
    Succes!

6. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

May 12, 2015
    800
    274
    63
    @Summer18 wat leuk dat jullie ervoor gaan! Spannend! Succes! @Toeteke goodluck!o_O

Wij waren afgelopen maand wat slordig geweest. Ik had gisteren ongesteld moeten worden. Verloor zaterdagochtend ineens helderrood bloed, en gelijk daarna stopte het weer. Daarna geen bloedverlies gehad. Geen idee wat het was. Tot nu toe negatieve zwangerschapstesten.. Dus maar wachten tot ik alsnog ongesteld wordt.. :|

Summer18 likes this.
  7. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Spannend wanneer is jullie NOD? Edit: @LadyH88 zie nu dat die van jou al is geweest. Spannend hoor!

@Girly86 heftig allemaal voor jou en je man. Hopelijk kan hij het toch een plekje geven en kunnen jullie samen actief en met goed gevoel voor een derde kindje gaan!

@Fearfull ik heb ook een hele tijd getemperatuurd dus als je vragen hebt stel ze gerust. Hoe is je kaartje nu? Net als @Orangeapple temperatuur ik nu ook niet vanwege de kleine meid. Maar ze slaapt sinds 1,5 week ein-de-lijk door :D!! Woohoo. Dus misschien dat ik er binnenkort toch weer mee ga beginnen.

@Summer18 wat leuk dat jullie er nu toch voor gaan! Spannend. Veel plezier :p.

@Toeteke, volgens mij is je ovulatietest nog niet positief. Zit er wel tegenaan denk ik. Heb je nog doorgetest?

@hier wordt het definitief niet eerder dan juli dat we gaan starten want ik heb begin juli een afspraak gepland voor een tatoeage en je mag geen tatoeage als je zwanger bent. Dus we starten daarna :p.

8. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

Jan 11, 2018
    1,015
    294
    83
    Female
    @Flamingooo

Hii:D

Nou dat temperaturen snap ik niet meer zoveel althans eigenlijk ook wel een beetje me eigen schuld. Ik heb de eerste 4 dagen vanaf tempen rectaal gemeten die was nog laag en daarna vaginaal.. die schoot meteen omhoog! Waarop FF ineens een eisprong waarnam op cyclus dag 9.. toen even paar dagen vaginaal en kreeg er geen duidelijkheid op. Veel pieken en dalen en sinds 2 dagen over op rectaal en is me temperatuur weer hoog echt vreemd.

Ik gebruik nu ook die ovulatie testen van CB en al 3 dagen geen smiley dus of ik moet m al hebben gehad of.. zit nu op cyclus dag 21.

Ik blijf trouwens gewoon rectaal meten.. lijkt me war betrouwbaarder. Ik meet elke ochtend 6 uur zonder me bed uit te stappen.

Attached Files:

9. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

Jan 15, 2014
    1,613
    685
    113
    Female
    Nee die was inderdaad nog niet positief, maar hij was onderweg, haha. Hij loopt hier altijd wel op, ipv op en af. Dus wist wel dat hij in de buurt was. Inmiddels positief getest :thumup:

Flamingooo likes this.
  10. Flamingooo

Oh ja das een lastig kaartje @Fearfull. Ik denk eigenlijk dat ik deze ronde zou laten voor wat het is als ik jou was. En dan vanaf je volgende menstruatie consequent temperaturen en testen. Temperatuur is denk ik onbetrouwbaar door wisselend vaginaal en rectaal (en met twee verschillende thermometers denk ik dan?). En vind zelf de CB testen te duur om mee te testen terwijl je piek misschien al wel geweest is ;).

Ik gebruikte trouwens altijd goedkope dipsticks en dan als die donker waren checken met de CB. Scheelt een hoop in de portemonnee :p.

Fearfull likes this.
  11. Flamingooo

Naam - Hoeveelste kindje - Leeftijd - Ronde - Zwanger - Uitgerekende datum

Toeteke - 2e kindje - 32 - al gestart! - nee - n.v.t. ♥
    Summer18 - 1e kindje - 26 - al gestart! - nee - n.v.t. ♥

2009lisanne - 3e kindje - 31 - start in april/mei - nee - n.v.t. ♥

Minniej- 4e kindje - 35- start in juni - nee - n.v.t. ♥

LadyH88 - 2e kindje - 29 - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    Meisje6 - 2e kindje - 29 - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    Flamingooo - 2e kindje - 32 - start in juli - nee - n.v.t. ♥
    Annigje1 - 2e kindje - 32 - start in juli - nee - n.v.t. ♥

Orangeapple - 2e kindje - 33 - start in augustus - nee - n.v.t. ♥
    Glimmer - 5e kindje - 28 - start in augustus- nee - n.v.t. ♥
    Ikke1610 - 3e kindje - 34- start in zomer - nee - n.v.t. ♥

LA1991 - 1e kindje - 27 - start in september - nee - n.v.t. ♥

Girly86 - 3e kindje - 31 - start in ? - nee - n.v.t. ♥
    Fearfull - 2e kindje - ? - start in ? - nee - n.v.t. ♥

Dit bericht aanvullen?
    Druk op ‘reageer’. Haal de quote tekst weg (boven en beneden). Tekst wijzigen: selecteren en vervolgens aanpassen. Druk vervolgens op ‘plaats reactie’ en klaar. :)

LadyH88 and Fearfull like this.
  12. Flamingooo

Heb de lijst even gesorteerd op startmaand.

