Ja dat is ook heel bijzonder. Ik vond het ook super spannend, maar ergens ook heel fijn dat het geen geheim meer is.
Denk tot nu toe nog geen piek, dus ook al is de piek morgen. Als we zondag gaan insemineren dan zitten we hopelijk sowieso goed! Vandaag gaat hem niet worden helaas. En misschien komt mijn ei volgende week, ook prima! Zo naar mijn ouders, toch wel gek na al die tijd weer bij mijn ouders te gaan slapen En mijn vriend zie ik dan pas morgen weer Echt zo zin in, ben echt benieuwd hoe zijn pak eruit ziet (we weten het allebei niet van elkaar) en hoe het pak hem staat En al zin in de taart
Ohjee ik kan pas maandag of dinsdag weer hier komen kijken joh. Misschien tussendoor een keer op mijn telefoon maar echt uitgebreid tijd heb ik niet meer. Zo naar mijn werk tot een uur of 01:00 waarschijnlijk. Morgenochtend naar mijn vriend zijn familie tm maandag.. praten over een stuk grond van zijn ouders ook daar. Wij willen dat een keer kopen en daar een huis gaan bouwen maar de buren willen een stuk grond kopen dus kijken hoe en wat spannend. Verder donderdag 16:30 mijn eerste proefdag!! ben heeeeeeel benieuwd!! Voel me eigenlijk ook heel goed, lekker wakker, veel energie, misschien soms een beetje TE druk xD haha Dag 80 ook nu.. ben benieuwd..
Wel leuk en spannend allemaal! Spannend stuk grond kopen en bouwen, erg leuk! Nou fijn dat je je zo goed voelt, hopelijk blijft dat zo! Ja ik denk dat je me toch wel gaat overtreffen (hoop het niet voor je, maar ben bang van wel)
@duitshollandsmeisje Fijn weekend enne wc tijd is forum tijd haha @Orchid24 Alvast een mooie dag morgen!
Ik blijf het vreemd vinden als mensen vragen: was het gepland? Die vraag kreeg ik van 2 vriendinnen, nadat ze daarvoor heel enthousiast hadden gereageerd......