Heb ik ook gehad de eerste ronde dat wij zwanger wilden worden, mijn borsten jeetje, keihard en pijnlijk. Dacht dat het raak was. Maar nee. De ronde erop geen last en toen was het raak. Kan allemaal nog passen bij stoppen met anticonceptie (ik had twee maanden ervoor spiraal eruit gehaald). En je bent er nu ook meer op gefocust. Ik hoop dat je snel wat meer zicht op je cyclus hebt en dat het raak is!
Ik verwacht ook dat het te maken heeft met dat mijn lichaam gewoon op een bepaalde manier door heeft dat we er voor willen gaan, kan niet anders. Cyclussen worden steeds vreemder en langer. Maar ben al sinds september 2017 van de prikpil af, dus zou nu wel een keer die rommel uit mijn lichaam moeten hebben denk ik (hoop ik)
En ik denk ook dat ik er te obsessief mee bezig ben hoor. Want heb zojuist sinds een hele lange periode weer een flinke paniekaanval gehad. Dat is meestal een waarschuwings signaal van mijn lichaam dat ik het allemaal even wat rustiger aan moet doen.
Nessa heb je al een test gedaan? Hier gisteren een ultra lichte ovutest vandaag kijken of ie donkerder wordt al wel wat steekjes bij mn eierstokken wie heeft dat ook voor eisprong en hoe veel dagen ervoor?
@Zonnetje19 Idd lekker de testen op papier plakken dan kan je ook goed zien wat verschil is en wanneer je bv 2x daags moet gaan testen! @Orchid24 Ik denk dat bij jou ook door je blaasprobleem het lastiger is om goeie geconsecreerde urine te hebben dus dan ook automatisch minder knallende testen. Maar die zijn bij jou dan wel positief!
Wij zijn bijna klaar om af te reizen naar Limburg. Zin in een lekker weekendje weg samen Maar vanochtend eerst nog ff seks gehad. Dan kunnen we het op de camping tot een minimum beperken
@San0804 succes met de echo! @Wonderd jij ook succes! Ik heb vandaag opeens weer rood/bruin/oud bloed? Snap er niks van hahaha
lastig allemaal die klachten.. en het is ook moeilijk om niet te veel bezig te zijn met je kinderwens.. nu je eenmaal begint wil je gewoon zo graag..