Aah nessa er lijkt wel iets te gebeuren dus... maar frustrerend... Hier nu in vruchtbare periode.. ineens keispannend.. wil ik dit wel echt? En dat soort vragen maar ja hoor
Ja er lijkt wel iets te gebeuren, maar wat? Haha. Hoop geen al te gekke dingen. Ja dat soort vragen lijken mij heel begrijpelijk en volkomen normaal. Soms komen ze ook in mij naar boven, maar het is ook goed dat je dit soort dingen blijft af vragen, zodat je keer op keer sterker achter je keuze komt te staan dat je er toch voor wilt gaan. Zo bekijk ik het maar
Oh wat vervelend voor je.. Kan natuurlijk ook zo zijn dat het alsnog vandaag of morgen door gaat zetten.. En het zou zelfs kunnen dat dit het was. Ook al heb je dat anders nooit.. Of misschien Was dit je eisprong en heb je over 14 dagen je NOD? Misschien kun je voor de zekerheid dit in je achterhoofd ook als menstruatie zien? Dat je over zo'n 2 week je ei kunt gaan hebben? Weet je ongeveer wanneer je ei was? Door vruchtbaar slijm /ovulatietest /ovulatiepijn? Edit: k zie dat je 3 april krampen e.d had. Stel nou dat dat je eipijn was, en je ei dan 4a5 april zou zijn gesprongen.. Dan zou je nu op 13a14 DPO zitten.. Geen idee wat je LF is, maar op zich zou je dan in elk geval wel rond je menstruatie /innesteling moeten zitten.. Het blijft gissen, maar misschien voelt het dan wel wat positiever dat je in elk geval niet een mega lange cyclus had zonder dat er iets gebeurde.. Dan zou deze bloeding het begin van je menstruatie kunnen zijn, óf een innestelingsbloeding (die vaker niet dan wel voorkomt natuurlijk) Eigenlijk kun je vrij weinig met deze info, maar ik hoop dat je het zo wel wat positiever kunt zien
Ja precies zo zie ik het ook, zoals je erboven schrijft. Mijn vriend en ik hebben door de jaren heen steeds minder en minder gevreeën. Gewoon door al mijn klachten had ik nooit zin, waardoor hij zich toch opgeven moment afgewezen voelde. Waardoor het nou eigenlijk bijna nooit meer gebeurt dat we vrijen. Ondanks dat het een klein beetje "zakelijk" en "moetje" word door potje en spuitje en ovulatietesten, ik zie het wel als dat we daardoor toch weer maandelijks seksueel bezig zijn. Wat er denk ik ook weer toe gaat leiden, dat we naast de eisprong ook weer vaker gaan proberen wat wel kan en wat werkt en wat niet. Dat lijkt me lastig.. Ik snap hem ergens wel, maar dat maakt het niet minder lastig voor jou. Ik hoop dat dat wel nog wat meer gaat komen bij hem! Maar al het andere kan wel toch dus misschien gewoon even alleen de penetratie niet
Thanks! Mijn vriend doet al beetje moeilijk over morgen eventueel Lijkt wel alsof ie alleen maar aan dat potje en spuitje kan denken maar dat verdwijnt denk ik pas, als ik hem gewoon ga zoenen en hij merkt ohja er hoort ook nog iets leuks bij
Probeer er iets leuks van te maken samen, dan komt het vast goed. En zeker als hij merkt dat het niet puur een potje en spuitje is. Geniet van elkaar! En op het einde even snel in een potje en daarna spuitje en klaar. Dan heeft hij er wel van kunnen genieten, en jij ook, toch? Dan is het voor hem vast ook een stuk minder erg. Het komt vast goed!
Ik kan me voorstellen dat het lastig is voor jullie beiden @Orchid24. Maar inderdaad als hij de voordelen ervan ziet, dan zal hij vast dat andere wel even naar de achtergrond verdringen. Hopelijk kunnen jullie morgen lekker genieten samen Hier nog één dagje werken en dan ben ik er 4 vrij. Heerlijk vooruitzicht. Ei verwacht ik na het weekend, dus we hebben tijd zat om een voorraadje klaar te leggen!
Verwarrend ja.. Heb toch idee dat je cyclus ook soms in de war geschopt word als je begint met proberen, lijkt wel.. Misschien dat toch ook komt door een innesteling of dat tijdens innesteling iets fout is gegaan of dat je menstruatie gewoon moet komen.. wel lastig hoor.. hopelijk heb je snel weer wat duidelijkheid!
Ik denk dat de meeste mannen dit in eerste instantie zo ervaren.. Hier is het uiteindelijk wel omgeslagen ; hij vond een zwangere vrouw ineens wél opwindend hihi. En de angst om het kindje te raken is ook gewoon wat tijd nodig denk ik.. (onze ervaring)
ja zo zie ik het ook voor me, hij is geen donor dus het is niet dat ik hem het potje geef van zo veel plezier. Ik kom wel als je klaar bent Ik zie het nog steeds als iets heel moois en als we morgen vrijen dan is dat nog als vriend/vriendin en als we zondag vrijen als man/vrouw dus vind dat eigenlijk ook wel leuk
Ja dat is een mooie gedachte! hou die vast. Ik denk dat als jullie er samen wat leuks van maken, het echt geen ''probleem'' hoeft te zijn. Misschien moet hij er even aan wennen nu het zover is.
Ik merk dat ik het steeds minder lastig vind, ik wil gewoon een baby en ik wil gewoon weer de seksuele relatie tussen ons verbeteren die in het begin wel goed was. Dat spuitje is bijzaak, hopelijk ervaart hij dat ook zo als we eenmaal beginnen! Lekker! Geniet ervan!
Nou moet ik ook wel zeggen dat het wel errug vreemd is hoor seks als je zwanger ben. Alsof het kleintje het ziet of iets tis raar
Heeft iemand hier spotify? Ik heb eenplaylist van spotify zelf gedownload voor de bruiloft, kunnen ze hem dan op locatie al afspelen? Want je hebt ook nog een bibliotheek. Ik snap het verschil niet zo goed Weet niet of ik nou nog meer moet doen of dat het al goed is zo
@Orchid24 Heb je de nummers in een map staan? En spotify zonder reclame tussendoor dan kunnen ze het gewoon afspelen mits ze inloggen op jou account natuurlijk haha
Ja heb zonder reclame er tussendoor, heb de premium tijdelijk gedaan Onder kopje afspeellijsten staat 1 map en daar staan alle nummers in. Ik kan ze ook in bibliotheek zetten, maar weet niet of dat nodig is en of dat überhaupt een verschil is