Ik heb nu nog 7 ovulatietesten. Als het deze ronde niet lukt moet ik dus nieuwe kopen. Heb nog een kortingscode van Sensitest, dus dan bestel ik mooi weer daar.. al hoop ik dat het niet nodig is
Foto van boven lukte niet met het licht. Gefeliciteerd! Inderdaad erg duidelijk! Voor de dames die vroegen om een foto van boven, dat lukte niet met het licht, dan kwam er een grote witte streep door de weerspiegeling van het licht. Zag je dus helemaal niks meer. Vrijdag dus nog maar een keer testen, dan zou er een veel duidelijkere streep te zien moeten zijn. Mocht ik dan echt nog twijfelen kan ik zaterdag altijd nog een andere test halen. Was vandaag best moe, vooral ochtend en eerste helft middag. Veel gapen enzo... M'n collega's zullen wel gedacht hebben. En ook hoofdpijn... Niet echt fijn. Net wel uit eten geweest, dat was lekker! Wel om alle "verboden" producten heen besteld, was best een uitdaging want wilde degene met wie ik was echt nog niet vertellen dat ik mogelijk zwanger ben. Ergste was nog dat ze zat te vissen, of wij nog geen kinderen wilde... Heb dus een beetje zitten liegen...
We hebben al sex gehad. Omdat k test met ovulatietesten weet k wanneer k me piek had en heb dus rond die tijd ook sex gehad. Dus we zitten goed
We hebben al sex gehad. Ik test met ovulatietesten om te zien wanneer k me piek heb. We zitten goed en ben zeker niet te laat
Ik vind jouw testjes erg licht. Ik denk dat je baat hebt bij extra gevoelige ovutesten. Die heeft sensitest ook. Ik heb al geen knallers met sensitest, maar zeker wel donkerder dan deze. Beetje moeilijk te zien of je een piek hebt, en dat is wel cruciaal als je wilt gaan insemineren. Ik zal mijn testjes erbij doen (daar zal ook iemand van zeggen dat er geen piek bij zit misschien, maar donkerder worden ze niet, wel twee keer zwanger )
31e en die daarna zijn toch wel piekjes? Vind ze wel donker! Misschien nog maar keer kijken dan met extra gevoelige inderdaad.. hoop niet dat ik het mis nu.. misschien toch nog even met mijn vriend over hebben of we gewoon morgen of vrijdag voor de zekerheid even doen..
Ik heb ook altijd bij sensitest besteld. Nu voor het eerst zwanger & kids. Ben benieuwd. 25 ovutesten en 17 zwangerschapstesten voor €23 (5 gratis zw.testen totaal)
Nee klopt idd. Net zo donker als controlestreep, maar niet donkerder. Soms zie je van die enorm paarse knallers voorbij komen. Maar dat maakt niet uit. Maar bij jou blijven ze erg licht
@Langmuts wat is je leeftijd? Er staat 30+. Ik word er nieuwsgierig van Of wil je dat liever niet zeggen?