Bij een ovulatietest is het vrij normaal als je telkens 2 streepjes ziet. Hij is positief als de teststreep minimaal net zo breed en donker is als de controle streep.. deze is positief. Hierbij zie je ook dat de teststreep donkerder is dan de controle streep
Deze is bijvoorbeeld ook nog negatief.. (maar ik weet na wat maandjes testen inmiddels dat deze vlak bij mijn positieve test zit en ik de knaller dan dus mis.)
Ik gebruik ook zwanger en kids! Heel tevreden mee. Geven bij mij bijna altijd wel een streepje. De ene dag een wat duidelijkere dan de andere dag. Dus je zult door moeten testen tot je een knaller hebt, die even donker is als de controlestreep! Ze zijn heel erg gevoelig dus pakken al snel LH hormoon op. En dat schommelt in je lijf. Zul je ook wel merken in de loop van de dagen.
Oh oke dat is even lastig dan... Oke het is de eerste keer dat ik dit gebruik en wil hem dus echt niet missen
Nee het is altijd een beetje lastig... omdat je hoofd toch gaat denken hmmm misschien is het hem toch. Maar als je eenmaal hebt gezien hoe de knaller er bij jou uit ziet, dan kan je hem niet meer missen. =D Dan weet je wat we bedoelen met een knaller. Sowieso om de dag seks dan zit je altijd goed!
Echt als ik jullie toch niet had...was het een drama geworden..zou ik maar wat doen omdat het goed lijkt.
Ja misschien na een paar maanden. Dan is het volle vaart vooruit en dan mis ik hem net. Tuurlijk het staat wel beschreven maar toch handig als je wat experts heb die de testjes kennen.