Ken je het ook?? Wachten en de teleurstelling iedere maand. Steeds de laatste dagen in spanning zitten, met allerlei symptomen.. en alsnog WEER ongesteld worden Heb jij ook even een rustpauze ingelast voor jezelf?? Even een maandje je ei uit de weg gaan... hoe moeilijk het ook is.. even geen gezeik aan je lijf.. even alles weer op een rij zetten uit zelfbescherming?? Laat het weten.. misschien kunnen we mekaar even helpen erbij =D>
zou het ook wel weer een keer willen, gewoon dat je eens een ronde aan heel iets anders kunt denken en geen moment aan je lichaam hoef te denken (zwanger worden) maar zou het ook echt lukken?
Ik denk dat het perfect werkt!! Ik heb net mijn ei gehad!! Ben zo opgelucht....DEZE MAAND GEEN GEZEIK!!!! WEET je hoe opgelucht ik ben???
Ik heb het de afgelopen drie maanden rust gehad en het was echt lekker. Natuurlijk voelt het wat tegenstrijdig, maar ik zit voor het eerst sinds tijden weer lekker in mijn vel. Ik heb me drie maanden met van alles en nog wat bezig gehouden, behalve met het zwanger worden en ook mijn mannetje zie ik weer genieten en stralen na alle ellende. Echt een verademing zo pauze! We gaan er deze cyclus weer voor het eerst voor, dus ik kan me nu hier niet aansluiten . Maar Babs ik wil je wel heel veel succes wensen en ik hoop dat het je lukt om de boel weer op een rijtje te krijgen!
dankje trees fijn dat jullie ook weer begonnen zijn het is ook een enorme ellendige tijd voor je geweest hoop dat je snel een mooie zwangerschap mag krijgen wat ik je vaker gezegt hebt dat het je zooo ontzettend gegunt is!!
Me vriend en ik hadden na een 3 kwart jaar proberen om zwanger te raken even een pauze ingelast. Er gebeurde zoveel in ons leven op dat moment wat al voor veel stress zorgde en dan ook nog eens elke maand de stress van het wel of niet zwanger zijn dat het me allemaal een beetje te veel werd. We hebben toen echt even een pauze in moeten lassen, met pijn in me hart dat wel want wil zo graag zwanger worden, maar niet ten kostte van mezelf. Het heeft een half jaar geduurd voordat ik weer wat beter in me vel zat. In dec 08 zijn we er weer helemaal voor gegaan. Jammer genoeg nog steeds zonder resultaat, maar weet zeker dat het goed komt. Dus meiden soms is het een goede beslissing om even een pauze te hebben. Je hebt er niks aan om je zelf voorbij te lopen ook al zegt je hart iets anders dan je hoofd.