@duitshollandsmeisje Owhh toen was je totaal absoluut helemaal wel vruchtbaar dus haha! Maar volgens mij zei ik dan na dat ik ne cyclus had berekend dat ook al
Mijn libido was toen ook vreselijk hoog dus geen idee... kan toeval geweest zijn. Maar weet niet of ik dan nog op tijd ben geweest
@duitshollandsmeisje Owhh haha... dat scheelt of niet zou wel wat zijn hoor als je toch nu zwanger blijkt te zijn.
Ik ging eigenlijk echt een beetje uit van een kortere cyclus en dan zou ik misschien de week daarvoor een eisprong gehad kunnen hebben, had toen ook slijm en 2x seks in die week maar een week later was dat slijm extreem. Misschien dat ik dan toch toen de eisprong heb gehad.. had dat slijm de 28... en de 1. Seks gehad
@duitshollandsmeisje Je houd het wel spannend. Want als dat je vruchtbaarslijm was dan zit je met dag erna seks wel goed! Ben benieuwd...! @Zonnetje19 Ook gewoon van 1 haha..!
Wat een gedoe hé xD mijn borsten deden gisteravond zeer maar nu niet meer. Vond ik ook een beetje vreemd. Maar net voor menstruatie worden ze ook wat gevoeliger bij mij. Ik haat die rare symptoompjes
Ik heb werkelijk geen idee.... voel me nu verder ook niet raar of anders. Momenteel geen krampen ofzo. Gisteren wel heel erg dus ik dacht eigenlijk dat het begon. Maar gewoon niks.
@Zonnetje19 Hahaha heerlijk dat je het ook gewoon hier neer zet! Sowieso vind ik fijn dat er over seks word gesproken ipv klussen ect.. @duitshollandsmeisje We wachten met spanning maar af...
Ik heb er ook al 3 doorheen, allemaal wit ik hoop maar dat ik zaterdag niet ongesteld word.. dat zou wel echt vervelend zijn, liever zondag dan als het dan toch zo laat moet zijn
Ik vind klussen ook zo'n deuzig woord... het is toch gewoon seks?? Ik heb ook gewoon seks omdat het leuk is of omdat ik gewoon zin heb. Ik hou het ook wel bij natuurlijk voor de zekerheid, mocht het nou in een goede week vallen maar ik wil niet geforceerd seksen. Als ik geen zin heb, heb ik geen zin. Het werkt voor de zaadjes ook beter als er een orgasme bij komt kijken omdat de baarmoeder ze dan een beetje omhoog kan stuwen door de samentrekkingen
Als het zo is dan ja.. wel beetje vervelend maar het is de laatste romantische candlelight avond in het zwembad van dit jaar en dat is wel heel leuk. Gewoon menstruatie cup erin en gaan xD