Zwanger worden via Eiceldonatie

Discussie in 'Donorschap' gestart door svlepz, 15 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svlepz

svlepz Nieuw lid

2 feb 2023
    2
    2
    3
    Vrouw
    Hi allemaal,

Mijn eerste berichtje op dit forum..

Ik zal mij kort voorstellen, ik ben 34 jaar en probeer bijna 4 jaar samen met mijn man een kindje te krijgen. Na diagnose vervroegde overgang, 6 IVF behandelingen bij C&C in Heinsberg en 5 miskramen gaan wij nu starten aan eiceldonatie via Ferticentro in Portugal. Hoopvol maar ook heel erg spannend.

Ik merk dat ik weinig aansluiting vind bij kennissen/vrienden die ook in een fertiliteitstraject zitten omdat eiceldonatie zo specifiek is. En na 4 jaar hangt de vlag er ook mentaal iets anders bij dan kennissen die net beginnen aan behandelingen..

Kort gezegd, ik ben op zoek naar lotgenootjes die ook al lang onderweg zijn maar de hoop nog niet hebben opgegeven en wellicht ook met donatie of via een 'andere' weg zwanger proberen te worden.

Ik hoop van iemand te horen :)

Liefs van mij!

Kramertje vindt dit leuk.
  2. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.270
    5.870
    113
    Vrouw
    Ik wilde je heel veel succes wensen! Wij hebben zelf ook een kindje mogen krijgen middels eiceldonatie, dus weet hoe het is! Hoop dat jullie een mooie uitkomst mogen krijgen !

3. svlepz

svlepz Nieuw lid

2 feb 2023
    2
    2
    3
    Vrouw
    Bedankt!! :)

Kramertje vindt dit leuk.
  4. Esmee84

Esmee84 Nieuw lid

3 sep 2023
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,
    Ik ben 39 jaar en al ruim 2,5 jaar bezig. Eigenlijk tegenslag op tegenslag gehad en nog geen enkele poging kunnen wagen. Wij zijn nu ook aangewezen op eiceldonatie en ik zou contact met iemand in dezelfde situatie heel fijn vinden.
    Groetjes

Deel Deze Pagina