Ja soms ach heb al het huishouden gedaan, niet handig want nou kwam er hoofdpijn ook nog bij maarja tis weer gedaan en nu lekker zitten en niks doen uiteraard
Ik ben ook helemaaaaaal niet goed met talen hoor!! Het is natuurlijk omdat ik al 3 jaar in DE woon dat ik de taal gewoon moet kennen ik vind dat als je emigreert je ook de taal gewoon onder de knie moet krijgen. Ook handig in het dagelijks leven, dokter, boodschappen, telefoontjes plegen etc. Duits voelt nu als mijn tweede moedertaal, zo vloeiend gaat het, zonder na te denken.. Dus dat is wel heel fijn!
Ja er zijn inderdaad allemaal verschillende echo's. Vind zo'n 3d/4d echo ook best wel duur voor nog geen 5 minuten dat je even op een schermpje kan kijken .
Ik had vandaag wat bruinverlies, en later wat oranje achtig afscheiding en nu niks meer, wel krampen laat het gewoon doorzetten arghh
Hhmm oranje achtig das raar...ja des te sneller heb je met je ei groen licht. Hopelijk zet het door voor je..met wat minder pijn dan
Haha nee dat had ik ook niet verwacht hoor, dan is er iets heel erg fout. Maar bedoel dat ken ik niet die kleur
@Zonnetje19 Na curretage had ik wel wondvocht dat oranjeachtig was, Ik wacht wel af noteer het sowieso eventjes in mijn app!
Ja klopt is ook, dat is niet fijn als je de taal niet leert terwijl je al woont! Fijn ja dat het nu zo vloeiend gaat!
Dankje! Ja dat is ook en ik vind die zwart/witte wel heel leuk eruit zien eigenlijk! Geslachtsbepalingsecho is ook erg leuk om te doen en 40 euro is het dat dan ook gewoon waard!
@Zonnetje19 Geen idee, let nu natuurlijk ook extra goed op wat ik afveeg haha! @Orchid24 Ja hoop ik ook!