Annigje1, Girly86 and Fearfull like this.
  13. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

Jan 11, 2018
    1,015
    294
    83
    Female
    Ja klopt wel van hetzelfde merk overgings! Dat is een goed idee van jou want zo raak ik door die dure cb's heen! Ik heb 20 stuks voor 32 euro gekocht. Heb er al 3 gebruikt waarom weet ik niet dacht mss is me ei toch niet gesprongen ofzo o_O

Welke merk ovulatie testen goedkope gebruik jij erbij? Ik dacht aan de action maar bij de vorige zwangerschap had ik alleen negatieve testen in mijn vruchtbare periodr terwijl ik positief heb getest de week erop! Ben dus bang dat ik m toch mis. En ja dat kaartje is echt gaar haha voortaan maar rectaal aanhouden hier :oops:

14. Girly86

Girly86 Niet meer actief

@Fearfull gaan jullie er wel al voor op korte termijn? Ik las je verhaal over vorige zwangerschap etc en dacht dat je er nog niet aan toe was..? (In dit topic staat trouwens mijn verhaal over mijn man, waar ik het over had in je andere topic :) ) succes met je vruchtbare dagen zoeken♡

@Flamingooo top.,stuk duidelijker :-D

Ik heb vandaag geboorte foto's van de kids bekeken samen met de jongens, had Ik al zo lang beloofd :) en mijn tweede doel ook bereikt, want ml kwam ook mee kijken ;)

15. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

Jan 11, 2018
    1,015
    294
    83
    Female
    @Girly86,

Ik heb je verhaal gelezen. Jemig meid het zo graag willen en toch je partner niet mee hebben. Als ik het zo lees is het inderdaad zeker de angst die je man heeft ervaren tijdens de bevalling van je zoontje. Ik denk dat hij gewoon bang dat het zich herhaald maar aan de ene kant weet ik dat het goed komt! Uiteindelijk draaien ze wel bij :thumup: klinkt mss gek maar mannen geven dingen sneller een plek dan wij vrouwen. Kijk naar mij 3.5 jaar later en ik struggel nog steeds met emoties enz. Hij is geen prater zei je nou hier idem dito. Mijn man is stil als ik erover begin want hij weet dat ik het antwoord al weet op de vragen die ik stel maar toch dat provoceren en kijken of hij er misschien anders over zal denken. Heel gek.

Ik had net een emotionele moment. Me zoontje lag in me armen te slapen en dacht ineens aan alle mooie momenten die ik had tijdens de zwangerschap. Hoe blij ik was toen ik positief had getest en hoe vreselijk blij me man was! Ik kreeg weer dat gevoel terug en ging automatisch naar me man toe en gewoon knuffelen. Hij snapte er geen snars van natuurlijk :roflmao:

Kreeg een appje dat een vriendin bevallen is. Met foto en al en echt ik misgun never nooit iemand en zal vast een portie gezonde jaloezie zijn maar oh men toen ik die foto van de new born zag smolt ik gewoon maar tegelijkertijd kreeg ik tranen in me ogen. Zo van, zal ik dat ooit zelf meemaken weer. Zou ik ooit zo een kleine gup in me armen houden en achteraf bij mezelf denken "waar maakte ik me druk om?" Ik weet het niet. Het waren 2 verschillende emoties blijheid en verdriet.

Nou verpest ik de hele topic haha met me verhaal neem me niet kwalijk. :oops: maar ja diep in mijn hart wil ik ervoor gaan. :)

16. Annigje1

Annigje1 Actief lid

Feb 26, 2018
    348
    180
    43
    Female
    Ik heb m ergens zondag/ maandag, had op een zondagavond eipijn en meestal wordt ik exact 2 weken later ongesteld dus ik houd t op maandag 23 april, als er dan niets is gooi ik er een testje tegenaan.
    Zou het zo ontzettend graag willen:oops: maar probeer realistisch te blijven en denken dat ik niet van één keer aantel :rolleyes:.

Leuk die tattoo! wat heb je voor ontwerp in gedachte?

17. Summer18

Summer18 Actief lid

Mar 28, 2018
    153
    77
    28
    Female
    @LadyH88, weet je inmiddels al meer?

@Flamingooo, wat fijn dat je dochter doorslaapt. Wat zul jij ineens lekker fris opstaan ;).

@Fearfull, die emoties zijn begrijpelijk toch? En de topic ermee verpesten? Nee hoor, zeker niet! Eerlijk gezegd vind ik het fijn om te lezen dat er meer zijn die die “jaloezie” ervaren.

Vraag aan allemaal.. hadden jullie ook zo’n last van het ontpillen?

Donderdag 29 maart heb ik de laatste pil geslikt. Vorige week veel zeurderige hoofdpijn gehad, wat ik normaal alleen had in de stopweek. Daarnaast momenten van duizelingen en misselijkheidsvlagen en gisteren heel de dag een apart gevoel in mijn buik en vandaag een pijnscheut in mn onderrug. Mogelijk is het laatste toevallig nu en staat het er los van. Hopelijk speelt dit alleen deze periode.

18. Girly86

Girly86 Niet meer actief

@Summer18 nooit gehad gelukkig. Lijkt me erg vervelend!

Summer18 likes this.
  19. Girly86

Girly86 Niet meer actief

@Annigje1 altijd spannend, dat wachtbankje!

20. Fearfull

Fearfull Fanatiek lid

Jan 11, 2018
    1,015
    294
    83
    Female
    Bedankt! ;)

Eh jaa zeker. Na het stoppen had ik last van hoofdpijn nog steeds eigenlijk en misselijkheid. T laatste was snel over maar me libido is weer :thumup:. Ik merk alleen dat ik echt last heb van mijn bekken nog steeds. Even de was opgehangen en merk als ik te lang sta echt een stekende pijn in onderrug heb :$

Share This Page