Heb meestal de thee van pickwick zonder theeine. Zelf thee maken kan maar dan wordt het te sterk, dus ff theezakkies halen en kijken wat dat doet.
@Loveischocola dit was mijn test 3 weken na misoprostol.... dus ik zou niet dagelijks testen.... maar eerder 1 x per week, wordt dure en langdurige aangelegenheid misschien dan
@Visje79 Ja of straks om de dag als ik weer na werk ben. Maar dan kan ik gewoon testen als ik wil.. en dat vind ik wel fijn ik weet dat het wel eventjes kan duren voordat het eruit is.. maar vind wel fijn te zien dat er een afloop is in de testen... bloeden is alleen met afvegen momenteel.. en variant van roze/bruinig niet heel erg rood meer.. gelukkig
Wel fijn om te weten of alles weg is idd, want anders kleuren de ovutesten (of deed je die niet?) ook aan op hcg en dan weet je ook niet of je een eisprong hebt. Voorlopig even geduld en dan naar de volgende ronde!
@Visje79 Nee niet eg gebruikt vorige keer had maar een paar gehaald van action. Maar merk vooral aan me slijm/mood ect wanneer ik een eisprong heb!
Sorry voor mijn afwezigheid hier, ik lees alles mee in de pauze op werk haha. Maar heb niet altijd puf om te reageren. Die vermoeidheid is echt killing. Als het goed is wordt dit snel minder, ik vind dit wel pittig. Naar mijn idee is het erger dan bij mijn zoontje maar dat kan ook komen omdat hij er toen nog niet was haha. Nu een pittige bijna-peuter om voor te zorgen.
Fijn dat je testen aflopen Loveischocola. Maar dat kan inderdaad nog wel even duren voordat hij echt blanco wordt zo te zien.. ik duim voor je dat het toch zo snel mogelijk gaat
Zooo ff een theetje gehaald, een lekker gember thee en een gember citroengras thee...heb nu een bierpull met gemberthee, hopelijk vind ik het lekker...dank je wel @San0804