Haha ja lastig bijhouden hier, ben soms zo gek om in een bestandje de antwoorden te typen zodat ik op iedereen kan reageren Haha wie weet zou leuk zijn! Is wel lekker ontspannend dus dat werkt vaak wel ja!
@duitshollandsmeisje Jaa succes straks! Je kan het @Orchid24 Je was gisteren toch bijna vergeten te testen met ovulatie test? En en en? Of ben ik nu in de war?
haha je bent niet in de war, maar tot nu toe zie je heel licht een streepje dus word nog even doortesten!
Vindt niet erg hoor om erover te spreken/schrijven het is gebeurt en dat is rot genoeg natuurlijk maar vindt wel dat het voor iedereen bespreekbaar moet zijn De eerste was met 7+5 weken De tweede was met 8+4 weken En de derde was het hartje gestopt met 11+6 en pas later achter gekomen en geboren met 14+4
Zitten we een beetje gelijk orchid? Ga vanmiddag even testen en dan kijken Gisteravond waren we beiden zo moe dus gewoon gaan slapen. Was anders bejaardenseks geworden
@Lotte Bij de laatste was je al behoorlijk ver, bij de andere spontaan gekomen? Hopelijk hebben jullie snel een plakkertje!
Klopt de eerste 2 waren spontaan gekomen, en de laatste niet daar heb ik pillen voor moeten slikken en daarna een complete bevalling erachteraan, hele avond en nacht weeën gehad en daarna mn vliezen gebroken en rond 04:30 in de ochtend was het geboren, dankjewel hopelijk mogen jullie ook snel een kindje verwelkomen
Vandaag echt ongesteld geworden... Dus ik denk dat vandaag mijn 1e dag van de nieuwe cyclus is. Voor mijn 30e een positieve test gaat niet meer lukken helaas haha. Op naar ronde 2