Zwanger worden voor een 2e met PCO. Korte cyclussen ipv lang

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Antares, 23 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey iedereen,

Ik ben op zoek naar moeders die ook voor een tweede willen gaan.

Mijn verhaal :

Ik ben gestopt met de pil op 25 december 2004. Na lang traject en weinige keren ongesteld te zijn geworden diagnose PCOS.
    Chlomid geslikt, na 7e ronde 150 mg zwanger, mijn meisje is op 24 maart dit jaar geboren.

Nu zit ik nog niet in de MMM, mijn man wil even wachten maar aan geboortebeperking doen we niet.

Helaas ben ik eigenlijk meer ongesteld als niet..dus even de huisarts gebeld. Ik heb hoogstwaarschijnlijk geen eisprongen...had zo gehoopt van wel. En de PCO is nooit weg geweest, waardoor ik nu dus echt weer de MMM inmoet voor een tweede.

Toch wachten we nog even, eerst even mijn ongesteldheid afwachten hoelang het nu weer duurt en dan na 5 dagen niet ongesteld te zijn langskomen voor een uitstrijkje.

(huisarts zei dat de baarmoeder onrustig kan zijn) (lees baarmoederkanker of een ontsteking) Hoop geen van allen natuurlijk.

Wie wil er mee kletsen en maakt ongeveer hetzelfde mee? Wie heeft er PCO en wil voor een tweede?

Vertel je verhaal!

Groetjes,
    miranda

2. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    mijn schoonzusje heeft dat ook gehad en die heeft van de week de uitslag gehad , maar dide wil je denk ik liever niet weten :(
    zowel stuur maar een pbtje
    maar ik zou zeggen ,wacht eerst je uitslag af want ieder mens is gelukkig anders ;)

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Bedankt voor het bericht, heb je PB ontvangen.

Was eventjes de kerstdagen aan het vieren, dus geen tijd om hier te piepen.

ZIjn er niet meer mensen met verhalen of ervaringen.

Groetjes,
    Miranda

Deel Deze Pagina